Společnost Fujitsu představuje řešení pro nový svět vícekanálového maloobchodu

18. leden 2014 15:53 0 komentářů

Společnost Fujitsu představuje novou vícekanálovou aplikaci Point of Service (PoS), která umožní maloobchodníkům významně zvýšit obrat a zároveň snížit náklady na IT. Řešení FUJITSU Retail Solution Market Place úspor dosahuje tím, že podporuje veškeré transakce u maloobchodníků a plnění objednávek tak, aby si jejich zákazníci mohli bezproblémově nakupovat prostřednictvím tradičních míst poskytování služeb (PoS), tedy online a mobilních kanálů.

Společnost Fujitsu pokračuje v plnění svého dlouhodobého závazku vůči globálnímu maloobchodnímu sektoru zavedením tohoto nového, revolučního řešení, které bylo představeno na Veletrhu Národní federace maloobchodu 2014 (National Retail Federation Big Show) v New Yorku.

FUJITSU Market Place ruší barieru mezi objednávkami zvenčí a nakupováním na prodejně tím, že oboje kombinuje do jedné transakce. Zákazník tím získává stejné výhody, jednotnou cenu a dostane stejnou péči, bez ohledu na to, zda je připojen online, stojí přímo v prodejně, nebo používá mobilní zařízení. Výhodou pro obchodníky je, že mohou uskutečnit transakci se zákazníkem prostřednictvím jediné aplikace. Nemusejí už přepínat mezi různými PoS, nebo přecházet na online plněním objednávky. Celá operace je tak rychlejší, snazší a snižuje se riziko chybného úkonu. Maloobchodník nakonec může dosáhnout vyšších zisků, protože se snižuje počet zákazníků, kteří svůj nákupní neuskuteční.

FUJITSU Market Place dokáže obsloužit veškeré potřeby jednotlivých firem. Působí napříč všemi kanály a nabízí celou škálu modelů služeb tak, aby bylo možné neustále zlepšovat služby zákazníkům a zvyšovat efektivitu celého podniku, FUJITSU Market Place se dokáže přizpůsobit velikosti rozpoču jednotlivých maloobchodníků a jejich různým potřebám a prioritám. FUJITSU Market Place bude globálně k dispozici od dubna 2014, a možní používat toto konzistentní jednoduché maloobchodní řešení napříč všemi kanály. Veškerá podpora a sluby budou zaštítěné silnou mezinárodní pozicí společnosti Fujitsu a lokálním maloobchodním know-how.

Riziko investice se minimalizuje a celkové pořizovací náklady se snižují díky modulárnímu návrhu řešení. Maloobchodníci tak budou schopni nabidnout různé změny s přidanou hodnotou, jako je instalace nových mobilních zařízení, kontrola průběhu objednávek v prodejně, obměněné využití standardní funkce maloobchodních prodejen bez překódování obchodní logiky stávajících PoS. Řešení aplikace s pětivrstvou architekturou plně orientované na poskytovaný servis také urychlí a zjednoduší integraci se SAP nebo jiným softwarem pro řídící informační systémy.

Z pohledu kupujícího, Market Place společnosti Fujitsu umožňuje maloobchodníkům zjednodušit a zdokonalit nakupování. Pomůže jim v tom, aby se vrátili k dlouhodobě udržovaným osobním vztahům, které byly dříve obvyklé a zákazník je umí ocenit. Ať už zákazník prochází nabídku online, klade otázky v call centru, potvrzuje velikost oděvu a vybranou barvu chytrým telefonem, nebo upravuje detaily položky a objednává na tabletu na prodejně, systém zajišťuje kontinuitu dat napříč kanály, a zároveň pomáhá zaměstnancům na prodejně získat rychlý přístup ke konzistentním datům v reálném čase.

Společnost Fujitsu, která je dnes již uznávaným poskytovatelem řešení pro maloobchod – například PoS, samoobsluha a mobilní řešení, aplikace a služby – vyvinula aplikaci FUJITSU Market Place, která funguje jako základní kámen pro poskytování různých přístupů k zákazníků. To zvýší objem prodeje a efektivitu provozu pro maloobchodní klienty. Díky využití hlubokých znalostí o maloobchodním prodeji společnost Fujitsu vybudovala během uplynulých třiceti let síť s více než 500 firmami a 82 000 prodejnami ve více než padesáti zemích a maloobchodníci tak nyní mohou optimalizovat rozmanité obchodní modely a dostat poskytovat své služby podle přání svých zákazníků tak, aby nemuseli odcházet ke konkurenci.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
30. 01. Ecommerce Expo Prague 2017
RSS 

Zprávičky

Spotify a Tencent se propojují

ČTK , 10. prosinec 2017 08:00

Přední světová služba pro streamování hudby Spotify a čínská konkurenční firma Tencent Music Enterta...

Více 0 komentářů

Bezpečnostní politika firem brání plně využít potenciál IoT

Pavel Houser , 09. prosinec 2017 08:00

Tři čtvrtiny účastníků průzkumu EY Global Information Security Survey 2017 pokládají za nejpravděpod...

Více 4 komentářů

Globální výdaje na bezpečnost IT porostou v příštím roce o 8 % na 96 miliard dolarů

Pavel Houser , 08. prosinec 2017 10:57

Nejrychleji porostou řešení SIEM, testování IT bezpečnosti a její outsourcing. ...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Soud EU: Luxusní značky mohou zakázat internetový prodej zboží

ČTK , 08. prosinec 2017 10:00

Oponenti poukazují na to, že omezení prodejů jde proti hospodářské soutěži....

Více 1 komentářů

Agentura pro satelitní systém Galileo přinesla ČR miliardu korun

ČTK , 08. prosinec 2017 08:00

V současné době je na oběžné dráze 18 satelitů, vypuštění dalších čtyř je naplánováno na 12. prosine...

Více 0 komentářů

Cena bitcoinu se vyhoupla přes 15 000 dolarů (aktualizace)

ČTK , 07. prosinec 2017 13:55

Ceně pomáhá očekávané spuštění obchodování s bitcoinovými termínovými kontrakty....

Více 1 komentářů

Český start-up Kiwi.com je na prodej za nejméně 10 mld Kč

ČTK , 07. prosinec 2017 12:15

Akcionáři on-line prodejce letenek si odhlasovali, že vyberou poradenskou firmu, která jim pomůže s ...

Více 0 komentářů