Technologie české společnosti Ataccama oficiálně mezi globálně nejlepšími řešeními v oblasti data managementu

30. leden 2015 07:00 0 komentářů

Česká softwarová společnost Ataccama nabízející kompletní řešení v oblasti datové kvality, data managementu a velkých dat již osmým rokem ukazuje klientům po celém světě, že lepší data opravdu znamenají lepší business.

Důkazem kvality technologií této české společnosti je zařazení analytiky společnosti Gartner na tzv. Magické kvadranty v oblasti datové kvality a MDM (Master Data Managementu).

Magické kvadranty společnosti Gartner pomáhají organizacím porozumět konkrétním technologickým trhům a typicky slouží jako první krok při výběru nejvhodnějšího dodavatele daného technologického řešení. Analytici společnosti Gartner hodnotí dodavatele podle řady predefinovaných kritérií, mimo jiné prostřednictvím rozhovorů s dodavateli a jimi poskytnutými referenčními kontakty z řad zákazníků. Výstupem této detailní analýzy je tzv. Magický kvadrant, což je grafické znázornění toho, jak si konkurenční dodavatelé navzájem stojí v rámci daného technologického trhu.

Mezi důležité IT segmenty, které Gartner také sleduje, patří i oblast datové kvality a master data managementu. Od konce roku 2014 lze technologie společnosti Ataccama najít jak na Magickém kvadrantu datové kvality, tak nově na Magickém kvadrantu pro Master Data Management.

Zařazení nástrojů Ataccama kompletně vyvíjených v České republice na oba kvadranty dělá z této technologie jedno z pouhých šesti globálně dostupných řešení kombinující datovou kvalitu a MDM, a to vše navíc v rámci jedné ucelené technologické platformy. Pro organizace, které Ataccama jednotnou technologickou platformu využívají, to v praxi znamená jednoduché nasazení i správu celého systému a značné úspory nákladů i práce.

Správné nakládání s daty, která generují každý den například zákazníci bank nebo mobilních operátorů, jsou pro dané firmy klíčem k úspěchu. Data, která z množství různých míst a vzájemně mnohdy nepropojených systémů firemní analytici a marketéři získávají, bývají nestrukturovaná a pro obchod nepoužitelná. Navíc často obsahují chyby například v podobě překlepů, duplicit, neúplných či chybějících informací. Pro obdchodní nebo marketingové plány společností je ovšem klíčové vědět o svých zákaznících co nejvíce správných informací a umět s nimi vhodně nakládat. Například, že pan Jakub Novák má běžný účet, platí hypotéku a šetří si na dovolenou. Nabízet tedy Jakubovi Novákovi opakovaně půjčku na dům způsobí jeho nespokojenost (= „mám u nich přece hypotéku na byt, vždyť oni o mě nic nevědí“) a přinese dřív nebo později jeho odchod. Na druhou stranu správně načasovaná a vhodně zacílená nabídka s půjčkou na dovolenou vygeneruje bance novou obchodní příležitost a zároveň spokojeného zákazníka („má banka zná mé potřeby, ví, co chci“).

Technologie společnosti Ataccama, fungující navíc na jednotné platformě, dokážou miliony dat správně třídit a vhodně sjednocovat. Následně provedené analýzy, predikce, reporting a návazné marketingové či obchodní aktivity jsou tak postaveny na 100% kvalitních datech a přináší kýžené výsledky.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

APMS varuje před nevyžádanými hovory ze zahraničních čísel

ČTK , 26. červenec 2017 08:00

Podvodníci tzv. wangiri organizují skrze alternativní či IP operátory, jimž je ukraden číselný rozsa...

Více 0 komentářů

Firmy se při přeshraničním prodeji přes Internet bojí podvodů

ČTK , 25. červenec 2017 16:27

Prodejci se obávají, že pokud lidé z jiného unijního státu za zboží nezaplatí, bude složité peníze v...

Více 0 komentářů

Zákazníci preferují biometrii, ale její zavádění je pomalé

Pavel Houser , 25. červenec 2017 12:50

Manažeři v bankách, kteří jsou zodpovědní za zavádění biometrie, připouštějí nedostatek zkušeností....

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Malware Stantinko napadl více než půl milionu uživatelů ve východní Evropě

Pavel Houser , 25. červenec 2017 10:36

Těžce identifikovatelný nový kmen malwaru se šíří prostřednictvím dvou plug-inů pro prohlížeč Chrome...

Více 0 komentářů

Čeští technici měli omylem přístup k tajným databázím Švédska

ČTK , 25. červenec 2017 10:23

Při předávce systémů švédský úřad nedodržel bezpečnostní postupy....

Více 1 komentářů

Zisk Googlu kvůli pokutě z EU klesl o 28 %

ČTK , 25. červenec 2017 10:16

Příjmy Googlu stouply o 20 % na 18,4 miliardy dolarů. Cena za proklik u Googlu klesla o 26 %. ...

Více 0 komentářů

Roboty využívá téměř čtvrtina českých menších firem

ČTK , 24. červenec 2017 10:00

Důvodem investic do robotizace nesmí být všeobecný trend, ale faktická potřeba. ...

Více 0 komentářů