Společnost HP rozšířila služby pro řízení vztahů se zákazníky (CRM program)

26. červen 2012 10:13

Společnost HP rozšířila své služby pro řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management, CRM), jejichž prostřednictvím nyní mohou organizace snáze komunikovat se zákazníky a ovlivňovateli(1) prostřednictvím sociálních sítí a využít nový potenciál pro další obchodní růst.

Facebook, Twitter a další sociální sítě změnily chování zákazníků a přidaly nové, podstatně složitější úrovně do vztahů mezi firmami a zákazníky. Tradiční CRM programy a architektury, navržené a vyvinuté ještě před rychlým nástupem sociálních sítí, neumožňují organizacím využít potenciál sociálních sítí pro tvorbu nových strategií a cílenější obchodní komunikaci.

Nové řešení HP Social Enterprise Services nabízí organizacím pomoc s rychlou implementací sociálního CRM programu, který zajistí zlepšení komunikace a spolupráce se zákazníky a navíc pomůže firmám lépe porozumět potřebám zákazníků. Díky použití pokročilých analytických nástrojů z HP Labs, centrální výzkumné divize společnosti HP, a unikátních řešení z portfolia převzatých společností Vertica a Autonomy, vylepšují „sociální“ služby HP také možnosti kontaktních center organizací, jež mohou naplno využívat strukturovaná i nestrukturovaná data.

Díky službám HP Social Enterprise Services mohou organizace snadno začlenit sociální sítě do stávajících složek jejich kontaktního centra a získat tak nejkomplexnější přehled o jednotlivých zákaznících. Skloubení procesů, informací a strategií pro sociální sítě, stejně jako analýz, technologií a zkušených týmů kontaktních center umožňuje organizacím rychle vytvořit nové produkty a služby, které lépe pokryjí požadavky zákazníků a přinesou maximální konkurenční výhody.

„Většina předních světových organizací je si vědoma důležitosti kvalitní komunikace se zákazníky a chce maximálně využít i oblasti sociální komunikace,“ řekl Joe Outlaw, vedoucí analytik pro oblast kontaktních center ve společnosti Frost & Sullivan. „Díky vlastním špičkovým analytickým nástrojům a rozsáhlým zkušenostem v oblasti CRM řešení vytvořilo HP unikátní sociální CRM službu, která nabízí organizacím široké spektrum nástrojů a metodologií pro lepší využití sociálních CRM programů a tvorbu komplexnějších obchodních strategií.“

HP Social Enterprise Services, které jsou součástí řešení HP Customer Engagement Management, nabízejí dva modely poskytování služeb: HP Agent Services pro komunikaci prostřednictvím sociálních sítí a HP Social Media Analysis pro analýzu sociálních sítí a vyhledávání informací o zákaznících. Mezi hlavní funkce patří: • Náslechová služba (Listening Service) – sleduje obchodní značku nebo produkt v jednotlivých sociálních sítích a umožňuje identifikovat nové možnosti prosazení.

• Analytická služba (Analysis Service) – kombinuje různé analytické postupy pro získání přehledu o trendech vývoje dané organizace, konkurence i celého trhu, díky čemuž lze lépe upravit strategii komunikace v sociálních sítích.

• Směrovací služba (Routing Service) – směřuje informace o nových obchodních příležitostech interním oddělením, například zákaznické podpoře, marketingu či prodeji a vývoji produktů, takže lze rychleji reagovat na vývoj požadavků trhu. • Služba pro „zapojení“ (Engagement Service) – využívá informace získané z analýz a umožňuje tak rychleji reagovat na dotazy a požadavky zákazníků i jejich komentáře na sociálních sítích.

• Reportovací služba (Reporting Service) – poskytuje denní, týdenní a měsíční souhrny a reporty o zjištěných datech, analýzách a obchodních příležitostech, díky čemuž mohou organizace lépe měřit úspěšnost celého sociálního programu.

Řešení HP Agent Services a HP Social Media Analysis umožňují organizacím efektivněji spravovat jejich vztahy se zákazníky díky využití nejnovějších sociálních služeb a analytických technologií.

„Sociální sítě hrají v současnosti jednu z hlavních rolí ve vztazích firem se zákazníky a měly by být nedílnou součástí kontaktních center organizací,“ řekla Danila Meirlaen, viceprezidentka divize HP Business Process Outsourcing. „Služby HP Social Enterprise Services dávají vztahům se zákazníky nový rozměr díky špičkovým analytickým nástrojům, které usnadňují komunikaci prostřednictvím sociálních sítí a zlepšují interakci mezi zákazníky a organizacemi.“

Aby dokázaly lépe pokrýt vysoce specifické požadavky zákazníků, jsou služby HP Social Enterprise Services navrženy pro snadné spojení s dalšími produkty HP, například HP Social Intelligence Solution či proprietárními řešeními HP Labs.

Cena a dostupnost

Služby HP Social Enterprise Services jsou celosvětově dostupné. Cena řešení HP Agent Services se odvíjí od specifické konfigurace zákazníka, v případě Social Media Analysis Services je pak řešena formou předplatného a závisí na objemu objednaných služeb.

Více informací lze najít na webových stránkách www.hp.com/enterprise/crm.


RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

China Unicom má slíbeno od investorů 12 miliard dolarů

ČTK , 23. červenec 2017 10:14

Připravovaná investice je součástí snahy čínské vlády oživit státní giganty soukromým kapitálem. ...

Více 0 komentářů

Čína chce být do 2025 světovým lídrem v oblasti umělé inteligence

ČTK , 22. červenec 2017 09:00

Plán přichází v době, kdy USA chtějí více kontrolovat investice, včetně investic do umělé inteligenc...

Více 0 komentářů

Santa Fe se chystá na premiéru opery o Jobsovi

ČTK , 22. červenec 2017 08:00

Spád opery je stejně rychlý a dynamický jako technologie, které Jobs vytvořil, tvrdí autoři....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Policejní úřady USA a EU zakročily proti ilegálním serverům

ČTK , 21. červenec 2017 10:00

Kromě AlphaBay se zásah týkal také ilegálního tržiště darknetu Hansa....

Více 1 komentářů

Poskytovatelé IT služeb budou mít brzy problém uspokojit poptávku

Pavel Houser , 21. červenec 2017 09:00

Poskytovatelé řízených IT služeb (MSP – managed service providers) vidí ve službě cybersecurity-as-a...

Více 1 komentářů

Amazon spustil nákupní sociální síť Spark pro chytré telefony

ČTK , 21. červenec 2017 08:00

Jedná se de facto o křížence Instagramu, Pinterestu a e-shopu....

Více 0 komentářů

V Praze se instalují první chytré lavičky připojené přes síť LoRa

Pavel Houser , 20. červenec 2017 13:28

Lavička TreeSmart nabízí wi-fi připojení, nabíjení mobilních zařízení a senzory snímající vlhkost, t...

Více 3 komentářů