Žebříček TEKO nejprodávanějších tiskáren vede HP

30. srpen 2013 13:01 0 komentářů

Mezi nejprodávanější tiskárny v ČR patří podle posledních prodejních čísel společnosti TEKO technology tiskárny výrobce HP. Společně s tonerovými či kazetovými ekologickými náplněmi TEKO pak představují efektivní a ekonomicky výhodné tiskové řešení.

Teko Technology - tiskárna a toner
Teko Technology - tiskárna a toner

Dlouhodobě nejprodávanější značkou laserových tiskáren v České republice je Hewlett-Packard. Je to způsobeno jak pestrou nabídkou produktů pro domácnosti a kancelářské provozy, tak jednotlivými přednostmi jako jsou kvalita, dlouholetá tradice, jednoduchá struktura tiskárny a tudíž i snadnější manipulace v případě poruchy. Teko Technology je jedním z prodejců těchto tiskáren a dle svých obchodních výsledků jednoznačně potvrzuje vůdčí postavení HP v ČR.

Obliba HP vychází hlavně z tradičního vnímání značky uživateli. Produkty určené pro domácí použití mají relativně kompaktní rozměry, dlouhou životnost a bezproblémový servis. „U našich zákazníků jednoznačně vede HP, o tom není pochyb. Jedná se hlavně o drobné subjekty jako jsou malé a střední firmy, ale v posledních letech se k HP přiklánějí v úřady a zdravotnická zařízení, která s nimi vybavují kanceláře a ordinace,“ komentoval zákaznickou skladbu značky HP Petr Kempa, zástupce Teko Technology. Poměry prodejnosti jiných značek vůči HP se postupně mění a na paty HP šlapou hlavně Canon, Samsung, Oki a Xerox. HP má ale stále náskok.

Teko Technology zajišťuje i servis prodaných zařízení HP, má tedy jasnou představu o reálné poruchovosti těchto tiskáren. „HP je jednou z nejméně problematických značek. Občas se opotřebuje některá součástka, ale jedná se o velmi výjimečné případy. Naši technici si na HP skoro nesáhnou,“ dodal Kempa.

Výběr tiskárna na míru: radí Petr Kempa z Teko Technology (http://www.teko-toner.cz) .

HP má velký výběr laserových tiskáren v různých cenových hladinách i technických parametrech a každý zákazník si může vybrat dle svých potřeb. Není sice nejlevnější značkou na trhu, ale má své určité přednosti a zákazníkovi nevadí, že připlatí.

V segmentu tiskáren formátu A4 pro jednotlivce i pro malé a střední skupiny uživatelů si zákazníci vybírají podle toho, co potřebují tisknout. Zda běžný černý text, text včetně obrázků nebo více obrázků než textu v počtu pár stran za měsíc nebo měsíčně vytisknou řádově stovky až tisíce listů. Další skupina zákazníků se rozhoduje, zda jim postačí jen tiskárna nebo už potřebují i kopírovat popřípadě i skenovat. Když si zákazník zodpoví těchto pár základních dotazů, má zpravidla volnou cestu ke správnému výběru. Může si samozřejmě nechat i poradit. Pro správnou volbu tiskárny doporučuji opravdu tyto kritéria zvážit, protože se tím zákazník vyhne následným problémům.

Jeden z příkladů, kdy je nevhodně zvolen typ tiskárny:

Když na barevné tiskárně bude zákazník tisknout v naprosté většině pouze černý text, tak s ohledem na konstrukce tiskáren a náplní toto užívání není nejvhodnější, protože se opotřebovávají díly bez skutečného používání / tisknou tzv. na prázdno. Po určité době dochází k defektům při tisku, a aniž by si uživatel byl vědom toho, že to je způsobeno špatným výběrem tiskárny popřípadě nastavením tiskových úloh a jejich vlastností, tak v prvé řadě řeší problém s náplněmi. Tím vznikají tzv. skryté nepřímé defekty. Tomu se dá předejít vhodnější volbou monochromatických tiskáren, které se na takovýto druh tisku specializují. Navíc mají i levnější provoz a uživatel může správným nastavením vlastností tisku ušetřit ještě více.

Často se stává, že si zákazník raději koupí dvě levnější tiskárny, než jednu kombinovanou. Jednu barevnou a druhou černobílou, protože tímto umí jednak správně volit co na jaké tiskárně bude tisknout a v neposlední řadě i ušetří na nákladech. Kupuje tedy jen to, co skutečně bude užívat a nebude, jak se to mnohdy stává platit za něco, co nevyužije, za naddimenzovaný stroj. V neposlední řadě je výhodou i to, že pokud nastane nějaký technický problém, má v záloze alespoň jednu funkční tiskárnu.

Nové typy tiskáren HP převážně vycházejí ze stejné koncepce jako dřívější modely. Tiskové náplně mohou být určeny jak pro černý / jednobarevný tisk, popřípadě pro tisk v plnohodnotných barvách. Výhodou pro zákazníka je, že do naprosté většiny tiskáren HP můžou používat námi vyrobené tonery TEKO®, které jsou ekonomicky výhodnější variantou a zákazník tak nemá vysoké náklady na tisk.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 1 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů