Virtuální pobočka Hypoteční banky je plně vytížena

07. červen 2012 11:32

Vůbec první virtuální službu v oblasti hypotečního bankovnictví představila Hypoteční banka v září loňského roku. Už tehdy však měla s hypotékou přes internet několik zkušeností - v roce 2007 uvedla na trh hypotéku online a o dva roky později hypotéku po webu. Vrcholem inovátorských kroků na poli internetového prodeje hypoték je právě Virtuální pobočka, spuštěná v loňském roce.

Zájemcům o hypotéku nabídla možnosti konzultace i kompletní přípravu nabídky reálného hypotečního úvěru dle parametrů zadaných klientem prostřednictvím internetu. To, že virtuální pobočka pro klienty řešící své finance z pohodlí domova funguje, je vidět i na celkovém skóre takto uzavřených hypotečních úvěrů. Ty už nyní jdou do desítek milionů korun a jejich podíl v portfoliu lídra hypotečního trhu se může v příštích letech dále zvyšovat.

Za devět měsíců provozu je kapacita virtuální pobočky plně vytížena, v pracovní dny sem směřují desítky klientů, kteří si čas virtuálního bankéře rezervují. „Virtuální pobočku chápeme zatím jako doplňkový obchodní kanál k našim stávajícím způsobům klientské obsluhy. Do budoucna však očekáváme o online způsoby prodeje stále větší zájem“, komentoval před devíti měsíci novinku ředitel marketingové komunikace Hypoteční banky Bohdan Suchánek a vývoj jeho slova potvrzuje.

Nejčastěji se zájemci o hypotéku na Virtuální pobočku obracejí v době, kdy oni sami už mají po práci, tedy zcela mimo otvírací dobu kamenných poboček banky. Návštěvy ve večerních hodinách mohou ve virtuální pobočce Hypoteční banky trvat až do 21.00 hodin – tak dlouho jsou zde pracovníci banky klientům k dispozici. Nejde přitom jen o konzultace, ale i o nabídku nebo čerpání již schváleného hypotečního úvěru. Rekordním parametrem virtuální pobočky je čas - vyřízení hypotečního úvěru s podklady od klienta trvá jen 24 hodin. Podle dosavadního ohlasu je vidět, že online komunikaci s bankou vyhledávají více muži. Přitom se ve větší míře jedná o vysokoškoláky s nadprůměrnými příjmy. Průměrná výše hypotečního úvěru uzavřeného přes virtuální pobočku se pohybuje kolem 1,8 milionu korun.

Zájmu o tuto službu pomáhá jednoduché technické řešení doslova na jeden klik a také srozumitelnost nabízeného hypotečního produktu. Pro využití Virtuální pobočky Hypoteční banky klient nepotřebuje nic jiného, než notebook se zabudovanou kamerou. K rezervaci slouží jednoduchá aplikace vyvinutá přímo v bance a dostupná na webu www.hypotekapowebu.cz. Zájemce o hypotéku si tu rezervuje čas virtuálního bankéře a pak už rychle postupuje k cíli - hypotéce od specialistů a z pohodlí domova.



RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů