Vodafone spouští pro své zákazníky novou Internetovou samoobsluhu

27. únor 2012 14:02

Zákazníci Vodafonu budou moci od víkendu využívat zcela novou Internetovou samoobsluhu. Díky celkovému přepracování bude nová Samoobsluha rychlejší, stabilnější a bude poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.

„Nová Samoobsluha neprošla jen kosmetickou úpravou a grafickým redesignem, ale komplexní proměnou. Zefektivnili jsme systémy i procesy a posílili tým vývojářů. Zákazníci jistě uvítají větší srozumitelnost a snazší orientaci v Samoobsluze. Soustředili jsme se zejména na často využívané funkce jako jsou Chytrý přehled, Vyúčtování, a Výdaje pod kontrolou,“ popsal hlavní charakteristiky nové Internetové samoobsluhy Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu.

Internetová samoobsluha Vodafonu nabízí zákazníkům bezkonkurenční šíři možností pro správu účtu. Veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách, či na zákaznické lince, mohou díky Internetové Samoobsluze provést i z pohodlí domova.

Hlavní výhody nové samoobsluhy

• Přehlednější struktura a nová grafika
• Vyúčtování a detailní Chytrý přehled
• Vylepšená sekce “Váš tarif”
• Jednotný způsob aktivace
• Kontaktní formulář
• Pohodlné nastavení mobilního telefonu
• Přehledná stránka pro správu účtů s více čísly

Zákazníci v nové Samoobsluze uvidí veškeré své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. K jednotlivým položkám bude k dispozici nápověda, takže již nebude třeba informace dohledávat jinde. Orientaci v Samoobsluze usnadní i Užitečné odkazy, kde zákazníci naleznou nejpoužívanější položky jako je Chytrý přehled a Vyúčtování, nově s detailním rozpisem dosavadní utracené částky se všemi poplatky a dobropisy. Na stejném místě bude i možnost okamžitě Vyúčtování uhradit. Přehlednější bude také aktivace služeb, a to díky nové funkci Košík.

„Nová Samoobsluha prošla několika uživatelskými testováními. Stále ale jde o živý systém, s nímž budeme dále pracovat. Proto uvítáme jakoukoliv zpětnou vazbu od zákazníků, kterou se budeme snažit zohlednit v dalších úpravách. Své zkušenosti, názory či dotazy nám mohou zákazníci nově sdělit prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného přímo v Samoobsluze,“ doplnil Peter Baláž.



RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
18. 02. WordCamp Praha 2017
RSS 

Zprávičky

Policie odložila prověřování IT na ministerstvu zemědělství

ČTK , 24. leden 2017 17:00

Policisté přestali zkoumat okolnosti, za jakých ministerstvo zemědělství nakupovalo v letech 2005 až...

Více 0 komentářů

Výrobce obrazovek LG Display vykázal ve čtvrtletí rekordní zisk

ČTK , 24. leden 2017 13:00

Jihokorejskému výrobci obrazovek LG Display vzrostl ve čtvrtém čtvrtletí provozní zisk na rekordních...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk Samsungu se díky čipům více než zdvojnásobil

ČTK , 24. leden 2017 11:00

Zisk jihokorejského výrobce elektroniky Samsung Electronics se ve čtvrtém čtvrtletí více než zdvojná...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Rockaway získala minoritní podíl v Techloop.io

ČTK , 23. leden 2017 16:30

Investiční firma Rockaway Ventures získala minoritní podíl ve firmě Techloop.io, která zprostředkov...

Více 0 komentářů

Za vznícení mobilů Samsungu mohly baterie, firma odloží Galaxy S8

ČTK , 23. leden 2017 12:00

Za případy vznícení chytrých telefonů Galaxy Note 7 jihokorejské společnosti Samsung Electronics stá...

Více 0 komentářů

Foxconn zvažuje velkou investici do továrny v USA

ČTK , 23. leden 2017 08:29

Tchajwanská společnost Foxconn zvažuje, že investuje přes sedm miliard dolarů (zhruba 177 miliard Kč...

Více 0 komentářů

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 1 komentářů