Toshiba vybrala nového autorizovaného servisního partnera – C SYSTEM CZ a.s.

29. červenec 2015 10:00 0 komentářů

Uživatelé firemních notebooků Toshiba v ČR a na Slovensku mají od nynějška možnost využít služeb dalšího autorizovaného servisního partnera – C SYSTEM CZ a.s. Díky tomu mohou nyní uplatnit reklamaci či využít profesionální pozáruční servis v devíti městech v ČR a v Bratislavě.

Toshiba Europe GmbH oznamuje, že jmenovala dalšího autorizovaného servisního partnera. Je jím společnost C SYSTEM CZ a.s., které zajišťuje logistickou podporu Český servis a.s. Obě tyto značky jsou dlouhodobě známy jako profesionální servis světových technologických výrobců. Z pohledu zákazníka řeší C SYSTEM CZ a.s. od nynějška záruční i pozáruční servis firemních notebooků Toshiba. Z aktuální produkce se jedná o modely Tecra A50, Portégé Z30 a R30, Tecra Z40 a Z50, Satellite Pro R50, přístroj 2v1 Portégé Z20t a výkonnou pracovní stanici Tecra W50.

V následujícím období se Toshiba se svými notebooky v Evropě výrazně zaměří na firemní sféru. V souvislosti s tím rozšiřujeme mimo jiné záruky poskytované k těmto přístrojům. Z toho plyne logický krok, poskytnout stávajícím i novým zákazníkům možnost rychlého a efektivního servisního zázemí. Společnosti C SYSTEM CZ a Český servis prokázaly vysokou kvalitu a profesionalitu, což ve spojení s jejich rozsáhlou servisní sítí, která pokrývá množství velkých měst v ČR, rozhodlo o našem kroku. Jsme přesvědčeni, že uživatelé tento posun ocení a naše B2B notebooky si najdou nové zákazníky,“ řekl Tomáš Konečný, B2B Account Manager for Digital products & services společnosti Toshiba pro ČR a Slovensko.

Je nám ctí spolupracovat s výrobcem, který dodal před 30 lety na světový trh první komerčně dostupný notebook. Vnímáme sílu značky Toshiba a jsme připraveni poskytnout naše služby a servisní zázemí. Vzhledem k rozšíření on-site záruky u řady notebooků Toshiba budou právě naši technici řešit rychlý servis přímo u zákazníka. Tato služba je pro nás výzvou k tomu, abychom prokázali naši vysokou profesionalitu,“ řekl Ing. Pavel Hyhlík, Service Manager společnosti C SYSTEM CZ.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů