Služba Virtuální hlasový operátor od Dial Telecomu IT produktem roku 2012

30. listopad 2012 18:12 0 komentářů

Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, zvítězil se svou službou Virtuální hlasový operátor v prestižní anketě IT produkt roku 2012 v kategorii hlasových služeb. Soutěž každoročně vyhlašuje odborné vydavatelství IDG Czech Republic. Zákazníkům z řad operátorů Virtuální hlasový operátor přináší možnost plnohodnotného nabízení telekomunikačních služeb bez nutnosti provozování vlastní infrastruktury.

Ocenění IT produkt roku

Slavnostní předávání proběhlo v pondělí 26. listopadu 2012 v restauraci V Zátiší v Praze 1. Za Dial Telecom cenu převzala Martina Setunská, marketingová manažerka společnosti. Oceněné produkty a služby smí ve své propagaci používat logo prestižní ankety. Cena za IT produkt roku je udělována již od roku 2006. Kromě ocenění za produkt roku byly slavnostně předány také ceny za nejlepší případové studie za uplynulý rok.

Přínosy služby pro firmy

Díky službě Virtuální hlasový operátor mohou společnosti využívat vlastní operátorské číslo (OpID), které jedinečným způsobem určuje provozovatele hlasové sítě, slouží k identifikaci mezi národními operátory a pro směrování hovorů. Operátor může využít vlastních formulářů pro přenos čísel a před svými zákazníky vystupuje sám za sebe, nikoliv pod hlavičkou velkého operátora. Zákazníci rovněž ušetří nemalé vstupní poplatky za pořízení a správu infrastruktury. Základní i pokročilé telefonní služby jsou zajištěny díky SIP serverům Dial Telecomu.

Přehlednou administraci zajišťuje vlastní portálová aplikace. Ta umožňuje přenášení čísel mezi operátory za dodržení veškerých pravidel dohodnutých mezi provozovateli sítí. Podporuje také schvalování přenosu čísel v opačném směru. Nedílnou součástí služby je sledování stavu přenášených čísel a možnost vrácení čísel původnímu operátorovi. Společnost Dial Telecom navíc zajišťuje technickou podporu a bezproblémový chod služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Co služba zahrnuje:

  • poskytnutí VoIP systému pro zajištění pokročilých hlasových služeb pro zákazníky
  • přidělení telefonních čísel z rozsahu Dial Telecomu
  • administrační rozhraní umožňující obsluhovat jednotlivé zákazníky
  • možnost individuálního nastavení ceníků pro jednotlivé zákazníky
  • zpracování billingových informací k jednotlivým zákazníkům
  • funkce virtuální pobočkové ústředny pro firemní zákazníky
  • základní zaškolení, jak aktivovat jednotlivé typy služeb

Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

Rozhodnutí ÚS o odložení EET může vést k žalobám na stát

ČTK , 16. prosinec 2017 09:00

Tisíce a možná desítky tisíc podnikatelů a zástupců různých profesí se na třetí a čtvrtou vlnu EET u...

Více 0 komentářů

E-shopy vyjmutí plateb kartou z EET vítají, přišlo prý ale pozdě

ČTK , 16. prosinec 2017 08:00

Podle ministerstva financí ze zrušení povinnosti evidovat platby kartou pro poplatníky nevyplývá nut...

Více 0 komentářů

Nové Embarcadero RAD Studio obsahuje i licenci pro aplikační server

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 10:00

Vývojové prostředí nabízí i nové prvky knihovny vizuálních komponent a nové možnosti grafického uživ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Botnet Necurs se vrátil a šíří nový ransomware

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 09:00

V listopadu došlo k oživení botnetu Necurs v souvislosti s distribucí nového ransomwaru Scarab. ...

Více 0 komentářů

Jižní Korea zvažuje, že zdaní obchody s bitcoinem

ČTK , 15. prosinec 2017 08:00

Vláda se obává dopadů, které s sebou může přinést náhlý cenový propad kryptoměn....

Více 0 komentářů

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů