Společnost HP rozšířila služby pro řízení vztahů se zákazníky (CRM program)

26. červen 2012 10:13

Společnost HP rozšířila své služby pro řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management, CRM), jejichž prostřednictvím nyní mohou organizace snáze komunikovat se zákazníky a ovlivňovateli(1) prostřednictvím sociálních sítí a využít nový potenciál pro další obchodní růst.

Facebook, Twitter a další sociální sítě změnily chování zákazníků a přidaly nové, podstatně složitější úrovně do vztahů mezi firmami a zákazníky. Tradiční CRM programy a architektury, navržené a vyvinuté ještě před rychlým nástupem sociálních sítí, neumožňují organizacím využít potenciál sociálních sítí pro tvorbu nových strategií a cílenější obchodní komunikaci.

Nové řešení HP Social Enterprise Services nabízí organizacím pomoc s rychlou implementací sociálního CRM programu, který zajistí zlepšení komunikace a spolupráce se zákazníky a navíc pomůže firmám lépe porozumět potřebám zákazníků. Díky použití pokročilých analytických nástrojů z HP Labs, centrální výzkumné divize společnosti HP, a unikátních řešení z portfolia převzatých společností Vertica a Autonomy, vylepšují „sociální“ služby HP také možnosti kontaktních center organizací, jež mohou naplno využívat strukturovaná i nestrukturovaná data.

Díky službám HP Social Enterprise Services mohou organizace snadno začlenit sociální sítě do stávajících složek jejich kontaktního centra a získat tak nejkomplexnější přehled o jednotlivých zákaznících. Skloubení procesů, informací a strategií pro sociální sítě, stejně jako analýz, technologií a zkušených týmů kontaktních center umožňuje organizacím rychle vytvořit nové produkty a služby, které lépe pokryjí požadavky zákazníků a přinesou maximální konkurenční výhody.

„Většina předních světových organizací je si vědoma důležitosti kvalitní komunikace se zákazníky a chce maximálně využít i oblasti sociální komunikace,“ řekl Joe Outlaw, vedoucí analytik pro oblast kontaktních center ve společnosti Frost & Sullivan. „Díky vlastním špičkovým analytickým nástrojům a rozsáhlým zkušenostem v oblasti CRM řešení vytvořilo HP unikátní sociální CRM službu, která nabízí organizacím široké spektrum nástrojů a metodologií pro lepší využití sociálních CRM programů a tvorbu komplexnějších obchodních strategií.“

HP Social Enterprise Services, které jsou součástí řešení HP Customer Engagement Management, nabízejí dva modely poskytování služeb: HP Agent Services pro komunikaci prostřednictvím sociálních sítí a HP Social Media Analysis pro analýzu sociálních sítí a vyhledávání informací o zákaznících. Mezi hlavní funkce patří: • Náslechová služba (Listening Service) – sleduje obchodní značku nebo produkt v jednotlivých sociálních sítích a umožňuje identifikovat nové možnosti prosazení.

• Analytická služba (Analysis Service) – kombinuje různé analytické postupy pro získání přehledu o trendech vývoje dané organizace, konkurence i celého trhu, díky čemuž lze lépe upravit strategii komunikace v sociálních sítích.

• Směrovací služba (Routing Service) – směřuje informace o nových obchodních příležitostech interním oddělením, například zákaznické podpoře, marketingu či prodeji a vývoji produktů, takže lze rychleji reagovat na vývoj požadavků trhu. • Služba pro „zapojení“ (Engagement Service) – využívá informace získané z analýz a umožňuje tak rychleji reagovat na dotazy a požadavky zákazníků i jejich komentáře na sociálních sítích.

• Reportovací služba (Reporting Service) – poskytuje denní, týdenní a měsíční souhrny a reporty o zjištěných datech, analýzách a obchodních příležitostech, díky čemuž mohou organizace lépe měřit úspěšnost celého sociálního programu.

Řešení HP Agent Services a HP Social Media Analysis umožňují organizacím efektivněji spravovat jejich vztahy se zákazníky díky využití nejnovějších sociálních služeb a analytických technologií.

„Sociální sítě hrají v současnosti jednu z hlavních rolí ve vztazích firem se zákazníky a měly by být nedílnou součástí kontaktních center organizací,“ řekla Danila Meirlaen, viceprezidentka divize HP Business Process Outsourcing. „Služby HP Social Enterprise Services dávají vztahům se zákazníky nový rozměr díky špičkovým analytickým nástrojům, které usnadňují komunikaci prostřednictvím sociálních sítí a zlepšují interakci mezi zákazníky a organizacemi.“

Aby dokázaly lépe pokrýt vysoce specifické požadavky zákazníků, jsou služby HP Social Enterprise Services navrženy pro snadné spojení s dalšími produkty HP, například HP Social Intelligence Solution či proprietárními řešeními HP Labs.

Cena a dostupnost

Služby HP Social Enterprise Services jsou celosvětově dostupné. Cena řešení HP Agent Services se odvíjí od specifické konfigurace zákazníka, v případě Social Media Analysis Services je pak řešena formou předplatného a závisí na objemu objednaných služeb.

Více informací lze najít na webových stránkách www.hp.com/enterprise/crm.


RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

21. 09. Mobilní řešení pro business
25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
RSS 

Zprávičky

Spíše než nové zákony k Airbnb je třeba zlepšit výběr daní

ČTK , 21. září 2017 13:00

Airbnb se svými službami v Praze už vyrovnala objemu obchodu klasických ubytovacích zařízení....

Více 0 komentářů

Potvrzeno: Google opravdu kupuje HTC

ČTK , 21. září 2017 11:25

Dnes je HTC v žebříčku světových prodejů smartphonů na necelém procentu. Někteří analytici proto pří...

Více 0 komentářů

Oracle představil novou cenovou politiku pro cloud

Pavel Houser , 21. září 2017 09:52

Až dosud se při přechodu na cloud PaaS nedaly využít dosavadní investice do licencí softwaru v režim...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Toshiba chce prodat čipovou divizi fondu Bain

ČTK , 21. září 2017 09:00

Ještě v úterý se zdálo, že favoritem je konsorcium vedené společností Western Digital....

Více 0 komentářů

Amazon chystá chytré brýle, první vlastní nositelnou elektroniku

ČTK , 21. září 2017 08:00

Společnost chystá i rozšíření svého systému SmartHome......

Více 0 komentářů

Google prý chce koupit HTC

ČTK , 20. září 2017 19:18

Společnost dnes tchajwanské burze cenných papírů oznámila, že pozastavuje obchody svými akciemi....

Více 0 komentářů

Američtí operátoři T-Mobile US a Sprint jednají o fúzi

ČTK , 20. září 2017 11:00

Tržní hodnota T-Mobile US se pohybuje kolem 51 miliard dolarů hodnota Sprintu dosahuje zhruba 30 mil...

Více 0 komentářů