T-Mobile měří efektivitu svých online kampaní pomocí nástroje gemiusDirectEffect2

25. říjen 2012 09:14 0 komentářů

Společnost T-Mobile měří nově dopad svých reklamních kampaní pomocí nástroje druhé generace gemiusDirectEffect2 od společnosti Gemius. Díky tomu získá T-Mobile komplexní přehled o svých reklamních kampaních a jejich dopadu mezi internetovými uživateli.

gemiusDirectEffect2 je nástroj pro správu a monitorování online reklamních kampaní, který nabízí podrobné informace o průběhu kampaní a o chování internetových uživatelů vystavených jejímu vlivu. Díky gemiusDirectEffect2 je možné získat informace o tom, kolik uživatelů se dostalo na web prostřednictvím reklamní kampaně a jaké akce na něm provedli.

Nástroj sleduje důležité ukazatele týkající se online kampaní například míru prokliků různých bannerů či úspěšnosti jednotlivých umístění reklamní kampaně. Protože se data shromažďují v reálném čase, je možné díky okamžité odezvě kampaň ihned optimalizovat. gemiusDirectEffect2 pomáhá zadavatelům reklamy posoudit, zda jejich kampaň zvýšila prodej nebo splnila své cíle přímé odezvy.

„Věříme, že volba nástroje gemiusDirectEffect2, který měří dopad online reklamních kampaní, bude pro společnost T-Mobile přínosná. Jsem přesvědčen, že naše služby pomohou společnosti T-Mobile zefektivnit výkon jejich online reklamních kampaní a získat co nejvíce informací o dopadu kampaní,“ říká Radoslav Kapraň, Sales Manager společnosti Gemius.

„Díky nástroji gemiusDirectEffect2 bude moci společnost T-Mobile zjistit, kteří internetoví uživatelé byli oslovení jejich kampaní, co návštěvníky nejvíce zajímalo, z jakého webu navštívili cílovou stránku kampaně a také, jaké jednotlivé kroky provedli před provedením požadované akce, například objednávkou služeb,“ říká Jiří Kubašta, Senior Head of eBusiness Management společnosti T-Mobile.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů