Služba Virtuální hlasový operátor od Dial Telecomu IT produktem roku 2012

30. listopad 2012 18:12 0 komentářů

Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, zvítězil se svou službou Virtuální hlasový operátor v prestižní anketě IT produkt roku 2012 v kategorii hlasových služeb. Soutěž každoročně vyhlašuje odborné vydavatelství IDG Czech Republic. Zákazníkům z řad operátorů Virtuální hlasový operátor přináší možnost plnohodnotného nabízení telekomunikačních služeb bez nutnosti provozování vlastní infrastruktury.

Ocenění IT produkt roku

Slavnostní předávání proběhlo v pondělí 26. listopadu 2012 v restauraci V Zátiší v Praze 1. Za Dial Telecom cenu převzala Martina Setunská, marketingová manažerka společnosti. Oceněné produkty a služby smí ve své propagaci používat logo prestižní ankety. Cena za IT produkt roku je udělována již od roku 2006. Kromě ocenění za produkt roku byly slavnostně předány také ceny za nejlepší případové studie za uplynulý rok.

Přínosy služby pro firmy

Díky službě Virtuální hlasový operátor mohou společnosti využívat vlastní operátorské číslo (OpID), které jedinečným způsobem určuje provozovatele hlasové sítě, slouží k identifikaci mezi národními operátory a pro směrování hovorů. Operátor může využít vlastních formulářů pro přenos čísel a před svými zákazníky vystupuje sám za sebe, nikoliv pod hlavičkou velkého operátora. Zákazníci rovněž ušetří nemalé vstupní poplatky za pořízení a správu infrastruktury. Základní i pokročilé telefonní služby jsou zajištěny díky SIP serverům Dial Telecomu.

Přehlednou administraci zajišťuje vlastní portálová aplikace. Ta umožňuje přenášení čísel mezi operátory za dodržení veškerých pravidel dohodnutých mezi provozovateli sítí. Podporuje také schvalování přenosu čísel v opačném směru. Nedílnou součástí služby je sledování stavu přenášených čísel a možnost vrácení čísel původnímu operátorovi. Společnost Dial Telecom navíc zajišťuje technickou podporu a bezproblémový chod služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Co služba zahrnuje:

  • poskytnutí VoIP systému pro zajištění pokročilých hlasových služeb pro zákazníky
  • přidělení telefonních čísel z rozsahu Dial Telecomu
  • administrační rozhraní umožňující obsluhovat jednotlivé zákazníky
  • možnost individuálního nastavení ceníků pro jednotlivé zákazníky
  • zpracování billingových informací k jednotlivým zákazníkům
  • funkce virtuální pobočkové ústředny pro firemní zákazníky
  • základní zaškolení, jak aktivovat jednotlivé typy služeb

Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Euronics a Kasa chystají nový sklad v Jirnech u Prahy

Pavel Houser , 16. srpen 2017 11:00

Skladníci již nebudou chodit pro zboží, ale zboží „přijede“ za nimi. Chytré technologie umožní vyexp...

Více 0 komentářů

Oracle Exadata Cloud i na cloudové infrastruktuře nové generace

Pavel Houser , 16. srpen 2017 10:04

Deklarované přednosti: obří výkon, jednoduchá migrace do cloudu a plná kompatibilita s databázemi Or...

Více 0 komentářů

Operátoři si stěžují EK kvůli dotacím na rychlý internet

ČTK , 16. srpen 2017 09:00

O dotaci na budování vysokorychlostních přípojek v zaostalých regionech se po více než třech měsícíc...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Mall Group přebírá Košík.cz

Pavel Houser , 15. srpen 2017 17:45

Spojení obou firem by mělo vést ke vzniku nové jedničky v segmentu on-line prodeje potravin. ...

Více 0 komentářů

Praha dá 1,4 milionu měsíčně na fungování datové platformy

ČTK , 15. srpen 2017 13:52

V rámci koncepce Smart Prague město zatím spustilo chytré lavičky a solární odpadkové koše....

Více 0 komentářů

Datart se chce spojit s majitelem prodejen Euronics a Kasa.cz

ČTK , 15. srpen 2017 11:02

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) začal posuzovat jednu z největších transakcí na trhu s e...

Více 0 komentářů

Facebook včera v ČR spustil bazar Marketplace

ČTK , 15. srpen 2017 09:00

Facebook pokračuje ve strategii vyzobávání služeb, které mají obchodní potenciál, a jejich zahrnován...

Více 0 komentářů