Sprinx nabízí řešení integrující CRM a Helpdesk

02. prosinec 2012 00:00 0 komentářů

Kombinace CRM řešení a aplikace Helpdesk nabízí lepší propojení obou funkcionalit, což vám umožňuje nejen pracovat mnohem efektivněji, a tím šetřit čas a náklady, ale i lépe znát své zákazníky a pružněji reagovat na jejich okamžité potřeby. Společnost Sprinx Systems obě tato řešení propojila a nabízí je ve formě jednoho integrovaného produktu.

Obchodníci tak mohou prostřednictvím aplikace CRM předávat důležité informace oddělení zákaznické podpory, které pracuje s aplikací Helpdesk. A naopak, pracovníci podpory mohou poskytovat zpětnou vazbu obchodnímu oddělení. Dochází tak ke vzájemné provázanosti a koordinaci aktivit obou týmů.

Různá řešení nemusí vždy fungovat společně

Není pochyb o tom, že aktivity obchodního oddělení úzce souvisí s činností zákaznického oddělení; do značné míry jsou na sobě tyto týmy také závislé. Mnoho firem využívá pro řízení obchodních vztahů se zákazníky řešení CRM (Customer Relationship Management) a pro zákaznickou podporu helpdeskový systém, což jsou dvě odlišná softwarová řešení, často navíc dodávaná, případně provozovaná různými poskytovateli.

To samo o sobě ještě nemusí být špatně. Nicméně, potřebujeme-li se spolehnout na efektivní a bezpečný přenos, sdílení a synchronizaci dat mezi odděleními obchodu a zákaznické podpory, je mnohem rozumnější zvolit unifikované řešení od jednoho poskytovatele. Společnou koordinací obchodu a zákaznické podpory s využitím jednotného řešení docílíte časových úspor, tedy i vyšší efektivity práce. Další výhodou integrovaného řešení je, že v kterémkoliv okamžiku budete mít k dispozici relevantní informace o svých zákaznících, a to nejen s ohledem na jejich dlouhodobé potřeby, ale i na potřeby momentální. Význam a užitečnost takových informací ukážeme dále na několika příkladech.

Jak to funguje?

V současné době je CRM řešení využíváno jako klasická aplikace pro řízení zákazníků a jejich aktivit. Přidáním aplikace Helpdesk lze například efektivně spravovat smlouvy o podpoře (tzv. SLA – Service Level Agreement – smlouvy), které má firma se zákazníky uzavřeny. Uložíte-li tyto smlouvy v Helpdesku, máte přehled o tom, jaké služby a v jakém rozsahu již zákazník vyčerpal, kolik za ně zaplatil, které požadavky jsou právě řešeny apod. Jste-li obchodníci, můžete na základě těchto informací volit a načasovat své aktivity tak, abyste zákazníka udrželi a dále rozvíjeli obchodní spolupráci. Víte-li například, že zákazník řeší problémy se servisní podporou, víte také, že pravděpodobně není v dobré náladě, a tudíž není vhodné, abyste ho oslovili s nabídkou či marketingovou kampaní. Integrované informace však přinášejí unikátní výhody nejen obchodníkům, kteří mohou pružně reagovat na požadavky zákazníka, ale i společnosti, protože přímo z CRM prostředí má přehled o tom, který zákazník a jakým způsobem využívá její služby.

Helpdesk v tomto případě slouží jako databáze smluv a CRM jako databáze kontaktů. Vše je možné doplnit podrobnými reporty, případně propojit s účetnictvím, a tak jednoduše vykazovat práci v oblasti podpory či sdílet s jinými odděleními společné znalosti získané komunikací se zákazníky prostřednictvím CRM.

Z integrovaných nástrojů může mít užitek každá obchodní společnost Ze sloučení CRM a Helpdesku mohou těžit nejrůznější společnosti, například poskytovatelé finančních služeb, prodejci rychloobrátkového zboží, ale i podnikatelé v oblasti zábavního průmyslu. Všechny tyto firmy mají jedno společné: měly by o své zákazníky pečovat a přistupovat k nim individuálně, na základě znalosti zákaznických potřeb. Jde o to, aby zákazníci neměli pocit, že jsou jen anonymním záznamem nebo číslem ve firemní databázi. Možná to nezaručí, že se zákazník bude častěji vracet; ale rozhodně takový přístup odvrátí hrozbu ztráty zákazníka kvůli neosobnímu přístupu.

Připravili jsme pro vás ukázkovou verzi SprinxCRM a Helpdesku na 30 dnů zdarma. Pro její vyzkoušení prosím kontaktujte naše specialisty, kteří vám rádi pomohou na adrese obchod@sprinx.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Telekomunikační úřad se chystá regulovat mobilní trh

ČTK , 17. srpen 2017 14:34

Přetrvává velký rozdíl mezi vyššími cenami pro domácnosti a nižšími cenami pro firmy, který dosahuje...

Více 0 komentářů

ShadowPad: malware v produktech NetSarang pro správu serverů

Pavel Houser , 17. srpen 2017 13:43

Útočníci schovali backdoor ShadowPad v softwaru využívaném stovkami světových společností včetně ban...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita bude za pár let běžnou záležitostí

ČTK , 17. srpen 2017 12:58

Za pět, šest let bude běžné, že si turisté při návštěvě zahraničních metropolí nasadí speciální brýl...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Podíl internetových kurzových sázek v ČR loni vzrostl na 88 %

ČTK , 17. srpen 2017 10:00

Velký podíl na internetových sázkách tvoří live sázky, které lze uzavírat opakovaně v průběhu zápasu...

Více 0 komentářů

Za polárním kruhem má vzniknout rekordní datové centrum

ČTK , 17. srpen 2017 08:00

V norském městě Ballangen, které se nachází za polárním kruhem, má vzniknout největší datové centrum...

Více 1 komentářů

Euronics a Kasa chystají nový sklad v Jirnech u Prahy

Pavel Houser , 16. srpen 2017 11:00

Skladníci již nebudou chodit pro zboží, ale zboží „přijede“ za nimi. Chytré technologie umožní vyexp...

Více 0 komentářů

Oracle Exadata Cloud i na cloudové infrastruktuře nové generace

Pavel Houser , 16. srpen 2017 10:04

Deklarované přednosti: obří výkon, jednoduchá migrace do cloudu a plná kompatibilita s databázemi Or...

Více 0 komentářů