Workflow podle ERP PREMIER system – krok blíže k plně bezpapírové kanceláři i přehlednější schvalovací proces

26. srpen 2014 08:15 0 komentářů

Ryze český podnikový a ekonomický informační systém PREMIER představuje modul Workflow pro efektivní správu oběhu firemních dokumentů. Jeho funkce firmám i živnostníkům přináší nejen úspory plynoucí z konceptu „bezpapírové kanceláře“, ale také řadu automatizovaných kontrolních mechanizmů. Díky nim se v rámci schvalovacího procesu dostanou dokumenty vždy včas k zodpovědným lidem, nehrozí prodlení a s ním spojené poškození obchodních vztahů či pokuty.

Modul Workflow ERP systému PREMIER automatizuje a zefektivňuje oběh dokumentů ve firmě a zároveň omezuje nutnost pořizování, zpracovávání a skladování klasických papírových dokumentů. Práce s dokumenty v elektronické podobě tak šetří náklady na papír, tisk a skladování. Díky možnostem pro sdílení mají zodpovědní pracovníci přístup k dokumentům odkudkoliv. Systém umožňuje rovněž sledovat, kdo k daným dokumentům přistupoval, kým byly změněny a monitorovat jejich schvalování.

Modul Workflow zabezpečí kontrolu nad celým schvalovacím procesem včetně příslušných termínů. Vedoucí pracovníci mají jistotu, že u stanovench procesů nebyl vynechán žádný definovaný krok a je zajištěn lepší přehled a kontrola nad oběhem dokumentů. Díky automatizaci se zároveň oběh dokladů urychlí a práce zaměstnanců se výrazně zjednoduší a zefektivnění. Workflow počítá také s důležitým faktorem, kterým je nepřítomnost osob podílejících se na schvalovacích procesech. V případě dovolených či neplánované nepřítomnosti (nemoc apod.) systém umožňuje delegování pravomocí. Modul najde široké variabilní využití ve všech typech firem napříč různými obory vzhledem k možnosti tvorby jakýchkoliv - vícestupňových i paralelních - struktur schvalovacích hierarchií.

Koncept bezpapírové kanceláře 21. století

Bezpapírová (nebo také automatizovaná) kancelář je pojem, se kterým se můžeme setkávat již více než dekádu. Se zaváděním stále důmyslnějšího kancelářského software, ekonomických informačních a účetních systémů, mobilních zařízení, vzdálenému přístupu a cloudu se zdá být existence klasických papírových dokumentů přežitkem. Pořizování, uchovávání, výměna a autorizace jejich digitální formy je naproti tomu stále snazší.

Přispívá k tomu také legislativa v rámci vládního programu Digitální Česko, která digitalizaci firemní agendy nahrává. V běžné praxi tak firmy mohou využívat elektronické podpisy, datové schránky, elektronická podání. Došlo ke zrovnoprávnění faktur v digitální i papírové podobě a v blízké době patrně dojde také k povinnému zavedení registračních pokladen.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

EK prý zvažuje legislativní kroky v boji proti projevům nenávisti

ČTK , 24. duben 2017 16:00

Evropská komise zvažuje legislativní kroky k harmonizaci metod, kterými internetové platformy jako F...

Více 2 komentářů

Rusko prý špehovalo e-maily příslušníků dánské armády

ČTK , 24. duben 2017 14:00

Rusko pomocí skupiny hackerů proniklo do systémů dánské armády a v letech 2015 a 2016 mělo přístup k...

Více 1 komentářů

Philipsu vzrostl čtvrtletní zisk o 18 %, překonal očekávání

ČTK , 24. duben 2017 11:43

Nizozemskému výrobci elektroniky Philips se zvýšil čtvrtletní zisk o 18 procent na 442 milionů eur (...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Baterie se vozí loděmi, jsou kvůli tomu dražší?

Pavel Houser , 24. duben 2017 10:47

Dříve byly akumulátory přepravovány jako běžné zásilky, před 5 lety ale byly přeřazeny do kategorie ...

Více 2 komentářů

FabLab: brněnská dílna pro start-upy i technické nadšence

Pavel Houser , 23. duben 2017 09:00

3D dílna nabízí např. laserovou řezačku, 3D tiskárny a 3D skener. FabLab Brno je součástí celosvětov...

Více 0 komentářů

3 % Čechů již byla okradena při platbách online

Pavel Houser , 22. duben 2017 12:00

Ve většině případů šlo o částku do 5 000 Kč....

Více 0 komentářů

Senát zrušil plošné výjimky ze zveřejňování smluv v registru

ČTK , 22. duben 2017 10:00

Senát dnes schválil zrušení plošných výjimek ze zveřejňování smluv v jejich registru. Postavil se dn...

Více 0 komentářů