Tieto Mobile Shopper zpřístupňuje mobilní prodejní kanály

19. říjen 2011 12:18 0 komentářů

Společnost Tieto představila novou mobilní službu Tieto Mobile Shopper, určenou pro maloobchodní prodejce. Tieto Mobile Shopper pomáhá obchodníkům navázat kontakt se zákazníky prostřednictvím jejich chytrých telefonů a nabízet jim služby podle místa, kde se právě nacházejí. Cloudová platforma společnosti Tieto nabízí řadu okamžitě předpřipravených funkcí, jako je například online správa adres provozoven a obchodů, provozních dob a také speciálních nabídek. Díky tomu je možné službu spustit ve velmi krátké době a zároveň minimalizovat investice prodejců do potřebných technologií.

Výhod, které mobilní služba Tieto Mobile Shopper maloobchodním prodejcům přináší, je mnoho. Především pomáhá zvýšit poměr tržeb na zákazníka a zlepšit nabízené služby. Obchodníci mohou například pomoci zákazníkům nalézt konkrétní obchod nebo je přilákat prostřednictvím nabídek a reklam. Zákazníky lze také odkazovat na internetové stránky nebo s nimi navázat kontakt díky personalizovaným informacím.

Personalizované služby představují jeden z plánovaných kroků a budou zahrnuty v příštích verzích. Součástí služby je také aplikace určená pro zákazníky s telefony iPhone a mobily s operačním systémem Android. Podporu dalších platforem Tieto připravuje.

Janne Maunu, manažer portfolia Industry Solutions společnosti Tieto, říká: „Prodejci jsou dnes nuceni vypořádat se s rozvojem mobilních služeb. Mohou však být na pochybách, zda jsou jejich služby kompatibilní s mobilním prodejním kanálem. Proto hledají záruky kontinuity v proměnlivém světě. Mobilní služba společnosti Tieto jim pomáhá zvládat rostoucí požadavky zákazníků na lepší a více personalizované služby. Navíc lze mobilní službu velmi snadno upravit na míru různým obchodním potřebám.“

Mobilní řešení mají stále větší vliv na způsob, jakým spotřebitelé nakupují, a kde mohou najít potřebné informace. Koncoví prodejci tak čelí nové konkurenční situaci a požadavkům na mobilní a osobnější služby. Zákazníci získávají požadované informace přímo prostřednictvím mobilního kanálu, snáze si vyhledávají služby a mohou prodejcům poskytovat přímou zpětnou vazbu.

Služba Tieto Mobile Shopper je jedním z cloudových řešení společnosti Tieto zaměřených na retailový segment. Vychází z platformy Consumer Mobility (http://www.tieto.com/what-we-offer/rd-services/mobile-solutions/consumer-mobility) společnosti Tieto, kterou je v řadě různých průmyslových odvětví možné nasadit jako základní prvek nabídky mobilních služeb.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 5 komentářů

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů

Alibaba téměř zdvojnásobila zisk, růst tržeb překonal odhady

ČTK , 18. srpen 2017 08:00

Alibaba, která patří k nejhodnotnějším firmám v Asii, profituje z rostoucích on-line nákupů čínských...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telekomunikační úřad se chystá regulovat mobilní trh

ČTK , 17. srpen 2017 14:34

Přetrvává velký rozdíl mezi vyššími cenami pro domácnosti a nižšími cenami pro firmy, který dosahuje...

Více 0 komentářů

ShadowPad: malware v produktech NetSarang pro správu serverů

Pavel Houser , 17. srpen 2017 13:43

Útočníci schovali backdoor ShadowPad v softwaru využívaném stovkami světových společností včetně ban...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita bude za pár let běžnou záležitostí

ČTK , 17. srpen 2017 12:58

Za pět, šest let bude běžné, že si turisté při návštěvě zahraničních metropolí nasadí speciální brýl...

Více 0 komentářů

Podíl internetových kurzových sázek v ČR loni vzrostl na 88 %

ČTK , 17. srpen 2017 10:00

Velký podíl na internetových sázkách tvoří live sázky, které lze uzavírat opakovaně v průběhu zápasu...

Více 0 komentářů