T-Mobile měří efektivitu svých online kampaní pomocí nástroje gemiusDirectEffect2

25. říjen 2012 09:14 0 komentářů

Společnost T-Mobile měří nově dopad svých reklamních kampaní pomocí nástroje druhé generace gemiusDirectEffect2 od společnosti Gemius. Díky tomu získá T-Mobile komplexní přehled o svých reklamních kampaních a jejich dopadu mezi internetovými uživateli.

gemiusDirectEffect2 je nástroj pro správu a monitorování online reklamních kampaní, který nabízí podrobné informace o průběhu kampaní a o chování internetových uživatelů vystavených jejímu vlivu. Díky gemiusDirectEffect2 je možné získat informace o tom, kolik uživatelů se dostalo na web prostřednictvím reklamní kampaně a jaké akce na něm provedli.

Nástroj sleduje důležité ukazatele týkající se online kampaní například míru prokliků různých bannerů či úspěšnosti jednotlivých umístění reklamní kampaně. Protože se data shromažďují v reálném čase, je možné díky okamžité odezvě kampaň ihned optimalizovat. gemiusDirectEffect2 pomáhá zadavatelům reklamy posoudit, zda jejich kampaň zvýšila prodej nebo splnila své cíle přímé odezvy.

„Věříme, že volba nástroje gemiusDirectEffect2, který měří dopad online reklamních kampaní, bude pro společnost T-Mobile přínosná. Jsem přesvědčen, že naše služby pomohou společnosti T-Mobile zefektivnit výkon jejich online reklamních kampaní a získat co nejvíce informací o dopadu kampaní,“ říká Radoslav Kapraň, Sales Manager společnosti Gemius.

„Díky nástroji gemiusDirectEffect2 bude moci společnost T-Mobile zjistit, kteří internetoví uživatelé byli oslovení jejich kampaní, co návštěvníky nejvíce zajímalo, z jakého webu navštívili cílovou stránku kampaně a také, jaké jednotlivé kroky provedli před provedením požadované akce, například objednávkou služeb,“ říká Jiří Kubašta, Senior Head of eBusiness Management společnosti T-Mobile.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nejvyšší soud USA se postavil na stranu Samsungu proti Applu

ČTK , 07. prosinec 2016 12:30

Americký nejvyšší soud se v mnohaletém patentovém sporu mezi výrobci chytrých telefonů Apple a Samsu...

Více 0 komentářů

Evropská komise Microsoftu schválila převzetí sítě LinkedIn

ČTK , 07. prosinec 2016 10:30

Evropská komise schválila americké softwarové společnosti Microsoft záměr koupit za 26 miliard dolar...

Více 0 komentářů

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů