Služba Virtuální hlasový operátor od Dial Telecomu IT produktem roku 2012

30. listopad 2012 18:12 0 komentářů

Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, zvítězil se svou službou Virtuální hlasový operátor v prestižní anketě IT produkt roku 2012 v kategorii hlasových služeb. Soutěž každoročně vyhlašuje odborné vydavatelství IDG Czech Republic. Zákazníkům z řad operátorů Virtuální hlasový operátor přináší možnost plnohodnotného nabízení telekomunikačních služeb bez nutnosti provozování vlastní infrastruktury.

Ocenění IT produkt roku

Slavnostní předávání proběhlo v pondělí 26. listopadu 2012 v restauraci V Zátiší v Praze 1. Za Dial Telecom cenu převzala Martina Setunská, marketingová manažerka společnosti. Oceněné produkty a služby smí ve své propagaci používat logo prestižní ankety. Cena za IT produkt roku je udělována již od roku 2006. Kromě ocenění za produkt roku byly slavnostně předány také ceny za nejlepší případové studie za uplynulý rok.

Přínosy služby pro firmy

Díky službě Virtuální hlasový operátor mohou společnosti využívat vlastní operátorské číslo (OpID), které jedinečným způsobem určuje provozovatele hlasové sítě, slouží k identifikaci mezi národními operátory a pro směrování hovorů. Operátor může využít vlastních formulářů pro přenos čísel a před svými zákazníky vystupuje sám za sebe, nikoliv pod hlavičkou velkého operátora. Zákazníci rovněž ušetří nemalé vstupní poplatky za pořízení a správu infrastruktury. Základní i pokročilé telefonní služby jsou zajištěny díky SIP serverům Dial Telecomu.

Přehlednou administraci zajišťuje vlastní portálová aplikace. Ta umožňuje přenášení čísel mezi operátory za dodržení veškerých pravidel dohodnutých mezi provozovateli sítí. Podporuje také schvalování přenosu čísel v opačném směru. Nedílnou součástí služby je sledování stavu přenášených čísel a možnost vrácení čísel původnímu operátorovi. Společnost Dial Telecom navíc zajišťuje technickou podporu a bezproblémový chod služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Co služba zahrnuje:

  • poskytnutí VoIP systému pro zajištění pokročilých hlasových služeb pro zákazníky
  • přidělení telefonních čísel z rozsahu Dial Telecomu
  • administrační rozhraní umožňující obsluhovat jednotlivé zákazníky
  • možnost individuálního nastavení ceníků pro jednotlivé zákazníky
  • zpracování billingových informací k jednotlivým zákazníkům
  • funkce virtuální pobočkové ústředny pro firemní zákazníky
  • základní zaškolení, jak aktivovat jednotlivé typy služeb

Komentáře

RSS 

Komentujeme

Umělá inteligence rozpoznává tvář zločince

Pavel Houser , 27. červen 2017 12:30
Pavel Houser

Když dnes člověk prohlásí, že rysy tváře souvisejí se zločinností, bude za šarlatána, který chce kří...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

Hackeři napadli ukrajinské banky a podniky, i ruskou Rosněfť

ČTK , 27. červen 2017 18:27

Ukrajinu dnes zasáhla největší vlna hackerských útoků v historii země, informovalo ukrajinské minist...

Více 0 komentářů

Google dostal od Evropské komise rekordní pokutu 2,4 miliardy eur

ČTK , 27. červen 2017 13:06

Google se musí začít ke konkurenčním srovnávačům cen chovat stejně jako k vlastní službě. ...

Více 0 komentářů

Do sporu ruských úřadů se sítí Telegram se vložila i tajná služba

ČTK , 27. červen 2017 09:00

Podle provozovatele majitel sítě žádný "šifrovací klíč" nemá, ty si vytváří zařízení uživatele....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

NSZ zrušilo kvůli vadám stíhání šesti lidí v kauze IT zakázek

ČTK , 27. červen 2017 08:00

Případ se týká tendrů Integrovaného operačního programu ministerstva vnitra. ...

Více 0 komentářů

Konica Minolta umožňuje skenovat dokumenty mobilním telefonem

Pavel Houser , 26. červen 2017 16:04

Nová aplikace podle dodavatele zrychlí ve firmách zpracování dokumentů. Uživatelé mohou s každým dok...

Více 0 komentářů

Toshiba vypadne z hlavního indexu tokijské burzy Nikkei 225

ČTK , 26. červen 2017 10:00

Společnost dosud nezveřejnila auditované výsledky za uplynulý finanční rok, protože auditoři jí výsl...

Více 0 komentářů

Britský parlament se stal terčem kybernetického útoku

ČTK , 25. červen 2017 09:00

Mluvčí Dolní sněmovny potvrdila, že parlament odhalil neoprávněné pokusy o přístup....

Více 0 komentářů