Sprinx nabízí řešení integrující CRM a Helpdesk

02. prosinec 2012 00:00 0 komentářů

Kombinace CRM řešení a aplikace Helpdesk nabízí lepší propojení obou funkcionalit, což vám umožňuje nejen pracovat mnohem efektivněji, a tím šetřit čas a náklady, ale i lépe znát své zákazníky a pružněji reagovat na jejich okamžité potřeby. Společnost Sprinx Systems obě tato řešení propojila a nabízí je ve formě jednoho integrovaného produktu.

Obchodníci tak mohou prostřednictvím aplikace CRM předávat důležité informace oddělení zákaznické podpory, které pracuje s aplikací Helpdesk. A naopak, pracovníci podpory mohou poskytovat zpětnou vazbu obchodnímu oddělení. Dochází tak ke vzájemné provázanosti a koordinaci aktivit obou týmů.

Různá řešení nemusí vždy fungovat společně

Není pochyb o tom, že aktivity obchodního oddělení úzce souvisí s činností zákaznického oddělení; do značné míry jsou na sobě tyto týmy také závislé. Mnoho firem využívá pro řízení obchodních vztahů se zákazníky řešení CRM (Customer Relationship Management) a pro zákaznickou podporu helpdeskový systém, což jsou dvě odlišná softwarová řešení, často navíc dodávaná, případně provozovaná různými poskytovateli.

To samo o sobě ještě nemusí být špatně. Nicméně, potřebujeme-li se spolehnout na efektivní a bezpečný přenos, sdílení a synchronizaci dat mezi odděleními obchodu a zákaznické podpory, je mnohem rozumnější zvolit unifikované řešení od jednoho poskytovatele. Společnou koordinací obchodu a zákaznické podpory s využitím jednotného řešení docílíte časových úspor, tedy i vyšší efektivity práce. Další výhodou integrovaného řešení je, že v kterémkoliv okamžiku budete mít k dispozici relevantní informace o svých zákaznících, a to nejen s ohledem na jejich dlouhodobé potřeby, ale i na potřeby momentální. Význam a užitečnost takových informací ukážeme dále na několika příkladech.

Jak to funguje?

V současné době je CRM řešení využíváno jako klasická aplikace pro řízení zákazníků a jejich aktivit. Přidáním aplikace Helpdesk lze například efektivně spravovat smlouvy o podpoře (tzv. SLA – Service Level Agreement – smlouvy), které má firma se zákazníky uzavřeny. Uložíte-li tyto smlouvy v Helpdesku, máte přehled o tom, jaké služby a v jakém rozsahu již zákazník vyčerpal, kolik za ně zaplatil, které požadavky jsou právě řešeny apod. Jste-li obchodníci, můžete na základě těchto informací volit a načasovat své aktivity tak, abyste zákazníka udrželi a dále rozvíjeli obchodní spolupráci. Víte-li například, že zákazník řeší problémy se servisní podporou, víte také, že pravděpodobně není v dobré náladě, a tudíž není vhodné, abyste ho oslovili s nabídkou či marketingovou kampaní. Integrované informace však přinášejí unikátní výhody nejen obchodníkům, kteří mohou pružně reagovat na požadavky zákazníka, ale i společnosti, protože přímo z CRM prostředí má přehled o tom, který zákazník a jakým způsobem využívá její služby.

Helpdesk v tomto případě slouží jako databáze smluv a CRM jako databáze kontaktů. Vše je možné doplnit podrobnými reporty, případně propojit s účetnictvím, a tak jednoduše vykazovat práci v oblasti podpory či sdílet s jinými odděleními společné znalosti získané komunikací se zákazníky prostřednictvím CRM.

Z integrovaných nástrojů může mít užitek každá obchodní společnost Ze sloučení CRM a Helpdesku mohou těžit nejrůznější společnosti, například poskytovatelé finančních služeb, prodejci rychloobrátkového zboží, ale i podnikatelé v oblasti zábavního průmyslu. Všechny tyto firmy mají jedno společné: měly by o své zákazníky pečovat a přistupovat k nim individuálně, na základě znalosti zákaznických potřeb. Jde o to, aby zákazníci neměli pocit, že jsou jen anonymním záznamem nebo číslem ve firemní databázi. Možná to nezaručí, že se zákazník bude častěji vracet; ale rozhodně takový přístup odvrátí hrozbu ztráty zákazníka kvůli neosobnímu přístupu.

Připravili jsme pro vás ukázkovou verzi SprinxCRM a Helpdesku na 30 dnů zdarma. Pro její vyzkoušení prosím kontaktujte naše specialisty, kteří vám rádi pomohou na adrese obchod@sprinx.cz.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů