Společnost Fujitsu představuje řešení pro nový svět vícekanálového maloobchodu

18. leden 2014 15:53 0 komentářů

Společnost Fujitsu představuje novou vícekanálovou aplikaci Point of Service (PoS), která umožní maloobchodníkům významně zvýšit obrat a zároveň snížit náklady na IT. Řešení FUJITSU Retail Solution Market Place úspor dosahuje tím, že podporuje veškeré transakce u maloobchodníků a plnění objednávek tak, aby si jejich zákazníci mohli bezproblémově nakupovat prostřednictvím tradičních míst poskytování služeb (PoS), tedy online a mobilních kanálů.

Společnost Fujitsu pokračuje v plnění svého dlouhodobého závazku vůči globálnímu maloobchodnímu sektoru zavedením tohoto nového, revolučního řešení, které bylo představeno na Veletrhu Národní federace maloobchodu 2014 (National Retail Federation Big Show) v New Yorku.

FUJITSU Market Place ruší barieru mezi objednávkami zvenčí a nakupováním na prodejně tím, že oboje kombinuje do jedné transakce. Zákazník tím získává stejné výhody, jednotnou cenu a dostane stejnou péči, bez ohledu na to, zda je připojen online, stojí přímo v prodejně, nebo používá mobilní zařízení. Výhodou pro obchodníky je, že mohou uskutečnit transakci se zákazníkem prostřednictvím jediné aplikace. Nemusejí už přepínat mezi různými PoS, nebo přecházet na online plněním objednávky. Celá operace je tak rychlejší, snazší a snižuje se riziko chybného úkonu. Maloobchodník nakonec může dosáhnout vyšších zisků, protože se snižuje počet zákazníků, kteří svůj nákupní neuskuteční.

FUJITSU Market Place dokáže obsloužit veškeré potřeby jednotlivých firem. Působí napříč všemi kanály a nabízí celou škálu modelů služeb tak, aby bylo možné neustále zlepšovat služby zákazníkům a zvyšovat efektivitu celého podniku, FUJITSU Market Place se dokáže přizpůsobit velikosti rozpoču jednotlivých maloobchodníků a jejich různým potřebám a prioritám. FUJITSU Market Place bude globálně k dispozici od dubna 2014, a možní používat toto konzistentní jednoduché maloobchodní řešení napříč všemi kanály. Veškerá podpora a sluby budou zaštítěné silnou mezinárodní pozicí společnosti Fujitsu a lokálním maloobchodním know-how.

Riziko investice se minimalizuje a celkové pořizovací náklady se snižují díky modulárnímu návrhu řešení. Maloobchodníci tak budou schopni nabidnout různé změny s přidanou hodnotou, jako je instalace nových mobilních zařízení, kontrola průběhu objednávek v prodejně, obměněné využití standardní funkce maloobchodních prodejen bez překódování obchodní logiky stávajících PoS. Řešení aplikace s pětivrstvou architekturou plně orientované na poskytovaný servis také urychlí a zjednoduší integraci se SAP nebo jiným softwarem pro řídící informační systémy.

Z pohledu kupujícího, Market Place společnosti Fujitsu umožňuje maloobchodníkům zjednodušit a zdokonalit nakupování. Pomůže jim v tom, aby se vrátili k dlouhodobě udržovaným osobním vztahům, které byly dříve obvyklé a zákazník je umí ocenit. Ať už zákazník prochází nabídku online, klade otázky v call centru, potvrzuje velikost oděvu a vybranou barvu chytrým telefonem, nebo upravuje detaily položky a objednává na tabletu na prodejně, systém zajišťuje kontinuitu dat napříč kanály, a zároveň pomáhá zaměstnancům na prodejně získat rychlý přístup ke konzistentním datům v reálném čase.

Společnost Fujitsu, která je dnes již uznávaným poskytovatelem řešení pro maloobchod – například PoS, samoobsluha a mobilní řešení, aplikace a služby – vyvinula aplikaci FUJITSU Market Place, která funguje jako základní kámen pro poskytování různých přístupů k zákazníků. To zvýší objem prodeje a efektivitu provozu pro maloobchodní klienty. Díky využití hlubokých znalostí o maloobchodním prodeji společnost Fujitsu vybudovala během uplynulých třiceti let síť s více než 500 firmami a 82 000 prodejnami ve více než padesáti zemích a maloobchodníci tak nyní mohou optimalizovat rozmanité obchodní modely a dostat poskytovat své služby podle přání svých zákazníků tak, aby nemuseli odcházet ke konkurenci.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
RSS 

Zprávičky

Nový zákon o výzkumu chystá "blacklist" příjemců i ministerstvo

ČTK , 09. prosinec 2016 16:31

Velké změny ve fungování Grantové a Technologické agentury, novou vědeckou radu ČR i takzvaný "black...

Více 0 komentářů

Fitbit koupil průkopníka chytrých hodinek Pebble

ČTK , 09. prosinec 2016 15:00

Americký výrobce chytrých náramků a hodinek Fitbit koupil software, patenty a další aktiva duševního...

Více 0 komentářů

Američané možná umožní v letadlech telefonování přes wi-fi

ČTK , 09. prosinec 2016 13:00

Aerolinky ve Spojených státech by v budoucnu mohly umožňovat telefonování v letadle s použitím wi-fi...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

Česká pošta od ledna zdraží posílání do zahraničí o pět až 20 Kč

ČTK , 09. prosinec 2016 11:39

Česká pošta od ledna zvýší ceny za posílání listovních zásilek do zahraničí o pět korun, balíky podr...

Více 0 komentářů

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů