SAP představil aplikaci SAP 360 Customer, cloudové CRM s in-memory technologií SAP HANA

27. prosinec 2012 22:57 0 komentářů

Společnost SAP představila CRM řešení SAP® 360 Customer, postavené na in-memory platformě SAP HANA®. Díky rychlosti in-memory technologií a cloudovému řešení je nyní možné analyzovat rozsáhlé soubory dat o zákaznících v reálném čase na všech úrovních podrobnosti.

SAP® 360 Customer tak může při analýzách vycházet vždy z aktuálních dat a prezentuje tak nejpřesnější dostupné informace pro rozhodovací procesy a zákaznický servis. Díky propojení s daty ze sociálních sítí navíc umožňuje zasadit analýzy do širšího kontextu a pružně reagovat na aktuální situaci. Cloudové řešení přináší možnost pracovat se zákaznickými daty a analýzami kdykoliv a kdekoliv.

SAP® 360 Customer mění způsob pohledu na zákaznická data – společnosti získají komplexní pohled na chování zákazníků v reálném čase, mohou pracovat s prakticky neomezeným rozsahem údajů a získávat relevantní analýzy okamžitě. Díky propojení údajů z back office, front office a veřejně dostupných dat ze sociálních sítí je možné daleko přesněji předpovídat budoucí chování zákazníků a současně reagovat na aktuální stav. Tyto informace mohou dramaticky zvýšit rychlost a efektivitu stávajících zákaznických procesů.

Aktuální, v reálném čase zpracovávaná, data umožňují zcela nové způsoby komunikace se zákazníkem. Bude možné připravit personalizované nabídky pro jednotlivé zákazníky, předvídat a proaktivně řešit možné problémy a celkově zcela změnit způsob, jakým je zákazník oslovován. Mezi první uživatele řešení SAP® 360 Customer patří například společnost Lenovo.

Klíčovým prvkem SAP 360 Customer je aplikace SAP® CRM, založená na technologii SAP HANA. V cloudovém řešení budou zařazeny další podpůrná řešení, jako SAP® Customer OnDemand nebo sociální platforma SAP® Jam či řešení pro mobilní zařízení. Díky plánované podpoře pro SAP® Rapid Deployment bude možné nasadit kompletní řešení u nových zákazníků během nejvýše 12 týdnů.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
26. 10. Acronis Roadshow 2017
RSS 

Zprávičky

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Operátoři: Metro by mohlo být signálem pokryté do konce roku 2018

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Operátoři mají enormní zájem na pokrytí pražského metra, a to na vlastní náklady....

Více 0 komentářů

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů

Státní ústav pro kontrolu léčiv hájí elektronické recepty

ČTK , 19. říjen 2017 10:00

V ČR se vydá 60-70 milionů papírových receptů ročně. Podle ministerstva je elektronizace zdravotnict...

Více 0 komentářů

Ransomware Locky v září masivně útočil ve světě i v ČR

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:30

Locky se neobjevil v Top 10 škodlivých kódů od listopadu 2016....

Více 0 komentářů