TOSHIBA PARTNER synonymum pro vzdělávání a motivaci

28. květen 2012 14:38

Program pro autorizované prodejní partnery společnosti Toshiba, který měl svou premiéru v Polsku, byl dnes rozšířen na další trhy v regionu. TOSHIBA PARTNER je platformou pro sdílení znalostí a zkušeností mezi společností Toshiba a prodejním kanálem. Program nabízí svým uživatelům bezplatný přístup k plnému souboru informací o produktech a službách společnosti Toshiba, pohodlné e-learningové moduly, užitečné marketingové nástroje, a co je nejdůležitější, atraktivní motivační program.

Všechny tyto prvky jsou shromážděny na jednom místě - na stránkách www.toshibapartner.eu. Každý partner společnosti Toshiba může po přihlášení individuálním přihlašovacím jménem a heslem stahovat podrobné popisy a specifikace, propagační materiály, získávat potřebné certifikáty, účastnit se on-line školení, zlepšovat tak své prodejní schopnosti a monitorovat úroveň získaných bonusů.

Důkaz z praxe

Program TOSHIBA PARTNER, který působí na polském trhu již několik let, se ukázal jako jeden z nejuznávanějších a nejoceňovanějších partnerských programů. Získal řadu ocenění ze strany trhu. Na základě úspěchu programu a jeho užitné hodnoty se společnost Toshiba Europe rozhodla zařadit do programu všechny země CSET (střední a jihovýchodní Evropa). Jeho nová verze s aktualizovanými možnostmi a novým grafickým designem je spouštěna v České republice, Chorvatsku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Srbsku, na Slovensku a ve Slovinsku.

"Rádi bychom, aby TOSHIBA PARTNER nastolil nový standard komunikace s našimi partnery," ujišťuje Sandor van der Ham, generální ředitel společnosti Toshiba Europe GmbH a dodává: "Cílem této multifunkční informační a motivační platformy je nejen zvýšit úroveň prodeje výrobků Toshiba, ale především poskytnout partnerům praktickou průběžnou prodejní a marketingovou podporu. To je důvodem, proč nabízíme kromě reálných ziskových bonusů za nákup našich produktů členům přistupujícím na TOSHIBA PARTNER i užitečné marketingové nástroje nebo praktické a pohodlné on-line vzdělávací moduly."

Atraktivní systém odměňování

Motivační program TOSHIBA PARTNER je založen na zcela novém systému odměňování, který nabízí svým členům po dosažení stanovených cílů nákupu skutečné zisky. Toshiba byla první společností v oboru, která zahajuje tento program. Předpokládá, že finanční bonusy budou pro partnery užitečnější než zvláštní bonusové materiály či služby. Program byl v rámci zkušebního projektu v Polsku vřele přijat a získal od samého začátku mnoho aktivních účastníků.

“Samotný atraktivní systém odměňování není samozřejmě jediným důvodem pro úspěch partnerského programu," tvrdí Michał Sieradzan, koordinátor TOSHIBA PARTNER v Polsku a dalších zemích CSET."Východiskem pro nás byla skutečnost, že chceme poskytnout našim partnerům nejen užitečné zázemí, ale také jim pomoci poskytnout to, čeho máme všichni nedostatek - čas. Rozhodli jsme se vzít odpovědnost za registraci faktur a počítání bonusů do systému na sebe. Jediné, co musí uživatel udělat, je zaregistrovat se a kupovat naše produkty u autorizovaných distributorů Toshiba."

Každá společnost registrovaná v TOSHIBA PARTNER má svůj vlastní on-line účet, který umožňuje průběžně kontrolovat hladinu dosažení cílů, sledovat aktuální výši bonusů a možnosti jejich zvyšování, platební lhůty atd. Program nevyžaduje žádné soustředěné úsilí ze strany uživatelů, kromě kompletní registrace. Byly eliminovány časově náročné registrace faktur - TOSHIBA PARTNER dělá vše automaticky, stejně tak převádí uskutečněné nákupy do bonusů.

Vzájemné výhody

TOSHIBA PARTNER je určen pro společnosti, nikoli pro jejich jednotlivé zaměstnance. Program si klade za cíl vytvořit velmi pohodlné prostředí pro partnery k usnadnění realizace kompletní jednotné strategie spolupráce se společností Toshiba. Takový přístup přispívá k budování týmu - zaměstnanci pracují společně a vzájemně si nekonkurují. Zaměstnavatelům pak nabízí možnosti využití programu a bonusů pro motivaci svých týmů podle potřeby. Mohou také investovat bonusy dle libosti například pro reklamní činnost své společnosti. TOSHIBA PARTNER je výhodným programem nejen pro jeho účastníky, ale i pro společnost Toshiba. Pomáhá organizovat spolupráci s partnery mnohem efektivnějším způsobem. Uživatelsky příjemný a pohodlný systém umožňuje průběžný monitoring distribuce produktů, potenciálu prodejních partnerů a oblibu jednotlivých modelů notebooků. To přinese mnohem lepší možnosti operativního plánování marketingu a prodeje.


RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

Japonská Softbank zakládá s Foxconnem společný investiční podnik

ČTK , 24. únor 2017 18:03

Japonská skupina Softbank, která investuje převážně v sektoru vyspělých technologií, a tchajwanský s...

Více 0 komentářů

3D tisk ocelových konstrukcí

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:37

Podařilo se "vytisknout" jeřábový hák....

Více 0 komentářů

Třetina operátora mobilní sítě Sigfox je na prodej

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:17

Zájemci o investici v oblasti internetu věcí mohou získat až 34% podíl společnosti SimpleCell Networ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota kybernetické měny bitcoin vystoupila na nový rekord

ČTK , 24. únor 2017 15:30

Hodnota kybernetické měny bitcoin se dnes zvýšila o 4,7 procenta a vystoupila na nový rekord 1218,85...

Více 0 komentářů

Apple v dubnu otevře v Kalifornii novou centrálu

ČTK , 24. únor 2017 11:30

Americká společnost Apple v dubnu otevře v kalifornském Cupertinu svou novou centrálu. Stěhování 12....

Více 0 komentářů

Ransomware funguje a generuje útočníkům zisky

Pavel Houser , 23. únor 2017 16:45

Ransomware je stále více centralizovaný a několik významných malwarových rodin dominuje celému "trhu...

Více 0 komentářů

Loni rychle rostl prodej mobilů a chytrých hodinek

ČTK , 23. únor 2017 14:43

Prodej technického spotřebního zboží v Česku loni vzrostl o 2,2 procenta na 74 miliard korun. ...

Více 0 komentářů