Technologie české společnosti Ataccama oficiálně mezi globálně nejlepšími řešeními v oblasti data managementu

30. leden 2015 07:00 0 komentářů

Česká softwarová společnost Ataccama nabízející kompletní řešení v oblasti datové kvality, data managementu a velkých dat již osmým rokem ukazuje klientům po celém světě, že lepší data opravdu znamenají lepší business.

Důkazem kvality technologií této české společnosti je zařazení analytiky společnosti Gartner na tzv. Magické kvadranty v oblasti datové kvality a MDM (Master Data Managementu).

Magické kvadranty společnosti Gartner pomáhají organizacím porozumět konkrétním technologickým trhům a typicky slouží jako první krok při výběru nejvhodnějšího dodavatele daného technologického řešení. Analytici společnosti Gartner hodnotí dodavatele podle řady predefinovaných kritérií, mimo jiné prostřednictvím rozhovorů s dodavateli a jimi poskytnutými referenčními kontakty z řad zákazníků. Výstupem této detailní analýzy je tzv. Magický kvadrant, což je grafické znázornění toho, jak si konkurenční dodavatelé navzájem stojí v rámci daného technologického trhu.

Mezi důležité IT segmenty, které Gartner také sleduje, patří i oblast datové kvality a master data managementu. Od konce roku 2014 lze technologie společnosti Ataccama najít jak na Magickém kvadrantu datové kvality, tak nově na Magickém kvadrantu pro Master Data Management.

Zařazení nástrojů Ataccama kompletně vyvíjených v České republice na oba kvadranty dělá z této technologie jedno z pouhých šesti globálně dostupných řešení kombinující datovou kvalitu a MDM, a to vše navíc v rámci jedné ucelené technologické platformy. Pro organizace, které Ataccama jednotnou technologickou platformu využívají, to v praxi znamená jednoduché nasazení i správu celého systému a značné úspory nákladů i práce.

Správné nakládání s daty, která generují každý den například zákazníci bank nebo mobilních operátorů, jsou pro dané firmy klíčem k úspěchu. Data, která z množství různých míst a vzájemně mnohdy nepropojených systémů firemní analytici a marketéři získávají, bývají nestrukturovaná a pro obchod nepoužitelná. Navíc často obsahují chyby například v podobě překlepů, duplicit, neúplných či chybějících informací. Pro obdchodní nebo marketingové plány společností je ovšem klíčové vědět o svých zákaznících co nejvíce správných informací a umět s nimi vhodně nakládat. Například, že pan Jakub Novák má běžný účet, platí hypotéku a šetří si na dovolenou. Nabízet tedy Jakubovi Novákovi opakovaně půjčku na dům způsobí jeho nespokojenost (= „mám u nich přece hypotéku na byt, vždyť oni o mě nic nevědí“) a přinese dřív nebo později jeho odchod. Na druhou stranu správně načasovaná a vhodně zacílená nabídka s půjčkou na dovolenou vygeneruje bance novou obchodní příležitost a zároveň spokojeného zákazníka („má banka zná mé potřeby, ví, co chci“).

Technologie společnosti Ataccama, fungující navíc na jednotné platformě, dokážou miliony dat správně třídit a vhodně sjednocovat. Následně provedené analýzy, predikce, reporting a návazné marketingové či obchodní aktivity jsou tak postaveny na 100% kvalitních datech a přináší kýžené výsledky.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Google vs. Oracle: Kdo tahá za kratší konec?

Pavel Houser , 04. duben 2018 11:30
Pavel Houser

Po 8 letech právních sporů vstoupila soudní tahanice mezi Googlem a Oraclem do dalšího kola. Nakolik...

Více







RSS 

Zprávičky

Před 25 lety byl zpřístupněn webový prohlížeč Mosaic

ČTK , 21. duben 2018 15:22

Mosaic se zrodil v průběhu roku 1992 v hlavě Marca Andreessena a jeho kolegy Erica Biny....

Více 0 komentářů

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 0 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 3 komentářů

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu

Pavel Houser , 19. duben 2018 14:32

Strategie obou společností se po více než 2 letech propojení rozcházejí, kontrolu nad firmou získáva...

Více 0 komentářů

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 2 komentářů

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů