Forrester Research ocenil Genesys za nejlepší řešení pro péči o zákazníky

25. březen 2009 14:09 0 komentářů

Genesys
Genesys získala označení „silného hráče“ v oblasti vývoje softwaru pro interaktivní péči o zákazníky. Nejvyšší ohodnocení firma obdržela také v kategorii „Market Presence.“ Analýza Forrester Research dále uvádí, že call centra se stávají klíčovým prostředkem pro získání konkurenční výhody.

V analýze společnosti Forrester Research zaměřené na péči o zákazníky je společnost Genesys označena za „silného hráče“ (Strong Performer) v oblasti vývoje softwaru pro interaktivní péči o zákazníky. Vyplývá to z hodnocení analýzy softwarových řešení pro péči o zákazníky s názvem „The Forrester Wave: Customer Service Software Solutions, Q4 2008.“ Společnost Genesys Telecommunications Laboratories je součástí koncernu Alcatel-Lucent a patří mezi přední světové poskytovatele softwarových řešení pro kontaktní centra.

Zpráva uvádí, že „...interaktivní řešení call centra slouží ke komunikaci se zákazníkem a dávají operátorům k dispozici řadu propracovaných nástrojů pro obsluhu klientů včetně samoobslužných a on-line systémů. Zároveň poskytují širokou podporu celé řady komunikačních kanálů – telefon, e-mail, chat, SMS a podobně.“ V kategorii těchto řešení společnost Genesys získala nejvyšší ohodnocení za svojí „Pozici na trhu“ (Market Presence). V reportu Forrester tvrdí též to, že „...řešení Genesys jsou vhodná především pro nadnárodní společnosti, neboť nabízejí vysoce škálovatelné vícejazyčné implementace. Genesys navíc poskytuje také lokální podporu pro jednotlivé státy.“

Zpráva společnosti Forrester jasně uvádí, proč by firmy měly využívat profesionální řešení péče o zákazníky: s tím, jak se stírají konkurenční rozdíly založené na vlastnostech produktů a cenách, rozhoduje o tržním podílu nejvíce kvalita péče o zákazníky.

„Vysoká úroveň péče o zákazníky je cestou jak získat nové a udržet stávající klienty. To se týká zejména přístupu k obsluze nové generace zákazníků narozených v letech 1982–2001 – takzvané generace Y – jenž vyrůstala v těsném kontaktu s novými technologiemi a má odlišné očekávání od péče o zákazníky,“ říká Martin Veselka, regionální ředitel společnosti Genesys. „Firmy mohou lépe obsloužit příslušníky generace Y tím, že mezi komunikační kanály zařadí také internet a s ním spjaté služby včetně multimedií. Klienti si pak zvolí způsob komunikace, který jim nejvíce vyhovuje,“ dodává Veselka.

Ze zprávy Forresteru o společnosti Genesys vyplývá následující:
• Portfolio interaktivních řešení pro obsluhu zákazníků disponuje nástroji pro řízení pracovních sil (Workforce Management) a úkolů (Intelligent Workload Distribution), díky čemuž lze funkce kontaktního centra rozšířit také na pobočky. Kromě toho produkty Genesys nabízejí funkce samoobsluhy pro zákazníky (IVR) či chytré směrování.
• Platforma Genesys pro interakci se zákazníky (CIM, Customer Interaction Management) je postavena na otevřených standardech. Díky tomu ji lze integrovat s telefonní infrastrukturou i podnikovými aplikacemi třetích stran a navíc ve spolupráci s partnery software rozšířit o paletu dalších funkcí.

O společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, Inc.

Genesys, součást koncernu Alcatel-Lucent, je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys se zaměřuje na software pro interakci se zákazníky prostřednictvím telefonu, webu a e-mailu. Software Genesys zákazníky dynamicky propojuje s patřičnými místy – pomocí samoobslužných či asistovaných služeb – za účelem splnění požadavků zákazníků, optimalizace cílů péče o zákazníky a efektivního použití zdrojů. Software Genesys zpracuje každý den více než 100 milionů zákaznických interakcí ve více než 4000 společností a státních organizací v 80 zemích. Genesys umožňuje společnostem i organizacím využívat všech jejich zdrojů, od kontaktního centra až po administrativní zázemí, ke zkvalitňování interakce se zákazníky. Díky tomu Genesys pomáhá odstranit nespokojenost zákazníků, podporuje efektivitu a urychluje obchodní inovace. Další informace najdete na webu www.genesyslab.com nebo na blogu www.betterinteractions.com. Hlavní sídlo společnosti je v kalifornském Daly City v USA, na celém světě má Genesys 43 poboček. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ. Více informací naleznete na www.genesyslab.com.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Pracovní nabídky v SAP Services připravují roboti

Pavel Houser , 28. květen 2017 08:00

Ve společnosti SAP Services se podařilo zautomatizovat tvorbu pracovních nabídek napříč různými země...

Více 0 komentářů

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů