TOSHIBA PARTNER synonymum pro vzdělávání a motivaci

28. květen 2012 14:38

Program pro autorizované prodejní partnery společnosti Toshiba, který měl svou premiéru v Polsku, byl dnes rozšířen na další trhy v regionu. TOSHIBA PARTNER je platformou pro sdílení znalostí a zkušeností mezi společností Toshiba a prodejním kanálem. Program nabízí svým uživatelům bezplatný přístup k plnému souboru informací o produktech a službách společnosti Toshiba, pohodlné e-learningové moduly, užitečné marketingové nástroje, a co je nejdůležitější, atraktivní motivační program.

Všechny tyto prvky jsou shromážděny na jednom místě - na stránkách www.toshibapartner.eu. Každý partner společnosti Toshiba může po přihlášení individuálním přihlašovacím jménem a heslem stahovat podrobné popisy a specifikace, propagační materiály, získávat potřebné certifikáty, účastnit se on-line školení, zlepšovat tak své prodejní schopnosti a monitorovat úroveň získaných bonusů.

Důkaz z praxe

Program TOSHIBA PARTNER, který působí na polském trhu již několik let, se ukázal jako jeden z nejuznávanějších a nejoceňovanějších partnerských programů. Získal řadu ocenění ze strany trhu. Na základě úspěchu programu a jeho užitné hodnoty se společnost Toshiba Europe rozhodla zařadit do programu všechny země CSET (střední a jihovýchodní Evropa). Jeho nová verze s aktualizovanými možnostmi a novým grafickým designem je spouštěna v České republice, Chorvatsku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Srbsku, na Slovensku a ve Slovinsku.

"Rádi bychom, aby TOSHIBA PARTNER nastolil nový standard komunikace s našimi partnery," ujišťuje Sandor van der Ham, generální ředitel společnosti Toshiba Europe GmbH a dodává: "Cílem této multifunkční informační a motivační platformy je nejen zvýšit úroveň prodeje výrobků Toshiba, ale především poskytnout partnerům praktickou průběžnou prodejní a marketingovou podporu. To je důvodem, proč nabízíme kromě reálných ziskových bonusů za nákup našich produktů členům přistupujícím na TOSHIBA PARTNER i užitečné marketingové nástroje nebo praktické a pohodlné on-line vzdělávací moduly."

Atraktivní systém odměňování

Motivační program TOSHIBA PARTNER je založen na zcela novém systému odměňování, který nabízí svým členům po dosažení stanovených cílů nákupu skutečné zisky. Toshiba byla první společností v oboru, která zahajuje tento program. Předpokládá, že finanční bonusy budou pro partnery užitečnější než zvláštní bonusové materiály či služby. Program byl v rámci zkušebního projektu v Polsku vřele přijat a získal od samého začátku mnoho aktivních účastníků.

“Samotný atraktivní systém odměňování není samozřejmě jediným důvodem pro úspěch partnerského programu," tvrdí Michał Sieradzan, koordinátor TOSHIBA PARTNER v Polsku a dalších zemích CSET."Východiskem pro nás byla skutečnost, že chceme poskytnout našim partnerům nejen užitečné zázemí, ale také jim pomoci poskytnout to, čeho máme všichni nedostatek - čas. Rozhodli jsme se vzít odpovědnost za registraci faktur a počítání bonusů do systému na sebe. Jediné, co musí uživatel udělat, je zaregistrovat se a kupovat naše produkty u autorizovaných distributorů Toshiba."

Každá společnost registrovaná v TOSHIBA PARTNER má svůj vlastní on-line účet, který umožňuje průběžně kontrolovat hladinu dosažení cílů, sledovat aktuální výši bonusů a možnosti jejich zvyšování, platební lhůty atd. Program nevyžaduje žádné soustředěné úsilí ze strany uživatelů, kromě kompletní registrace. Byly eliminovány časově náročné registrace faktur - TOSHIBA PARTNER dělá vše automaticky, stejně tak převádí uskutečněné nákupy do bonusů.

Vzájemné výhody

TOSHIBA PARTNER je určen pro společnosti, nikoli pro jejich jednotlivé zaměstnance. Program si klade za cíl vytvořit velmi pohodlné prostředí pro partnery k usnadnění realizace kompletní jednotné strategie spolupráce se společností Toshiba. Takový přístup přispívá k budování týmu - zaměstnanci pracují společně a vzájemně si nekonkurují. Zaměstnavatelům pak nabízí možnosti využití programu a bonusů pro motivaci svých týmů podle potřeby. Mohou také investovat bonusy dle libosti například pro reklamní činnost své společnosti. TOSHIBA PARTNER je výhodným programem nejen pro jeho účastníky, ale i pro společnost Toshiba. Pomáhá organizovat spolupráci s partnery mnohem efektivnějším způsobem. Uživatelsky příjemný a pohodlný systém umožňuje průběžný monitoring distribuce produktů, potenciálu prodejních partnerů a oblibu jednotlivých modelů notebooků. To přinese mnohem lepší možnosti operativního plánování marketingu a prodeje.


RSS 

Komentujeme

Telefony vodní i podvodní

Pavel Houser , 16. červen 2017 13:00
Pavel Houser

Jako zajímavou technickou kuriozitu lze uvést, že všech 28 států NATO schválilo protokol Janus, kter...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

VMware Horizon v cloudu Microsoft Azure

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:50

Řešení pro poskytování desktopu jako služby za poslední roky vyzrála....

Více 0 komentářů

Akcelerátor StartupYard získal 26 milionů Kč

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:00

Pražský startupový akcelerátor společně s Fundliftem oznámil investici, kterou získal formou neveřej...

Více 0 komentářů

Česká asociace pojišťoven k pojištění kybernetických rizik

Pavel Houser , 22. červen 2017 10:00

Policie ČR v roce 2016 šetřila 5 344 kybernetických zločinů, což je o 321 (resp. 6,4 %) více než v p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Soud řešil krádež bitcoinů. Znalec řekl, že obžalovaný je vinen

ČTK , 22. červen 2017 09:00

Tržiště vykradli dva Američané, převedli z něj bitcoiny asi za 100 milionů korun. Jiříkovský následn...

Více 2 komentářů

Národní elektronický nástroj bude povinný od července 2018

ČTK , 22. červen 2017 08:00

Od dubna platí, že všechny organizační složky státu a centrální zadavatelé musí s dodavateli zakázek...

Více 0 komentářů

Zadavatelé reklamy na Google nejvíc zaplatí u půjček a pojištění

ČTK , 21. červen 2017 12:00

Nejnižší platbu za jedno kliknutí uživatelem mají vedle knih lékárny....

Více 3 komentářů

Nejcitlivější údaj? Výše úspor

Pavel Houser , 21. červen 2017 11:00

Jen 13 % klientů bank zmínilo, že možné riziko vidí v rámci využívání internetového bankovnictví ban...

Více 0 komentářů