XMPie představila nový přelomový produkt na poli cloudového řešení - CircleTM

25. květen 2012 10:04

XMPie, společnost vlastněná firmou Xerox, která je předním světovým dodavatelem software pro řízení individualizované komunikace (ICM) a průkopníkem v propojování tištěných a digitálních médií, uvedla na veletrhu drupa 2012 nový produkt CircleTM. Jedná se o cloudovou službu, která je navržena pro podporu týmové spolupráce při přípravě individualizovaných multikanálových kampaní. Všem zapojeným subjektům poskytuje vizuální nástroje, které jim umožní sdílet koncepty, schvalovat návrhy, řídit vývoj, vyhodnocovat a schvalovat cíle a jednotlivé prvky kampaně a monitorovat analytické výstupy.

„Multikanálové kampaně formátu 1:1, kterými se zabývá stále větší množství světových značek, nabízí výjimečné výsledky. Přesto stále řada značek volí mezi masovou a individualizovanou komunikací. Tato volba vychází z propasti mezi značkami a poskytovateli služeb v oblasti cross-mediální komunikace 1:1,“ uvedl Dr. Jacob Aizikowitz, prezident společnosti XMPie. „Právě náš produkt Circle by měl překlenout tuto propast a umožnit efektivní spolupráci značek, poskytovatelů služeb a komunikačních profesionálů. Taková spolupráce potom pomůže širokému přijetí multikanálových 1:1 kampaní, což bude znamenat efektivnější marketing a celkový růst našeho odvětví.“

Současná softwarová řešení v oblasti 1:1 kampaní se často soustředí na tvorbu jednotlivých prvků (například pohlednice, e-maily, webové mikrostránky) a pomíjejí jejich vzájemné propojení. Circle od XMPie pomáhá z jednotlivých prvků vytvořit soudržný příběh, který má úvod, stať i závěr. Circle také umožňuje přidružit vizuální obsah s jednotlivými prvky tak, aby si všichni zúčastnění mohli jednoduše představit finální vyznění kampaně u jednotlivých designových variant, komunikačních scénářů či cílových skupin.

Circle navíc umožňuje propojit jednotlivé prvky kampaní tak, že je možné vytvářet živé náhledy prezentací s reálnými daty pro jednotlivé zákaznické segmenty. Právě toto propojení mezi plánováním a exekucí kampaní znamená, že se pracuje nikoli s holými koncepty a nápady, ale v rámci jakýchsi virtuální zasedacích místností, nebo jinak sdílených kruhů znalostí a kontroly. Odtud také název Circle. Interaktivní povaha nástroje Circle umožňuje jednotlivým členům tvůrčího procesu připomínkovat nejen prvky kampaně, ale i celý storyboard, což vylepšuje týmovou práci, dává vyšší kontrolu zadavateli a pomáhá zohlednit jeho obchodní cíle v rámci přípravy kampaně.

„Circle nám dává jakési nekonečné cloudové plátno, na kterém můžeme společně vytvářet, hodnotit a pilovat příběh značky, který potom ve stejném nástroji spustíme i změříme,“ uvedl Leon Schweppe, ředitel pro Digital společnosti Callprint, která je jedním ze zákazníků XMPie zapojených do beta programu. „Pomohlo nám to razantně zvýšit porozumění našich zákazníků a lépe je začlenit do celého procesu. Výsledkem jsou efektivnější kampaně. Díky Circle je naše spolupráce s klienty jasnější a profesionálnější. Čas, který tím ušetříme, můžeme věnovat strategickému rozvoji našich vztahů nebo technologickému rozvoji.“

Ředitel prodeje německé společnosti TraffiC GmbH dodává: „Díky interaktivním nástrojům pro zobrazení návrhů kampaně a modernímu uživatelskému rozhraní představuje Circle ideální nástroj, kterým můžeme ukázat klientům naše schopnosti v oblasti cross-mediální komunikace a představit jim naši vizi.“

Circle není omezen pouze na uživatele XMPie, nevyžaduje instalaci žádného software a jeho použití zvládnou stejně dobře experti jako začátečníci. Začátečníkům pomohou vestavěná schémata kampaní, která je možné libovolně používat. Pro základní návrh kampaně uvolní XMPie i limitovanou bezplatnou verzi. Profesionálové pak sáhnou po jedné ze dvou placených verzí s vyšší kapacitou i rozšiřitelností.

„Zaměřili jsme se na vývoj vizuálního jazyka, který bude schopný popsat příběh kampaně. Jasná a přehledná komunikace mezi značkou a poskytovateli marketingových služeb je pro naše klienty klíčová,“ uvedl Ranen Goren, viceprezident pro produktové inovace společnosti XMPie. „Díky spolupráci s Xerox Innovation Group a PODi jsme mohli investovat do technologického vývoje a představit Circle jako rozšiřitelné vědomostní centrum, které pomůže klientům pohlížet na své kampaně jako na příběhy. To je klíčem k rozvoji multikanálové komunikace formátu 1:1.“

Produkt XMPie Circle 1.0 byl prezentován na stánku společnosti XMPie během veletrhu drupa 2012 a celosvětově dostupný bude v nejbližších měsících.


RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
26. 09.

26. 08.
Affiliate konferencia 2017
RSS 

Zprávičky

Důvěra Čechů v e-shopy roste

Pavel Houser , 23. září 2017 09:00

Drtivá většina české internetové populace nakupuje on-line dlouhodobě, dále však narůstá četnost nák...

Více 0 komentářů

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů

Apple přiznává: Nové hodinky mají problémy s připojením

ČTK , 22. září 2017 08:00

Problémy s konektivitou mají hodinky v okamžiku, kdy mají použít veřejnou wi-fi síť....

Více 0 komentářů

Spíše než nové zákony k Airbnb je třeba zlepšit výběr daní

ČTK , 21. září 2017 13:00

Airbnb se svými službami v Praze už vyrovnala objemu obchodu klasických ubytovacích zařízení....

Více 0 komentářů

Potvrzeno: Google opravdu kupuje část HTC

ČTK , 21. září 2017 11:25

Dnes je HTC v žebříčku světových prodejů smartphonů na necelém procentu. Někteří analytici proto pří...

Více 0 komentářů