SAP představil aplikaci SAP 360 Customer, cloudové CRM s in-memory technologií SAP HANA

27. prosinec 2012 22:57 0 komentářů

Společnost SAP představila CRM řešení SAP® 360 Customer, postavené na in-memory platformě SAP HANA®. Díky rychlosti in-memory technologií a cloudovému řešení je nyní možné analyzovat rozsáhlé soubory dat o zákaznících v reálném čase na všech úrovních podrobnosti.

SAP® 360 Customer tak může při analýzách vycházet vždy z aktuálních dat a prezentuje tak nejpřesnější dostupné informace pro rozhodovací procesy a zákaznický servis. Díky propojení s daty ze sociálních sítí navíc umožňuje zasadit analýzy do širšího kontextu a pružně reagovat na aktuální situaci. Cloudové řešení přináší možnost pracovat se zákaznickými daty a analýzami kdykoliv a kdekoliv.

SAP® 360 Customer mění způsob pohledu na zákaznická data – společnosti získají komplexní pohled na chování zákazníků v reálném čase, mohou pracovat s prakticky neomezeným rozsahem údajů a získávat relevantní analýzy okamžitě. Díky propojení údajů z back office, front office a veřejně dostupných dat ze sociálních sítí je možné daleko přesněji předpovídat budoucí chování zákazníků a současně reagovat na aktuální stav. Tyto informace mohou dramaticky zvýšit rychlost a efektivitu stávajících zákaznických procesů.

Aktuální, v reálném čase zpracovávaná, data umožňují zcela nové způsoby komunikace se zákazníkem. Bude možné připravit personalizované nabídky pro jednotlivé zákazníky, předvídat a proaktivně řešit možné problémy a celkově zcela změnit způsob, jakým je zákazník oslovován. Mezi první uživatele řešení SAP® 360 Customer patří například společnost Lenovo.

Klíčovým prvkem SAP 360 Customer je aplikace SAP® CRM, založená na technologii SAP HANA. V cloudovém řešení budou zařazeny další podpůrná řešení, jako SAP® Customer OnDemand nebo sociální platforma SAP® Jam či řešení pro mobilní zařízení. Díky plánované podpoře pro SAP® Rapid Deployment bude možné nasadit kompletní řešení u nových zákazníků během nejvýše 12 týdnů.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Telefony vodní i podvodní

Pavel Houser , 16. červen 2017 13:00
Pavel Houser

Jako zajímavou technickou kuriozitu lze uvést, že všech 28 států NATO schválilo protokol Janus, kter...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

Do sporu ruských úřadů se sítí Telegram se vložila i tajná služba

ČTK , 27. červen 2017 09:00

Podle provozovatele majitel sítě žádný "šifrovací klíč" nemá, ty si vytváří zařízení uživatele....

Více 0 komentářů

NSZ zrušilo kvůli vadám stíhání šesti lidí v kauze IT zakázek

ČTK , 27. červen 2017 08:00

Případ se týká tendrů Integrovaného operačního programu ministerstva vnitra. ...

Více 0 komentářů

Konica Minolta umožňuje skenovat dokumenty mobilním telefonem

Pavel Houser , 26. červen 2017 16:04

Nová aplikace podle dodavatele zrychlí ve firmách zpracování dokumentů. Uživatelé mohou s každým dok...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Toshiba vypadne z hlavního indexu tokijské burzy Nikkei 225

ČTK , 26. červen 2017 10:00

Společnost dosud nezveřejnila auditované výsledky za uplynulý finanční rok, protože auditoři jí výsl...

Více 0 komentářů

Britský parlament se stal terčem kybernetického útoku

ČTK , 25. červen 2017 09:00

Mluvčí Dolní sněmovny potvrdila, že parlament odhalil neoprávněné pokusy o přístup....

Více 0 komentářů

VZLUSAT-1, první česká nanodružice

ČTK , 24. červen 2017 18:13

V pátek indická raketa PSLV-C38 vynesla na oběžnou dráhu českou technologickou nanodružici VZLUSAT-1...

Více 0 komentářů

BlackBerry se vrací k zisku, tržby však zaostaly za očekáváním

ČTK , 24. červen 2017 09:46

Kanadský výrobce chytrých telefonů BlackBerry v prvním finančním čtvrtletí vydělal 671 milionů dolar...

Více 0 komentářů