TP-LINK spustil českou technickou podporu

04. únor 2013 01:46 0 komentářů

Společnost TP-LINK, celosvětový dodavatel domácích a SOHO síťových produktů, spustila na konci roku 2012 testovací režim technické podpory pro své produkty nabízené na českém trhu. Nyní je již služba v plném provozu a vyřizuje řádově stovky dotazů měsíčně.

Na technickou podporu se zákazníci mohou obracet prostřednictvím e-mailových adres podpora@tplinkpartner.cz nebo support@tplinkpartner.cz. K dispozici je také hotline pracující na telefonním čísle (+420) 245 008 103. Obě služby jsou v provozu v pracovních dnech od 9,00 do 18,00 hodin - první odezva je garantována nejpozději do 24 hodin.

Koncoví zákazníci či prodejní partneři se mohou na technickou podporu obracet s požadavky na předprodejní poradenství, ověření kompatibility s dalším hardwarem a softwarem či s dotazy na praktické zkušenosti s provozem jednotlivých zařízení. Služba je k dispozici rovněž pro řešení technických nesnází spojených s úvodním nasazením produktů. V neposlední řadě bude technická podpora připravovat i krátké návody, jež uživatelům pomohou s realizací nejčastějších úkonů.

Aby mohl být dotaz co nejlépe a nejrychleji zodpovězen, měl by si zákazník pro komunikaci s pracovníkem technické podpory připravit především co nejpřesnější identifikaci konkrétního produktu, pro nějž požaduje technickou pomoc – tedy typové označení produktu a případně i verzi daného typu. Při řešení síťových problémů je vhodné znát také poskytovatele internetového připojení.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Telekomunikační úřad se chystá regulovat mobilní trh

ČTK , 17. srpen 2017 14:34

Přetrvává velký rozdíl mezi vyššími cenami pro domácnosti a nižšími cenami pro firmy, který dosahuje...

Více 0 komentářů

ShadowPad: malware v produktech NetSarang pro správu serverů

Pavel Houser , 17. srpen 2017 13:43

Útočníci schovali backdoor ShadowPad v softwaru využívaném stovkami světových společností včetně ban...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita bude za pár let běžnou záležitostí

ČTK , 17. srpen 2017 12:58

Za pět, šest let bude běžné, že si turisté při návštěvě zahraničních metropolí nasadí speciální brýl...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Podíl internetových kurzových sázek v ČR loni vzrostl na 88 %

ČTK , 17. srpen 2017 10:00

Velký podíl na internetových sázkách tvoří live sázky, které lze uzavírat opakovaně v průběhu zápasu...

Více 0 komentářů

Za polárním kruhem má vzniknout rekordní datové centrum

ČTK , 17. srpen 2017 08:00

V norském městě Ballangen, které se nachází za polárním kruhem, má vzniknout největší datové centrum...

Více 1 komentářů

Euronics a Kasa chystají nový sklad v Jirnech u Prahy

Pavel Houser , 16. srpen 2017 11:00

Skladníci již nebudou chodit pro zboží, ale zboží „přijede“ za nimi. Chytré technologie umožní vyexp...

Více 0 komentářů

Oracle Exadata Cloud i na cloudové infrastruktuře nové generace

Pavel Houser , 16. srpen 2017 10:04

Deklarované přednosti: obří výkon, jednoduchá migrace do cloudu a plná kompatibilita s databázemi Or...

Více 0 komentářů