XMPie představila nový přelomový produkt na poli cloudového řešení - CircleTM

25. květen 2012 10:04

XMPie, společnost vlastněná firmou Xerox, která je předním světovým dodavatelem software pro řízení individualizované komunikace (ICM) a průkopníkem v propojování tištěných a digitálních médií, uvedla na veletrhu drupa 2012 nový produkt CircleTM. Jedná se o cloudovou službu, která je navržena pro podporu týmové spolupráce při přípravě individualizovaných multikanálových kampaní. Všem zapojeným subjektům poskytuje vizuální nástroje, které jim umožní sdílet koncepty, schvalovat návrhy, řídit vývoj, vyhodnocovat a schvalovat cíle a jednotlivé prvky kampaně a monitorovat analytické výstupy.

„Multikanálové kampaně formátu 1:1, kterými se zabývá stále větší množství světových značek, nabízí výjimečné výsledky. Přesto stále řada značek volí mezi masovou a individualizovanou komunikací. Tato volba vychází z propasti mezi značkami a poskytovateli služeb v oblasti cross-mediální komunikace 1:1,“ uvedl Dr. Jacob Aizikowitz, prezident společnosti XMPie. „Právě náš produkt Circle by měl překlenout tuto propast a umožnit efektivní spolupráci značek, poskytovatelů služeb a komunikačních profesionálů. Taková spolupráce potom pomůže širokému přijetí multikanálových 1:1 kampaní, což bude znamenat efektivnější marketing a celkový růst našeho odvětví.“

Současná softwarová řešení v oblasti 1:1 kampaní se často soustředí na tvorbu jednotlivých prvků (například pohlednice, e-maily, webové mikrostránky) a pomíjejí jejich vzájemné propojení. Circle od XMPie pomáhá z jednotlivých prvků vytvořit soudržný příběh, který má úvod, stať i závěr. Circle také umožňuje přidružit vizuální obsah s jednotlivými prvky tak, aby si všichni zúčastnění mohli jednoduše představit finální vyznění kampaně u jednotlivých designových variant, komunikačních scénářů či cílových skupin.

Circle navíc umožňuje propojit jednotlivé prvky kampaní tak, že je možné vytvářet živé náhledy prezentací s reálnými daty pro jednotlivé zákaznické segmenty. Právě toto propojení mezi plánováním a exekucí kampaní znamená, že se pracuje nikoli s holými koncepty a nápady, ale v rámci jakýchsi virtuální zasedacích místností, nebo jinak sdílených kruhů znalostí a kontroly. Odtud také název Circle. Interaktivní povaha nástroje Circle umožňuje jednotlivým členům tvůrčího procesu připomínkovat nejen prvky kampaně, ale i celý storyboard, což vylepšuje týmovou práci, dává vyšší kontrolu zadavateli a pomáhá zohlednit jeho obchodní cíle v rámci přípravy kampaně.

„Circle nám dává jakési nekonečné cloudové plátno, na kterém můžeme společně vytvářet, hodnotit a pilovat příběh značky, který potom ve stejném nástroji spustíme i změříme,“ uvedl Leon Schweppe, ředitel pro Digital společnosti Callprint, která je jedním ze zákazníků XMPie zapojených do beta programu. „Pomohlo nám to razantně zvýšit porozumění našich zákazníků a lépe je začlenit do celého procesu. Výsledkem jsou efektivnější kampaně. Díky Circle je naše spolupráce s klienty jasnější a profesionálnější. Čas, který tím ušetříme, můžeme věnovat strategickému rozvoji našich vztahů nebo technologickému rozvoji.“

Ředitel prodeje německé společnosti TraffiC GmbH dodává: „Díky interaktivním nástrojům pro zobrazení návrhů kampaně a modernímu uživatelskému rozhraní představuje Circle ideální nástroj, kterým můžeme ukázat klientům naše schopnosti v oblasti cross-mediální komunikace a představit jim naši vizi.“

Circle není omezen pouze na uživatele XMPie, nevyžaduje instalaci žádného software a jeho použití zvládnou stejně dobře experti jako začátečníci. Začátečníkům pomohou vestavěná schémata kampaní, která je možné libovolně používat. Pro základní návrh kampaně uvolní XMPie i limitovanou bezplatnou verzi. Profesionálové pak sáhnou po jedné ze dvou placených verzí s vyšší kapacitou i rozšiřitelností.

„Zaměřili jsme se na vývoj vizuálního jazyka, který bude schopný popsat příběh kampaně. Jasná a přehledná komunikace mezi značkou a poskytovateli marketingových služeb je pro naše klienty klíčová,“ uvedl Ranen Goren, viceprezident pro produktové inovace společnosti XMPie. „Díky spolupráci s Xerox Innovation Group a PODi jsme mohli investovat do technologického vývoje a představit Circle jako rozšiřitelné vědomostní centrum, které pomůže klientům pohlížet na své kampaně jako na příběhy. To je klíčem k rozvoji multikanálové komunikace formátu 1:1.“

Produkt XMPie Circle 1.0 byl prezentován na stánku společnosti XMPie během veletrhu drupa 2012 a celosvětově dostupný bude v nejbližších měsících.


RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů