VMware představil VMware vCenter Log Insight 2.0

30. květen 2014 23:34 0 komentářů

Společnost VMware, Inc. (NYSE:VMW), globální lídr v oblasti virtualizačních řešení a cloudové infrastruktury, představila vCenter Log Insight 2.0, produkt pro analýzu a automatizaci správy logů určený pro éru mobility a cloudu.

Nová verze produktu VMware vCenter Log Insight obsahuje strojově se učící technologii ve spojení s výrazně lepším výkonem dotazů (Query Performance) a sběru dat, který zákazníkům pomůže urychlit řešení problémů a ještě více zautomatizovat provoz IT napříč fyzickým, virtuálním a hybridním cloudovým prostředím.

„IT organizacím začíná přerůstat přes hlavu obrovské množství nestrukturovaných logovacích dat, která vyprodukují jejich virtuální a hybridní cloudová prostředí,“ uvedl Ramin Sayar, senior vice prezident a generální ředitel divize pro správu cloudu ve společnosti VMware. „Díky VMware vCenter Log Insight 2.0 můžeme posílit náš unikátní analytický přístup ke správě logů. Zákazníci využívající VMware vSphere, včetně provozních, bezpečnostních, aplikačních a vývojových IT týmů, budou moci využít výkon VMware vCenter Log Insight 2.0 k analýze strojových dat a činit informovaná rozhodnutí umožňující předcházet výpadkům systému.“

„Konzole VMware vCenter Log Insight nám poskytuje rychlý přehled o našem virtuálním prostředí a procesech, které se odehrály za posledních 24 hodin i dříve,“ uvedl David Kelly, service desk manager v nemocnici Beaumont Hospital. „Nyní můžeme sledovat tendence a aktivity, které nám pomohou identifikovat problémy v oblasti úložiště, které by bylo obtížné odhalit bez analýzy logů. Produkt VMware vCenter Log Insight nám pomohl odhalit problémy, o kterých jsme neměli ani ponětí. Naše IT služby jsou nyní kvalitnější, s méně problémy a lepší dostupností.“

Nové funkce, lepší výkon a škálovatelnost pro zvýšení produktivity IT

V současnosti produkt VMware vCenter Log Insight pomáhá zákazníkům identifikovat IT problémy o 25 procent rychleji, zkracuje dobu řešení problémů o 50 procent a redukuje čas potřebný k analýze logů o 80 procent.(1) S cílem zajistit požadovanou úroveň služeb a zlepšit provozní efektivitu nabídne produkt VMware vCenter Log Insight 2.0 nové funkce a rozšíření:

  • Inteligentní shlukování (Intelligent Grouping) – Nová strojově se učící technologie automaticky sdružuje související data, a pomáhá tak administrátorům rychleji nalézt problémy a zkrátit dobu potřebnou k jejich řešení
  • Výkon dotazů (Query Performance) – Šestkrát lepší výkon dotazů než u vedoucího řešení na trhu zajistí vyšší úroveň produktivity pro administrátorské a provozní týmy (2)
  • Zpracování dat (Data Ingestion) – Osmkrát rychlejší sběr dat oproti VMware vCenter Log Insight 1.5 zlepší přehled ve fyzických, virtuálních a cloudových prostředích zákazníků
  • Vizualizace dat – Nové funkce pro vizualizaci ve formě tabulek a grafů poskytnou administrátorům širší možnosti pro analýzu nestrukturovaných logovacích dat
  • Rozšiřitelnost – Nový nativní Microsoft Windows agent shromažďuje logy z Windows desktopů a serverů a umožňuje zákazníkům zachycovat a analyzovat logovací data napříč všemi klíčovými prostředími Nestrukturovaná strojově generovaná velká data obsahují cenné provozní detaily ohledně IT infrastruktury, které lze využít k rozpoznání a řešení IT problémů. VMware vCenter Log Insight umožní v reálném čase sledovat data z aplikací, virtualizované infrastruktury a fyzického hardwaru, a zajistit si tak provozní efektivitu a jednodušší řešení IT problémů. VMware vCenter Log Insight zajistí výkon a škálovatelnost, která odpovídá požadavkům IT organizací na vizualizaci a analýzu multi-terabajtových datových sestav. Díky integraci produktů VMware vCenter Log Insight a VMware vCenter™ Operations Management Suite™ mohou organizace kombinovat a analyzovat strukturovaná i nestrukturovaná data pro správu end-to-end provozu.

Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů