Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, zvítězil se svou službou Virtuální hlasový operátor v prestižní anketě IT produkt roku 2012 v kategorii hlasových služeb. Soutěž každoročně vyhlašuje odborné vydavatelství IDG Czech Republic. Zákazníkům z řad operátorů Virtuální hlasový operátor přináší možnost plnohodnotného nabízení telekomunikačních služeb bez nutnosti provozování vlastní infrastruktury.
Ocenění IT produkt roku
Slavnostní předávání proběhlo v pondělí 26. listopadu 2012 v restauraci V Zátiší v Praze 1. Za Dial Telecom cenu převzala Martina Setunská, marketingová manažerka společnosti. Oceněné produkty a služby smí ve své propagaci používat logo prestižní ankety. Cena za IT produkt roku je udělována již od roku 2006. Kromě ocenění za produkt roku byly slavnostně předány také ceny za nejlepší případové studie za uplynulý rok.
Přínosy služby pro firmy
Díky službě Virtuální hlasový operátor mohou společnosti využívat vlastní operátorské číslo (OpID), které jedinečným způsobem určuje provozovatele hlasové sítě, slouží k identifikaci mezi národními operátory a pro směrování hovorů. Operátor může využít vlastních formulářů pro přenos čísel a před svými zákazníky vystupuje sám za sebe, nikoliv pod hlavičkou velkého operátora. Zákazníci rovněž ušetří nemalé vstupní poplatky za pořízení a správu infrastruktury. Základní i pokročilé telefonní služby jsou zajištěny díky SIP serverům Dial Telecomu.
Přehlednou administraci zajišťuje vlastní portálová aplikace. Ta umožňuje přenášení čísel mezi operátory za dodržení veškerých pravidel dohodnutých mezi provozovateli sítí. Podporuje také schvalování přenosu čísel v opačném směru. Nedílnou součástí služby je sledování stavu přenášených čísel a možnost vrácení čísel původnímu operátorovi. Společnost Dial Telecom navíc zajišťuje technickou podporu a bezproblémový chod služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Co služba zahrnuje:
- poskytnutí VoIP systému pro zajištění pokročilých hlasových služeb pro zákazníky
- přidělení telefonních čísel z rozsahu Dial Telecomu
- administrační rozhraní umožňující obsluhovat jednotlivé zákazníky
- možnost individuálního nastavení ceníků pro jednotlivé zákazníky
- zpracování billingových informací k jednotlivým zákazníkům
- funkce virtuální pobočkové ústředny pro firemní zákazníky
- základní zaškolení, jak aktivovat jednotlivé typy služeb