T-Mobile měří efektivitu svých online kampaní pomocí nástroje gemiusDirectEffect2

25. říjen 2012 09:14 0 komentářů

Společnost T-Mobile měří nově dopad svých reklamních kampaní pomocí nástroje druhé generace gemiusDirectEffect2 od společnosti Gemius. Díky tomu získá T-Mobile komplexní přehled o svých reklamních kampaních a jejich dopadu mezi internetovými uživateli.

gemiusDirectEffect2 je nástroj pro správu a monitorování online reklamních kampaní, který nabízí podrobné informace o průběhu kampaní a o chování internetových uživatelů vystavených jejímu vlivu. Díky gemiusDirectEffect2 je možné získat informace o tom, kolik uživatelů se dostalo na web prostřednictvím reklamní kampaně a jaké akce na něm provedli.

Nástroj sleduje důležité ukazatele týkající se online kampaní například míru prokliků různých bannerů či úspěšnosti jednotlivých umístění reklamní kampaně. Protože se data shromažďují v reálném čase, je možné díky okamžité odezvě kampaň ihned optimalizovat. gemiusDirectEffect2 pomáhá zadavatelům reklamy posoudit, zda jejich kampaň zvýšila prodej nebo splnila své cíle přímé odezvy.

„Věříme, že volba nástroje gemiusDirectEffect2, který měří dopad online reklamních kampaní, bude pro společnost T-Mobile přínosná. Jsem přesvědčen, že naše služby pomohou společnosti T-Mobile zefektivnit výkon jejich online reklamních kampaní a získat co nejvíce informací o dopadu kampaní,“ říká Radoslav Kapraň, Sales Manager společnosti Gemius.

„Díky nástroji gemiusDirectEffect2 bude moci společnost T-Mobile zjistit, kteří internetoví uživatelé byli oslovení jejich kampaní, co návštěvníky nejvíce zajímalo, z jakého webu navštívili cílovou stránku kampaně a také, jaké jednotlivé kroky provedli před provedením požadované akce, například objednávkou služeb,“ říká Jiří Kubašta, Senior Head of eBusiness Management společnosti T-Mobile.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Umělá inteligence rozpoznává tvář zločince

Pavel Houser , 27. červen 2017 12:30
Pavel Houser

Když dnes člověk prohlásí, že rysy tváře souvisejí se zločinností, bude za šarlatána, který chce kří...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

Amazon usnadní službami českým podnikům prodej v zahraničí

ČTK , 28. červen 2017 12:00

České firmy při prodeji v jiných zemích často bojují s bariérami, jako jsou vysoké dopravní náklady ...

Více 0 komentářů

Lenovo představuje nové portfolio datových center

Pavel Houser , 28. červen 2017 10:00

Portfolio produktů ThinkSystem spojuje pod jednotnou značkou servery, úložiště a síťové systémy. ...

Více 0 komentářů

Do systému eReceptů zapojena čtvrtina lékařů a většina lékáren

ČTK , 28. červen 2017 09:00

Od 1. ledna příštího roku bude vydávání elektronických receptů pro všechny lékaře povinné. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nvidia bude spolupracovat s Volvem a VW na samořízených autech

ČTK , 28. červen 2017 08:00

Volvo hodlá uvést autonomní auta na trh do roku 2021, Audi o rok dříve....

Více 0 komentářů

ČR mezi 10 nejpostiženějšími zeměmi ransomwarového útoku

Pavel Houser , 28. červen 2017 07:00

K aktuálním útokům ransomwarem, který byl zaznamenán nejprve na Ukrajině a v Rusku, začaly vydávat s...

Více 0 komentářů

Hackeři napadli ukrajinské banky a podniky, i ruskou Rosněfť

ČTK , 27. červen 2017 18:27

Ukrajinu dnes zasáhla největší vlna hackerských útoků v historii země, informovalo ukrajinské minist...

Více 0 komentářů

Google dostal od Evropské komise rekordní pokutu 2,4 miliardy eur

ČTK , 27. červen 2017 13:06

Google se musí začít ke konkurenčním srovnávačům cen chovat stejně jako k vlastní službě. ...

Více 1 komentářů