T-Mobile měří efektivitu svých online kampaní pomocí nástroje gemiusDirectEffect2

25. říjen 2012 09:14 0 komentářů

Společnost T-Mobile měří nově dopad svých reklamních kampaní pomocí nástroje druhé generace gemiusDirectEffect2 od společnosti Gemius. Díky tomu získá T-Mobile komplexní přehled o svých reklamních kampaních a jejich dopadu mezi internetovými uživateli.

gemiusDirectEffect2 je nástroj pro správu a monitorování online reklamních kampaní, který nabízí podrobné informace o průběhu kampaní a o chování internetových uživatelů vystavených jejímu vlivu. Díky gemiusDirectEffect2 je možné získat informace o tom, kolik uživatelů se dostalo na web prostřednictvím reklamní kampaně a jaké akce na něm provedli.

Nástroj sleduje důležité ukazatele týkající se online kampaní například míru prokliků různých bannerů či úspěšnosti jednotlivých umístění reklamní kampaně. Protože se data shromažďují v reálném čase, je možné díky okamžité odezvě kampaň ihned optimalizovat. gemiusDirectEffect2 pomáhá zadavatelům reklamy posoudit, zda jejich kampaň zvýšila prodej nebo splnila své cíle přímé odezvy.

„Věříme, že volba nástroje gemiusDirectEffect2, který měří dopad online reklamních kampaní, bude pro společnost T-Mobile přínosná. Jsem přesvědčen, že naše služby pomohou společnosti T-Mobile zefektivnit výkon jejich online reklamních kampaní a získat co nejvíce informací o dopadu kampaní,“ říká Radoslav Kapraň, Sales Manager společnosti Gemius.

„Díky nástroji gemiusDirectEffect2 bude moci společnost T-Mobile zjistit, kteří internetoví uživatelé byli oslovení jejich kampaní, co návštěvníky nejvíce zajímalo, z jakého webu navštívili cílovou stránku kampaně a také, jaké jednotlivé kroky provedli před provedením požadované akce, například objednávkou služeb,“ říká Jiří Kubašta, Senior Head of eBusiness Management společnosti T-Mobile.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

110 grafických karet vytvořilo kolizi pro SHA-1 - za rok

ITBiz.cz , 25. únor 2017 19:50

Za projektem stojí Google a získal už velký mediální ohlas, i když technické podrobnosti zatím zveře...

Více 0 komentářů

Prodej chytrých telefonů v Německu loni poprvé klesl

ČTK , 25. únor 2017 14:35

Tržby poklesly i přes rostoucí průměrnou cenu smartphonu....

Více 0 komentářů

Japonská Softbank zakládá s Foxconnem společný investiční podnik

ČTK , 24. únor 2017 18:03

Japonská skupina Softbank, která investuje převážně v sektoru vyspělých technologií, a tchajwanský s...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

3D tisk ocelových konstrukcí

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:37

Podařilo se "vytisknout" jeřábový hák....

Více 1 komentářů

Třetina operátora mobilní sítě Sigfox je na prodej

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:17

Zájemci o investici v oblasti internetu věcí mohou získat až 34% podíl společnosti SimpleCell Networ...

Více 1 komentářů

Hodnota kybernetické měny bitcoin vystoupila na nový rekord

ČTK , 24. únor 2017 15:30

Hodnota kybernetické měny bitcoin se dnes zvýšila o 4,7 procenta a vystoupila na nový rekord 1218,85...

Více 0 komentářů

Apple v dubnu otevře v Kalifornii novou centrálu

ČTK , 24. únor 2017 11:30

Americká společnost Apple v dubnu otevře v kalifornském Cupertinu svou novou centrálu. Stěhování 12....

Více 0 komentářů