Forrester Research ocenil Genesys za nejlepší řešení pro péči o zákazníky

25. březen 2009 14:09 0 komentářů

Genesys
Genesys získala označení „silného hráče“ v oblasti vývoje softwaru pro interaktivní péči o zákazníky. Nejvyšší ohodnocení firma obdržela také v kategorii „Market Presence.“ Analýza Forrester Research dále uvádí, že call centra se stávají klíčovým prostředkem pro získání konkurenční výhody.

V analýze společnosti Forrester Research zaměřené na péči o zákazníky je společnost Genesys označena za „silného hráče“ (Strong Performer) v oblasti vývoje softwaru pro interaktivní péči o zákazníky. Vyplývá to z hodnocení analýzy softwarových řešení pro péči o zákazníky s názvem „The Forrester Wave: Customer Service Software Solutions, Q4 2008.“ Společnost Genesys Telecommunications Laboratories je součástí koncernu Alcatel-Lucent a patří mezi přední světové poskytovatele softwarových řešení pro kontaktní centra.

Zpráva uvádí, že „...interaktivní řešení call centra slouží ke komunikaci se zákazníkem a dávají operátorům k dispozici řadu propracovaných nástrojů pro obsluhu klientů včetně samoobslužných a on-line systémů. Zároveň poskytují širokou podporu celé řady komunikačních kanálů – telefon, e-mail, chat, SMS a podobně.“ V kategorii těchto řešení společnost Genesys získala nejvyšší ohodnocení za svojí „Pozici na trhu“ (Market Presence). V reportu Forrester tvrdí též to, že „...řešení Genesys jsou vhodná především pro nadnárodní společnosti, neboť nabízejí vysoce škálovatelné vícejazyčné implementace. Genesys navíc poskytuje také lokální podporu pro jednotlivé státy.“

Zpráva společnosti Forrester jasně uvádí, proč by firmy měly využívat profesionální řešení péče o zákazníky: s tím, jak se stírají konkurenční rozdíly založené na vlastnostech produktů a cenách, rozhoduje o tržním podílu nejvíce kvalita péče o zákazníky.

„Vysoká úroveň péče o zákazníky je cestou jak získat nové a udržet stávající klienty. To se týká zejména přístupu k obsluze nové generace zákazníků narozených v letech 1982–2001 – takzvané generace Y – jenž vyrůstala v těsném kontaktu s novými technologiemi a má odlišné očekávání od péče o zákazníky,“ říká Martin Veselka, regionální ředitel společnosti Genesys. „Firmy mohou lépe obsloužit příslušníky generace Y tím, že mezi komunikační kanály zařadí také internet a s ním spjaté služby včetně multimedií. Klienti si pak zvolí způsob komunikace, který jim nejvíce vyhovuje,“ dodává Veselka.

Ze zprávy Forresteru o společnosti Genesys vyplývá následující:
• Portfolio interaktivních řešení pro obsluhu zákazníků disponuje nástroji pro řízení pracovních sil (Workforce Management) a úkolů (Intelligent Workload Distribution), díky čemuž lze funkce kontaktního centra rozšířit také na pobočky. Kromě toho produkty Genesys nabízejí funkce samoobsluhy pro zákazníky (IVR) či chytré směrování.
• Platforma Genesys pro interakci se zákazníky (CIM, Customer Interaction Management) je postavena na otevřených standardech. Díky tomu ji lze integrovat s telefonní infrastrukturou i podnikovými aplikacemi třetích stran a navíc ve spolupráci s partnery software rozšířit o paletu dalších funkcí.

O společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, Inc.

Genesys, součást koncernu Alcatel-Lucent, je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys se zaměřuje na software pro interakci se zákazníky prostřednictvím telefonu, webu a e-mailu. Software Genesys zákazníky dynamicky propojuje s patřičnými místy – pomocí samoobslužných či asistovaných služeb – za účelem splnění požadavků zákazníků, optimalizace cílů péče o zákazníky a efektivního použití zdrojů. Software Genesys zpracuje každý den více než 100 milionů zákaznických interakcí ve více než 4000 společností a státních organizací v 80 zemích. Genesys umožňuje společnostem i organizacím využívat všech jejich zdrojů, od kontaktního centra až po administrativní zázemí, ke zkvalitňování interakce se zákazníky. Díky tomu Genesys pomáhá odstranit nespokojenost zákazníků, podporuje efektivitu a urychluje obchodní inovace. Další informace najdete na webu www.genesyslab.com nebo na blogu www.betterinteractions.com. Hlavní sídlo společnosti je v kalifornském Daly City v USA, na celém světě má Genesys 43 poboček. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ. Více informací naleznete na www.genesyslab.com.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Pozornost věnovaná e-mailům se zvyšuje

ITBiz.cz , 27. červenec 2017 13:30

Průměrný čas strávený čtením e-mailu se mezi lety 2011-16 zvýšil o 7 %. V průběhu 6 let, mezi roky 2...

Více 0 komentářů

Zisk Facebooku prudce stoupl

ČTK , 27. červenec 2017 10:30

Celkové příjmy společnosti se zvýšily o téměř 45 % na 9,32 miliardy dolarů....

Více 0 komentářů

Luxusní značky zřejmě budou moci zabránit internetovému prodeji

ČTK , 27. červenec 2017 10:00

Deset let trvající bitva luxusních značek o ochranu jejich image se zřejmě přiblížila ke svému konci...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Šéf Applu prý slíbil Trumpovi, že postaví v USA tři velké továrny

ČTK , 27. červenec 2017 09:00

Výstavba tří závodů by byla pro Apple nebývalým rozhodnutím. Firma teď vlastní pouze jednu továrnu, ...

Více 0 komentářů

Nintendo je díky poptávce po konzoli Switch opět v zisku

ČTK , 27. červenec 2017 08:00

Firma ve čtvrtletí prodala 1,97 milionu herních přístrojů Switch a od začátku prodeje v březnu jich ...

Více 0 komentářů

Vodafone pokračuje v implementaci NB-IoT

Pavel Houser , 26. červenec 2017 13:29

Vodafone spolu se společnostmi Jablotron, Landis+Gyr a Ústavem telekomunikací VUT Brno testuje proto...

Více 0 komentářů

SoftBank usiluje o získání podílu v Uberu

ČTK , 26. červenec 2017 12:45

Celková hodnota Uberu údajně dosahuje až 69 miliard dolarů....

Více 0 komentářů