Technologie české společnosti Ataccama oficiálně mezi globálně nejlepšími řešeními v oblasti data managementu

30. leden 2015 07:00 0 komentářů

Česká softwarová společnost Ataccama nabízející kompletní řešení v oblasti datové kvality, data managementu a velkých dat již osmým rokem ukazuje klientům po celém světě, že lepší data opravdu znamenají lepší business.

Důkazem kvality technologií této české společnosti je zařazení analytiky společnosti Gartner na tzv. Magické kvadranty v oblasti datové kvality a MDM (Master Data Managementu).

Magické kvadranty společnosti Gartner pomáhají organizacím porozumět konkrétním technologickým trhům a typicky slouží jako první krok při výběru nejvhodnějšího dodavatele daného technologického řešení. Analytici společnosti Gartner hodnotí dodavatele podle řady predefinovaných kritérií, mimo jiné prostřednictvím rozhovorů s dodavateli a jimi poskytnutými referenčními kontakty z řad zákazníků. Výstupem této detailní analýzy je tzv. Magický kvadrant, což je grafické znázornění toho, jak si konkurenční dodavatelé navzájem stojí v rámci daného technologického trhu.

Mezi důležité IT segmenty, které Gartner také sleduje, patří i oblast datové kvality a master data managementu. Od konce roku 2014 lze technologie společnosti Ataccama najít jak na Magickém kvadrantu datové kvality, tak nově na Magickém kvadrantu pro Master Data Management.

Zařazení nástrojů Ataccama kompletně vyvíjených v České republice na oba kvadranty dělá z této technologie jedno z pouhých šesti globálně dostupných řešení kombinující datovou kvalitu a MDM, a to vše navíc v rámci jedné ucelené technologické platformy. Pro organizace, které Ataccama jednotnou technologickou platformu využívají, to v praxi znamená jednoduché nasazení i správu celého systému a značné úspory nákladů i práce.

Správné nakládání s daty, která generují každý den například zákazníci bank nebo mobilních operátorů, jsou pro dané firmy klíčem k úspěchu. Data, která z množství různých míst a vzájemně mnohdy nepropojených systémů firemní analytici a marketéři získávají, bývají nestrukturovaná a pro obchod nepoužitelná. Navíc často obsahují chyby například v podobě překlepů, duplicit, neúplných či chybějících informací. Pro obdchodní nebo marketingové plány společností je ovšem klíčové vědět o svých zákaznících co nejvíce správných informací a umět s nimi vhodně nakládat. Například, že pan Jakub Novák má běžný účet, platí hypotéku a šetří si na dovolenou. Nabízet tedy Jakubovi Novákovi opakovaně půjčku na dům způsobí jeho nespokojenost (= „mám u nich přece hypotéku na byt, vždyť oni o mě nic nevědí“) a přinese dřív nebo později jeho odchod. Na druhou stranu správně načasovaná a vhodně zacílená nabídka s půjčkou na dovolenou vygeneruje bance novou obchodní příležitost a zároveň spokojeného zákazníka („má banka zná mé potřeby, ví, co chci“).

Technologie společnosti Ataccama, fungující navíc na jednotné platformě, dokážou miliony dat správně třídit a vhodně sjednocovat. Následně provedené analýzy, predikce, reporting a návazné marketingové či obchodní aktivity jsou tak postaveny na 100% kvalitních datech a přináší kýžené výsledky.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
RSS 

Zprávičky

Nový zákon o výzkumu chystá "blacklist" příjemců i ministerstvo

ČTK , 09. prosinec 2016 16:31

Velké změny ve fungování Grantové a Technologické agentury, novou vědeckou radu ČR i takzvaný "black...

Více 0 komentářů

Fitbit koupil průkopníka chytrých hodinek Pebble

ČTK , 09. prosinec 2016 15:00

Americký výrobce chytrých náramků a hodinek Fitbit koupil software, patenty a další aktiva duševního...

Více 0 komentářů

Američané možná umožní v letadlech telefonování přes wi-fi

ČTK , 09. prosinec 2016 13:00

Aerolinky ve Spojených státech by v budoucnu mohly umožňovat telefonování v letadle s použitím wi-fi...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

Česká pošta od ledna zdraží posílání do zahraničí o pět až 20 Kč

ČTK , 09. prosinec 2016 11:39

Česká pošta od ledna zvýší ceny za posílání listovních zásilek do zahraničí o pět korun, balíky podr...

Více 0 komentářů

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů