Sprinx nabízí řešení integrující CRM a Helpdesk

02. prosinec 2012 00:00 0 komentářů

Kombinace CRM řešení a aplikace Helpdesk nabízí lepší propojení obou funkcionalit, což vám umožňuje nejen pracovat mnohem efektivněji, a tím šetřit čas a náklady, ale i lépe znát své zákazníky a pružněji reagovat na jejich okamžité potřeby. Společnost Sprinx Systems obě tato řešení propojila a nabízí je ve formě jednoho integrovaného produktu.

Obchodníci tak mohou prostřednictvím aplikace CRM předávat důležité informace oddělení zákaznické podpory, které pracuje s aplikací Helpdesk. A naopak, pracovníci podpory mohou poskytovat zpětnou vazbu obchodnímu oddělení. Dochází tak ke vzájemné provázanosti a koordinaci aktivit obou týmů.

Různá řešení nemusí vždy fungovat společně

Není pochyb o tom, že aktivity obchodního oddělení úzce souvisí s činností zákaznického oddělení; do značné míry jsou na sobě tyto týmy také závislé. Mnoho firem využívá pro řízení obchodních vztahů se zákazníky řešení CRM (Customer Relationship Management) a pro zákaznickou podporu helpdeskový systém, což jsou dvě odlišná softwarová řešení, často navíc dodávaná, případně provozovaná různými poskytovateli.

To samo o sobě ještě nemusí být špatně. Nicméně, potřebujeme-li se spolehnout na efektivní a bezpečný přenos, sdílení a synchronizaci dat mezi odděleními obchodu a zákaznické podpory, je mnohem rozumnější zvolit unifikované řešení od jednoho poskytovatele. Společnou koordinací obchodu a zákaznické podpory s využitím jednotného řešení docílíte časových úspor, tedy i vyšší efektivity práce. Další výhodou integrovaného řešení je, že v kterémkoliv okamžiku budete mít k dispozici relevantní informace o svých zákaznících, a to nejen s ohledem na jejich dlouhodobé potřeby, ale i na potřeby momentální. Význam a užitečnost takových informací ukážeme dále na několika příkladech.

Jak to funguje?

V současné době je CRM řešení využíváno jako klasická aplikace pro řízení zákazníků a jejich aktivit. Přidáním aplikace Helpdesk lze například efektivně spravovat smlouvy o podpoře (tzv. SLA – Service Level Agreement – smlouvy), které má firma se zákazníky uzavřeny. Uložíte-li tyto smlouvy v Helpdesku, máte přehled o tom, jaké služby a v jakém rozsahu již zákazník vyčerpal, kolik za ně zaplatil, které požadavky jsou právě řešeny apod. Jste-li obchodníci, můžete na základě těchto informací volit a načasovat své aktivity tak, abyste zákazníka udrželi a dále rozvíjeli obchodní spolupráci. Víte-li například, že zákazník řeší problémy se servisní podporou, víte také, že pravděpodobně není v dobré náladě, a tudíž není vhodné, abyste ho oslovili s nabídkou či marketingovou kampaní. Integrované informace však přinášejí unikátní výhody nejen obchodníkům, kteří mohou pružně reagovat na požadavky zákazníka, ale i společnosti, protože přímo z CRM prostředí má přehled o tom, který zákazník a jakým způsobem využívá její služby.

Helpdesk v tomto případě slouží jako databáze smluv a CRM jako databáze kontaktů. Vše je možné doplnit podrobnými reporty, případně propojit s účetnictvím, a tak jednoduše vykazovat práci v oblasti podpory či sdílet s jinými odděleními společné znalosti získané komunikací se zákazníky prostřednictvím CRM.

Z integrovaných nástrojů může mít užitek každá obchodní společnost Ze sloučení CRM a Helpdesku mohou těžit nejrůznější společnosti, například poskytovatelé finančních služeb, prodejci rychloobrátkového zboží, ale i podnikatelé v oblasti zábavního průmyslu. Všechny tyto firmy mají jedno společné: měly by o své zákazníky pečovat a přistupovat k nim individuálně, na základě znalosti zákaznických potřeb. Jde o to, aby zákazníci neměli pocit, že jsou jen anonymním záznamem nebo číslem ve firemní databázi. Možná to nezaručí, že se zákazník bude častěji vracet; ale rozhodně takový přístup odvrátí hrozbu ztráty zákazníka kvůli neosobnímu přístupu.

Připravili jsme pro vás ukázkovou verzi SprinxCRM a Helpdesku na 30 dnů zdarma. Pro její vyzkoušení prosím kontaktujte naše specialisty, kteří vám rádi pomohou na adrese obchod@sprinx.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







RSS 

Zprávičky

Podnikové služby tvoří už 5 % českého HDP

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:00

Podnikové služby v ČR rostly o 19 %, největší boom zažívají centra poskytující IT služby....

Více 0 komentářů

Komárkova KKCG koupila 70 % firmy AutoCont

ČTK , 19. říjen 2017 08:00

Důvodem k prodeji byla možnost expanze AutoContu na další trhy....

Více 0 komentářů

Seznam loni zvýšil čistý zisk o 9 % na 1,1 miliardy Kč

ČTK , 18. říjen 2017 10:00

Největší podíl na tržbách měly příjmy z reklamy ve vyhledávání, tedy z reklamního systému Sklik. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Dopravní podnik spustil v 6 stanicích metra wi-fi připojení k internetu

ČTK , 18. říjen 2017 08:00

Ve stanicích je rozmístěno 75 vysílačů a dodavatelská firma musela vybudovat veškerou infrastrukturu...

Více 0 komentářů

Digitální kancelář

Intexx, 18. říjen 2017 08:00

Ať už na intranetu, extranetu nebo na sociální platformě – vytvořte si s Intrexxem snadno a na míru ...

Více

Microsoft uvolnil Fall Creators Update Windows 10

Pavel Houser , 17. říjen 2017 19:02

Smíšená realita, komfort pro e-knihy, ochrana před ransonmwarem a efektivnější propojení PC se smart...

Více 0 komentářů

Vůz bez řidiče Link & Go jezdil v Plzni, ve středu se chystá do Prahy

ČTK , 17. říjen 2017 17:49

Vůz Link & Go je pro inženýry vzor, který už je odzkoušený a funguje jako prototyp....

Více 0 komentářů