TP-LINK spustil českou technickou podporu

04. únor 2013 01:46 0 komentářů

Společnost TP-LINK, celosvětový dodavatel domácích a SOHO síťových produktů, spustila na konci roku 2012 testovací režim technické podpory pro své produkty nabízené na českém trhu. Nyní je již služba v plném provozu a vyřizuje řádově stovky dotazů měsíčně.

Na technickou podporu se zákazníci mohou obracet prostřednictvím e-mailových adres podpora@tplinkpartner.cz nebo support@tplinkpartner.cz. K dispozici je také hotline pracující na telefonním čísle (+420) 245 008 103. Obě služby jsou v provozu v pracovních dnech od 9,00 do 18,00 hodin - první odezva je garantována nejpozději do 24 hodin.

Koncoví zákazníci či prodejní partneři se mohou na technickou podporu obracet s požadavky na předprodejní poradenství, ověření kompatibility s dalším hardwarem a softwarem či s dotazy na praktické zkušenosti s provozem jednotlivých zařízení. Služba je k dispozici rovněž pro řešení technických nesnází spojených s úvodním nasazením produktů. V neposlední řadě bude technická podpora připravovat i krátké návody, jež uživatelům pomohou s realizací nejčastějších úkonů.

Aby mohl být dotaz co nejlépe a nejrychleji zodpovězen, měl by si zákazník pro komunikaci s pracovníkem technické podpory připravit především co nejpřesnější identifikaci konkrétního produktu, pro nějž požaduje technickou pomoc – tedy typové označení produktu a případně i verzi daného typu. Při řešení síťových problémů je vhodné znát také poskytovatele internetového připojení.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů