XMPie představila nový přelomový produkt na poli cloudového řešení - CircleTM

25. květen 2012 10:04

XMPie, společnost vlastněná firmou Xerox, která je předním světovým dodavatelem software pro řízení individualizované komunikace (ICM) a průkopníkem v propojování tištěných a digitálních médií, uvedla na veletrhu drupa 2012 nový produkt CircleTM. Jedná se o cloudovou službu, která je navržena pro podporu týmové spolupráce při přípravě individualizovaných multikanálových kampaní. Všem zapojeným subjektům poskytuje vizuální nástroje, které jim umožní sdílet koncepty, schvalovat návrhy, řídit vývoj, vyhodnocovat a schvalovat cíle a jednotlivé prvky kampaně a monitorovat analytické výstupy.

„Multikanálové kampaně formátu 1:1, kterými se zabývá stále větší množství světových značek, nabízí výjimečné výsledky. Přesto stále řada značek volí mezi masovou a individualizovanou komunikací. Tato volba vychází z propasti mezi značkami a poskytovateli služeb v oblasti cross-mediální komunikace 1:1,“ uvedl Dr. Jacob Aizikowitz, prezident společnosti XMPie. „Právě náš produkt Circle by měl překlenout tuto propast a umožnit efektivní spolupráci značek, poskytovatelů služeb a komunikačních profesionálů. Taková spolupráce potom pomůže širokému přijetí multikanálových 1:1 kampaní, což bude znamenat efektivnější marketing a celkový růst našeho odvětví.“

Současná softwarová řešení v oblasti 1:1 kampaní se často soustředí na tvorbu jednotlivých prvků (například pohlednice, e-maily, webové mikrostránky) a pomíjejí jejich vzájemné propojení. Circle od XMPie pomáhá z jednotlivých prvků vytvořit soudržný příběh, který má úvod, stať i závěr. Circle také umožňuje přidružit vizuální obsah s jednotlivými prvky tak, aby si všichni zúčastnění mohli jednoduše představit finální vyznění kampaně u jednotlivých designových variant, komunikačních scénářů či cílových skupin.

Circle navíc umožňuje propojit jednotlivé prvky kampaní tak, že je možné vytvářet živé náhledy prezentací s reálnými daty pro jednotlivé zákaznické segmenty. Právě toto propojení mezi plánováním a exekucí kampaní znamená, že se pracuje nikoli s holými koncepty a nápady, ale v rámci jakýchsi virtuální zasedacích místností, nebo jinak sdílených kruhů znalostí a kontroly. Odtud také název Circle. Interaktivní povaha nástroje Circle umožňuje jednotlivým členům tvůrčího procesu připomínkovat nejen prvky kampaně, ale i celý storyboard, což vylepšuje týmovou práci, dává vyšší kontrolu zadavateli a pomáhá zohlednit jeho obchodní cíle v rámci přípravy kampaně.

„Circle nám dává jakési nekonečné cloudové plátno, na kterém můžeme společně vytvářet, hodnotit a pilovat příběh značky, který potom ve stejném nástroji spustíme i změříme,“ uvedl Leon Schweppe, ředitel pro Digital společnosti Callprint, která je jedním ze zákazníků XMPie zapojených do beta programu. „Pomohlo nám to razantně zvýšit porozumění našich zákazníků a lépe je začlenit do celého procesu. Výsledkem jsou efektivnější kampaně. Díky Circle je naše spolupráce s klienty jasnější a profesionálnější. Čas, který tím ušetříme, můžeme věnovat strategickému rozvoji našich vztahů nebo technologickému rozvoji.“

Ředitel prodeje německé společnosti TraffiC GmbH dodává: „Díky interaktivním nástrojům pro zobrazení návrhů kampaně a modernímu uživatelskému rozhraní představuje Circle ideální nástroj, kterým můžeme ukázat klientům naše schopnosti v oblasti cross-mediální komunikace a představit jim naši vizi.“

Circle není omezen pouze na uživatele XMPie, nevyžaduje instalaci žádného software a jeho použití zvládnou stejně dobře experti jako začátečníci. Začátečníkům pomohou vestavěná schémata kampaní, která je možné libovolně používat. Pro základní návrh kampaně uvolní XMPie i limitovanou bezplatnou verzi. Profesionálové pak sáhnou po jedné ze dvou placených verzí s vyšší kapacitou i rozšiřitelností.

„Zaměřili jsme se na vývoj vizuálního jazyka, který bude schopný popsat příběh kampaně. Jasná a přehledná komunikace mezi značkou a poskytovateli marketingových služeb je pro naše klienty klíčová,“ uvedl Ranen Goren, viceprezident pro produktové inovace společnosti XMPie. „Díky spolupráci s Xerox Innovation Group a PODi jsme mohli investovat do technologického vývoje a představit Circle jako rozšiřitelné vědomostní centrum, které pomůže klientům pohlížet na své kampaně jako na příběhy. To je klíčem k rozvoji multikanálové komunikace formátu 1:1.“

Produkt XMPie Circle 1.0 byl prezentován na stánku společnosti XMPie během veletrhu drupa 2012 a celosvětově dostupný bude v nejbližších měsících.



RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů