VMware představil VMware vCenter Log Insight 2.0

30. květen 2014 23:34 0 komentářů

Společnost VMware, Inc. (NYSE:VMW), globální lídr v oblasti virtualizačních řešení a cloudové infrastruktury, představila vCenter Log Insight 2.0, produkt pro analýzu a automatizaci správy logů určený pro éru mobility a cloudu.

Nová verze produktu VMware vCenter Log Insight obsahuje strojově se učící technologii ve spojení s výrazně lepším výkonem dotazů (Query Performance) a sběru dat, který zákazníkům pomůže urychlit řešení problémů a ještě více zautomatizovat provoz IT napříč fyzickým, virtuálním a hybridním cloudovým prostředím.

„IT organizacím začíná přerůstat přes hlavu obrovské množství nestrukturovaných logovacích dat, která vyprodukují jejich virtuální a hybridní cloudová prostředí,“ uvedl Ramin Sayar, senior vice prezident a generální ředitel divize pro správu cloudu ve společnosti VMware. „Díky VMware vCenter Log Insight 2.0 můžeme posílit náš unikátní analytický přístup ke správě logů. Zákazníci využívající VMware vSphere, včetně provozních, bezpečnostních, aplikačních a vývojových IT týmů, budou moci využít výkon VMware vCenter Log Insight 2.0 k analýze strojových dat a činit informovaná rozhodnutí umožňující předcházet výpadkům systému.“

„Konzole VMware vCenter Log Insight nám poskytuje rychlý přehled o našem virtuálním prostředí a procesech, které se odehrály za posledních 24 hodin i dříve,“ uvedl David Kelly, service desk manager v nemocnici Beaumont Hospital. „Nyní můžeme sledovat tendence a aktivity, které nám pomohou identifikovat problémy v oblasti úložiště, které by bylo obtížné odhalit bez analýzy logů. Produkt VMware vCenter Log Insight nám pomohl odhalit problémy, o kterých jsme neměli ani ponětí. Naše IT služby jsou nyní kvalitnější, s méně problémy a lepší dostupností.“

Nové funkce, lepší výkon a škálovatelnost pro zvýšení produktivity IT

V současnosti produkt VMware vCenter Log Insight pomáhá zákazníkům identifikovat IT problémy o 25 procent rychleji, zkracuje dobu řešení problémů o 50 procent a redukuje čas potřebný k analýze logů o 80 procent.(1) S cílem zajistit požadovanou úroveň služeb a zlepšit provozní efektivitu nabídne produkt VMware vCenter Log Insight 2.0 nové funkce a rozšíření:

  • Inteligentní shlukování (Intelligent Grouping) – Nová strojově se učící technologie automaticky sdružuje související data, a pomáhá tak administrátorům rychleji nalézt problémy a zkrátit dobu potřebnou k jejich řešení
  • Výkon dotazů (Query Performance) – Šestkrát lepší výkon dotazů než u vedoucího řešení na trhu zajistí vyšší úroveň produktivity pro administrátorské a provozní týmy (2)
  • Zpracování dat (Data Ingestion) – Osmkrát rychlejší sběr dat oproti VMware vCenter Log Insight 1.5 zlepší přehled ve fyzických, virtuálních a cloudových prostředích zákazníků
  • Vizualizace dat – Nové funkce pro vizualizaci ve formě tabulek a grafů poskytnou administrátorům širší možnosti pro analýzu nestrukturovaných logovacích dat
  • Rozšiřitelnost – Nový nativní Microsoft Windows agent shromažďuje logy z Windows desktopů a serverů a umožňuje zákazníkům zachycovat a analyzovat logovací data napříč všemi klíčovými prostředími Nestrukturovaná strojově generovaná velká data obsahují cenné provozní detaily ohledně IT infrastruktury, které lze využít k rozpoznání a řešení IT problémů. VMware vCenter Log Insight umožní v reálném čase sledovat data z aplikací, virtualizované infrastruktury a fyzického hardwaru, a zajistit si tak provozní efektivitu a jednodušší řešení IT problémů. VMware vCenter Log Insight zajistí výkon a škálovatelnost, která odpovídá požadavkům IT organizací na vizualizaci a analýzu multi-terabajtových datových sestav. Díky integraci produktů VMware vCenter Log Insight a VMware vCenter™ Operations Management Suite™ mohou organizace kombinovat a analyzovat strukturovaná i nestrukturovaná data pro správu end-to-end provozu.

Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 0 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 0 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 1 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů