TOSHIBA PARTNER synonymum pro vzdělávání a motivaci

28. květen 2012 14:38

Program pro autorizované prodejní partnery společnosti Toshiba, který měl svou premiéru v Polsku, byl dnes rozšířen na další trhy v regionu. TOSHIBA PARTNER je platformou pro sdílení znalostí a zkušeností mezi společností Toshiba a prodejním kanálem. Program nabízí svým uživatelům bezplatný přístup k plnému souboru informací o produktech a službách společnosti Toshiba, pohodlné e-learningové moduly, užitečné marketingové nástroje, a co je nejdůležitější, atraktivní motivační program.

Všechny tyto prvky jsou shromážděny na jednom místě - na stránkách www.toshibapartner.eu. Každý partner společnosti Toshiba může po přihlášení individuálním přihlašovacím jménem a heslem stahovat podrobné popisy a specifikace, propagační materiály, získávat potřebné certifikáty, účastnit se on-line školení, zlepšovat tak své prodejní schopnosti a monitorovat úroveň získaných bonusů.

Důkaz z praxe

Program TOSHIBA PARTNER, který působí na polském trhu již několik let, se ukázal jako jeden z nejuznávanějších a nejoceňovanějších partnerských programů. Získal řadu ocenění ze strany trhu. Na základě úspěchu programu a jeho užitné hodnoty se společnost Toshiba Europe rozhodla zařadit do programu všechny země CSET (střední a jihovýchodní Evropa). Jeho nová verze s aktualizovanými možnostmi a novým grafickým designem je spouštěna v České republice, Chorvatsku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Srbsku, na Slovensku a ve Slovinsku.

"Rádi bychom, aby TOSHIBA PARTNER nastolil nový standard komunikace s našimi partnery," ujišťuje Sandor van der Ham, generální ředitel společnosti Toshiba Europe GmbH a dodává: "Cílem této multifunkční informační a motivační platformy je nejen zvýšit úroveň prodeje výrobků Toshiba, ale především poskytnout partnerům praktickou průběžnou prodejní a marketingovou podporu. To je důvodem, proč nabízíme kromě reálných ziskových bonusů za nákup našich produktů členům přistupujícím na TOSHIBA PARTNER i užitečné marketingové nástroje nebo praktické a pohodlné on-line vzdělávací moduly."

Atraktivní systém odměňování

Motivační program TOSHIBA PARTNER je založen na zcela novém systému odměňování, který nabízí svým členům po dosažení stanovených cílů nákupu skutečné zisky. Toshiba byla první společností v oboru, která zahajuje tento program. Předpokládá, že finanční bonusy budou pro partnery užitečnější než zvláštní bonusové materiály či služby. Program byl v rámci zkušebního projektu v Polsku vřele přijat a získal od samého začátku mnoho aktivních účastníků.

“Samotný atraktivní systém odměňování není samozřejmě jediným důvodem pro úspěch partnerského programu," tvrdí Michał Sieradzan, koordinátor TOSHIBA PARTNER v Polsku a dalších zemích CSET."Východiskem pro nás byla skutečnost, že chceme poskytnout našim partnerům nejen užitečné zázemí, ale také jim pomoci poskytnout to, čeho máme všichni nedostatek - čas. Rozhodli jsme se vzít odpovědnost za registraci faktur a počítání bonusů do systému na sebe. Jediné, co musí uživatel udělat, je zaregistrovat se a kupovat naše produkty u autorizovaných distributorů Toshiba."

Každá společnost registrovaná v TOSHIBA PARTNER má svůj vlastní on-line účet, který umožňuje průběžně kontrolovat hladinu dosažení cílů, sledovat aktuální výši bonusů a možnosti jejich zvyšování, platební lhůty atd. Program nevyžaduje žádné soustředěné úsilí ze strany uživatelů, kromě kompletní registrace. Byly eliminovány časově náročné registrace faktur - TOSHIBA PARTNER dělá vše automaticky, stejně tak převádí uskutečněné nákupy do bonusů.

Vzájemné výhody

TOSHIBA PARTNER je určen pro společnosti, nikoli pro jejich jednotlivé zaměstnance. Program si klade za cíl vytvořit velmi pohodlné prostředí pro partnery k usnadnění realizace kompletní jednotné strategie spolupráce se společností Toshiba. Takový přístup přispívá k budování týmu - zaměstnanci pracují společně a vzájemně si nekonkurují. Zaměstnavatelům pak nabízí možnosti využití programu a bonusů pro motivaci svých týmů podle potřeby. Mohou také investovat bonusy dle libosti například pro reklamní činnost své společnosti. TOSHIBA PARTNER je výhodným programem nejen pro jeho účastníky, ale i pro společnost Toshiba. Pomáhá organizovat spolupráci s partnery mnohem efektivnějším způsobem. Uživatelsky příjemný a pohodlný systém umožňuje průběžný monitoring distribuce produktů, potenciálu prodejních partnerů a oblibu jednotlivých modelů notebooků. To přinese mnohem lepší možnosti operativního plánování marketingu a prodeje.


RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

Rozhodnutí ÚS o odložení EET může vést k žalobám na stát

ČTK , 16. prosinec 2017 09:00

Tisíce a možná desítky tisíc podnikatelů a zástupců různých profesí se na třetí a čtvrtou vlnu EET u...

Více 0 komentářů

E-shopy vyjmutí plateb kartou z EET vítají, přišlo prý ale pozdě

ČTK , 16. prosinec 2017 08:00

Podle ministerstva financí ze zrušení povinnosti evidovat platby kartou pro poplatníky nevyplývá nut...

Více 0 komentářů

Nové Embarcadero RAD Studio obsahuje i licenci pro aplikační server

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 10:00

Vývojové prostředí nabízí i nové prvky knihovny vizuálních komponent a nové možnosti grafického uživ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Botnet Necurs se vrátil a šíří nový ransomware

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 09:00

V listopadu došlo k oživení botnetu Necurs v souvislosti s distribucí nového ransomwaru Scarab. ...

Více 0 komentářů

Jižní Korea zvažuje, že zdaní obchody s bitcoinem

ČTK , 15. prosinec 2017 08:00

Vláda se obává dopadů, které s sebou může přinést náhlý cenový propad kryptoměn....

Více 0 komentářů

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů