Společnost Fujitsu představuje řešení pro nový svět vícekanálového maloobchodu

18. leden 2014 15:53 0 komentářů

Společnost Fujitsu představuje novou vícekanálovou aplikaci Point of Service (PoS), která umožní maloobchodníkům významně zvýšit obrat a zároveň snížit náklady na IT. Řešení FUJITSU Retail Solution Market Place úspor dosahuje tím, že podporuje veškeré transakce u maloobchodníků a plnění objednávek tak, aby si jejich zákazníci mohli bezproblémově nakupovat prostřednictvím tradičních míst poskytování služeb (PoS), tedy online a mobilních kanálů.

Společnost Fujitsu pokračuje v plnění svého dlouhodobého závazku vůči globálnímu maloobchodnímu sektoru zavedením tohoto nového, revolučního řešení, které bylo představeno na Veletrhu Národní federace maloobchodu 2014 (National Retail Federation Big Show) v New Yorku.

FUJITSU Market Place ruší barieru mezi objednávkami zvenčí a nakupováním na prodejně tím, že oboje kombinuje do jedné transakce. Zákazník tím získává stejné výhody, jednotnou cenu a dostane stejnou péči, bez ohledu na to, zda je připojen online, stojí přímo v prodejně, nebo používá mobilní zařízení. Výhodou pro obchodníky je, že mohou uskutečnit transakci se zákazníkem prostřednictvím jediné aplikace. Nemusejí už přepínat mezi různými PoS, nebo přecházet na online plněním objednávky. Celá operace je tak rychlejší, snazší a snižuje se riziko chybného úkonu. Maloobchodník nakonec může dosáhnout vyšších zisků, protože se snižuje počet zákazníků, kteří svůj nákupní neuskuteční.

FUJITSU Market Place dokáže obsloužit veškeré potřeby jednotlivých firem. Působí napříč všemi kanály a nabízí celou škálu modelů služeb tak, aby bylo možné neustále zlepšovat služby zákazníkům a zvyšovat efektivitu celého podniku, FUJITSU Market Place se dokáže přizpůsobit velikosti rozpoču jednotlivých maloobchodníků a jejich různým potřebám a prioritám. FUJITSU Market Place bude globálně k dispozici od dubna 2014, a možní používat toto konzistentní jednoduché maloobchodní řešení napříč všemi kanály. Veškerá podpora a sluby budou zaštítěné silnou mezinárodní pozicí společnosti Fujitsu a lokálním maloobchodním know-how.

Riziko investice se minimalizuje a celkové pořizovací náklady se snižují díky modulárnímu návrhu řešení. Maloobchodníci tak budou schopni nabidnout různé změny s přidanou hodnotou, jako je instalace nových mobilních zařízení, kontrola průběhu objednávek v prodejně, obměněné využití standardní funkce maloobchodních prodejen bez překódování obchodní logiky stávajících PoS. Řešení aplikace s pětivrstvou architekturou plně orientované na poskytovaný servis také urychlí a zjednoduší integraci se SAP nebo jiným softwarem pro řídící informační systémy.

Z pohledu kupujícího, Market Place společnosti Fujitsu umožňuje maloobchodníkům zjednodušit a zdokonalit nakupování. Pomůže jim v tom, aby se vrátili k dlouhodobě udržovaným osobním vztahům, které byly dříve obvyklé a zákazník je umí ocenit. Ať už zákazník prochází nabídku online, klade otázky v call centru, potvrzuje velikost oděvu a vybranou barvu chytrým telefonem, nebo upravuje detaily položky a objednává na tabletu na prodejně, systém zajišťuje kontinuitu dat napříč kanály, a zároveň pomáhá zaměstnancům na prodejně získat rychlý přístup ke konzistentním datům v reálném čase.

Společnost Fujitsu, která je dnes již uznávaným poskytovatelem řešení pro maloobchod – například PoS, samoobsluha a mobilní řešení, aplikace a služby – vyvinula aplikaci FUJITSU Market Place, která funguje jako základní kámen pro poskytování různých přístupů k zákazníků. To zvýší objem prodeje a efektivitu provozu pro maloobchodní klienty. Díky využití hlubokých znalostí o maloobchodním prodeji společnost Fujitsu vybudovala během uplynulých třiceti let síť s více než 500 firmami a 82 000 prodejnami ve více než padesáti zemích a maloobchodníci tak nyní mohou optimalizovat rozmanité obchodní modely a dostat poskytovat své služby podle přání svých zákazníků tak, aby nemuseli odcházet ke konkurenci.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

22. 02. IT mezi paragrafy
20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Mall Group ovládla internetový obchod s elektrem CZC.cz

ČTK , 20. únor 2017 16:39

Skupina Mall Group se stala jediným vlastníkem e-shopu CZC.cz. Od zakladatele obchodu Josefa Matějky...

Více 2 komentářů

Eurowag dokončil akvizici firmy Princip

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:12

W.A.G. payment solutions proniká na trh telematických služeb....

Více 0 komentářů

Samsung zpřístupňuje nové čipy 5G RFIC

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:01

Čip dokáže poskytnout větší pokrytí v pásmu milimetrových vln (mmWave)....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Soud povolil vydání Dotcoma do USA, ten se znovu odvolá

ČTK , 20. únor 2017 12:00

Novozélandský soud zamítl odvolání internetového magnáta německého původu Kima Dotcoma proti jeho vy...

Více 0 komentářů

OBSE nezjistila, kdo loni napadl její servery

ČTK , 20. únor 2017 07:00

Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE) nedokáže identifikovat strůjce loňských hacke...

Více 0 komentářů

Majitel Snapchatu jde na burzu s nižší hodnotou, než se čekalo

ČTK , 18. únor 2017 09:00

Americká společnost Snap, která provozuje populární mobilní aplikaci Snapchat pro sdílení fotografií...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita pro marketing a výdaje na bezpečnost IT kvůli požadavkům EU

Pavel Houser , 18. únor 2017 08:35

Co vlastně obnáší pojem "digitální transformace podniků"? A co z toho vyplývá dle prognóz IDC?...

Více 0 komentářů