XMPie představila nový přelomový produkt na poli cloudového řešení - CircleTM

25. květen 2012 10:04

XMPie, společnost vlastněná firmou Xerox, která je předním světovým dodavatelem software pro řízení individualizované komunikace (ICM) a průkopníkem v propojování tištěných a digitálních médií, uvedla na veletrhu drupa 2012 nový produkt CircleTM. Jedná se o cloudovou službu, která je navržena pro podporu týmové spolupráce při přípravě individualizovaných multikanálových kampaní. Všem zapojeným subjektům poskytuje vizuální nástroje, které jim umožní sdílet koncepty, schvalovat návrhy, řídit vývoj, vyhodnocovat a schvalovat cíle a jednotlivé prvky kampaně a monitorovat analytické výstupy.

„Multikanálové kampaně formátu 1:1, kterými se zabývá stále větší množství světových značek, nabízí výjimečné výsledky. Přesto stále řada značek volí mezi masovou a individualizovanou komunikací. Tato volba vychází z propasti mezi značkami a poskytovateli služeb v oblasti cross-mediální komunikace 1:1,“ uvedl Dr. Jacob Aizikowitz, prezident společnosti XMPie. „Právě náš produkt Circle by měl překlenout tuto propast a umožnit efektivní spolupráci značek, poskytovatelů služeb a komunikačních profesionálů. Taková spolupráce potom pomůže širokému přijetí multikanálových 1:1 kampaní, což bude znamenat efektivnější marketing a celkový růst našeho odvětví.“

Současná softwarová řešení v oblasti 1:1 kampaní se často soustředí na tvorbu jednotlivých prvků (například pohlednice, e-maily, webové mikrostránky) a pomíjejí jejich vzájemné propojení. Circle od XMPie pomáhá z jednotlivých prvků vytvořit soudržný příběh, který má úvod, stať i závěr. Circle také umožňuje přidružit vizuální obsah s jednotlivými prvky tak, aby si všichni zúčastnění mohli jednoduše představit finální vyznění kampaně u jednotlivých designových variant, komunikačních scénářů či cílových skupin.

Circle navíc umožňuje propojit jednotlivé prvky kampaní tak, že je možné vytvářet živé náhledy prezentací s reálnými daty pro jednotlivé zákaznické segmenty. Právě toto propojení mezi plánováním a exekucí kampaní znamená, že se pracuje nikoli s holými koncepty a nápady, ale v rámci jakýchsi virtuální zasedacích místností, nebo jinak sdílených kruhů znalostí a kontroly. Odtud také název Circle. Interaktivní povaha nástroje Circle umožňuje jednotlivým členům tvůrčího procesu připomínkovat nejen prvky kampaně, ale i celý storyboard, což vylepšuje týmovou práci, dává vyšší kontrolu zadavateli a pomáhá zohlednit jeho obchodní cíle v rámci přípravy kampaně.

„Circle nám dává jakési nekonečné cloudové plátno, na kterém můžeme společně vytvářet, hodnotit a pilovat příběh značky, který potom ve stejném nástroji spustíme i změříme,“ uvedl Leon Schweppe, ředitel pro Digital společnosti Callprint, která je jedním ze zákazníků XMPie zapojených do beta programu. „Pomohlo nám to razantně zvýšit porozumění našich zákazníků a lépe je začlenit do celého procesu. Výsledkem jsou efektivnější kampaně. Díky Circle je naše spolupráce s klienty jasnější a profesionálnější. Čas, který tím ušetříme, můžeme věnovat strategickému rozvoji našich vztahů nebo technologickému rozvoji.“

Ředitel prodeje německé společnosti TraffiC GmbH dodává: „Díky interaktivním nástrojům pro zobrazení návrhů kampaně a modernímu uživatelskému rozhraní představuje Circle ideální nástroj, kterým můžeme ukázat klientům naše schopnosti v oblasti cross-mediální komunikace a představit jim naši vizi.“

Circle není omezen pouze na uživatele XMPie, nevyžaduje instalaci žádného software a jeho použití zvládnou stejně dobře experti jako začátečníci. Začátečníkům pomohou vestavěná schémata kampaní, která je možné libovolně používat. Pro základní návrh kampaně uvolní XMPie i limitovanou bezplatnou verzi. Profesionálové pak sáhnou po jedné ze dvou placených verzí s vyšší kapacitou i rozšiřitelností.

„Zaměřili jsme se na vývoj vizuálního jazyka, který bude schopný popsat příběh kampaně. Jasná a přehledná komunikace mezi značkou a poskytovateli marketingových služeb je pro naše klienty klíčová,“ uvedl Ranen Goren, viceprezident pro produktové inovace společnosti XMPie. „Díky spolupráci s Xerox Innovation Group a PODi jsme mohli investovat do technologického vývoje a představit Circle jako rozšiřitelné vědomostní centrum, které pomůže klientům pohlížet na své kampaně jako na příběhy. To je klíčem k rozvoji multikanálové komunikace formátu 1:1.“

Produkt XMPie Circle 1.0 byl prezentován na stánku společnosti XMPie během veletrhu drupa 2012 a celosvětově dostupný bude v nejbližších měsících.


RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

Vloni bylo pravidelně na internetu 77 % Čechů

ITBiz.cz , 28. březen 2017 17:00

V roce 2016 používalo internet 6,7 miliónu obyvatel České republiky starších 16 let, tj. 76,5 %. Ve ...

Více 0 komentářů

Microsoft v Evropě investoval do datových center tři miliardy USD

ČTK , 28. březen 2017 15:30

Americká softwarová firma Microsoft investovala v Evropě do datových center a další infrastruktury, ...

Více 0 komentářů

T-Mobile od dubna nabídne nové neomezené tarify s více daty

ČTK , 28. březen 2017 13:24

Mobilní operátor T-Mobile od 2. dubna nabídne novou řadu neomezených tarifů se zvýšeným objemem dat....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

XS3200: nové úložné systémy SAN pro firmy

Pavel Houser , 28. březen 2017 13:00

Nová řada společnosti QSAN nabízí až 26 hotswap pozic SFF 2,5“ v 2U rack skříni....

Více 0 komentářů

Co Češi objednávají nejčastěji online

ITBiz.cz , 28. březen 2017 11:00

Oblečení, kosmetika a knihy. To jsou tři nejpopulárnější druhy zboží, jak je na internetu nakupují ž...

Více 0 komentářů

Brněnští vývojáři Konica Minolta testují metodiku scrum

Pavel Houser , 28. březen 2017 08:00

Moderní metodiky očekávají vysokou míru automatizace, která začíná už při psaní kódu....

Více 0 komentářů

Do Prahy dnes poprvé přijede šéf Microsoftu Satya Nadella

ČTK , 28. březen 2017 07:00

Nadella do české metropole přijede poprvé v roli výkonného ředitele firmy. ...

Více 0 komentářů