H1.cz je součástí prestižní profesní asociace

31. březen 2009 23:22 0 komentářů

H1
Členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) se od března stala také společnost H1.cz. Jedna z nejvýznamnějších firem v oblasti poradenství pro internetové podnikání se tak přidala k celkem 54 důležitým subjektům v oblasti marketingu na internetu.

H1.cz ve sdružení reprezentuje sekci zadavatelů internetové reklamy. Většinu z nich přitom dosud představují tzv. display agentury, které nabízejí inzerci v podobě bannerů, reklamního videa atd.

"Věříme, že díky členství v této významné organizaci získáme především možnost více se podílet na kultivaci prostředí on-line reklamy. Chceme zde více propagovat samotnou search reklamu a search marketing. Rádi bychom tento trh rozhýbali a významně podpořili další etablování tohoto typu reklamy," říká ředitel společnosti H1.cz David Špinar. Jedním z cílů společnosti je prý i zvýšení zájmu o tento druh výkonnostního marketingu. Například v západní Evropě má podle Špinara PPC reklama na trhu vyšší podíl než display reklama.

Zejména v době všeobecné hospodářské recese hraje právě internetová reklama velmi důležitou roli. SPIR totiž očekává, že reklamní výdaje porostou v průběhu roku 2009 o téměř 26 %. Přestože v období finanční krize firmy celkově snižují rozpočty na propagaci, výkonový a dobře měřitelný marketing ve vyhledávačích a obsahové síti představovaný především formátem PPC reklamy znamená stále častěji využívanou šanci, jak inzerenti mohou omezené finance využít.

„V této době zřetelně vnímáme stále silnější příklon zadavatelů tradiční reklamy právě k search marketingu. My se jím zabýváme dlouhodobě, vidíme jeho stále rostoucí výkonnost, efektivitu a celkový vzestup. Podíl PPC reklamy roste celosvětově a růst bude, samozřejmě, i dál. Jako součást SPIR můžeme tento pozitivní trend podpořit,“ dodává Petra Větrovská, která vede oddělení PPC reklamy ve společnosti H1.cz.

O SPIR:


SPIR je profesní sdružení subjektů působících v oblasti internetové reklamy. Reprezentuje na jedné straně internetová média (jako poskytovatele reklamního prostoru) a zadavatele internetové reklamy (inzerenty a mediální agentury). SPIR si klade za cíl rozvoj a standardizaci internetové reklamy v ČR, proto je také zadavatelem a garantem dvou stěžejních projektů - NetMonitor a AdMonitoring. Současně sdružení pracuje na kultivaci internetového reklamního trhu.  Více na www.spir.cz

O H1.cz:


H1.cz je poradenská firma poskytující analytické, poradenské, vzdělávací a kreativní služby pro podnikání na internetu. Firma je členem Asociace pro elektronickou komunikaci, prošla také náročným procesem certifikace společnosti Google, takže patří mezi AdWords Qualified Company.
• H1.cz ročně spravuje PPC kampaně za 70 milionů korun, tato částka se navíc stále zvyšuje,
• mezi klienty oddělení PPC reklamy H1.cz patří například společnosti Centrum Holdings,
Readers Digest Výběr, Sconto, ePoptávka.cz, Obchodní-Dům.cz, Megapixel.cz nebo
Heureka.cz,
• společnost vede i odborná školení PPC reklamy, jimiž prošly již stovky lidí.
• Více na www.h1.cz


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Piezoelektrický jev u jednotlivých molekul umožní nanogenerátory elektrické energie

Pavel Houser , 18. únor 2018 08:00

Piezoelektrický jev odpovídá za vznik elektrického napětí v závislosti na vnějším mechanickém namáhá...

Více 0 komentářů

Také USA obvinily Rusko, že má na svědomí velký loňský kyberútok

ČTK , 17. únor 2018 08:00

Po Británii i Spojené státy obvinily ruskou vládu, že stojí za vlnou kybernetických útoků, která lon...

Více 2 komentářů

Lékařům nebudou letos hrozit pokuty za předpis papírového receptu

ČTK , 16. únor 2018 10:00

"Chceme mít rok na odladění systému a jeho vylepšení," řekl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Jourová: Facebook a Twitter musejí v ochraně spotřebitelů přidat

ČTK , 16. únor 2018 09:00

Nedostatky prý neodstranil zejména Twitter, naopak změny Google+ se zdají být v souladu s unijními p...

Více 0 komentářů

Senátoři se postavili proti nadměrným sankcím kvůli GDPR

ČTK , 16. únor 2018 08:00

Pokuty musí být vždy přiměřené s tím, že dolní sazba pokuty přitom zcela jistě bude nulová," uvedl m...

Více 0 komentářů

Uber v uplynulém roce prohloubil ztrátu na 4,5 miliardy dolarů

ČTK , 15. únor 2018 11:02

Podnik současně získal více než 14 miliard dolarů z nových investic. ...

Více 0 komentářů

Vláda bude u Ústavního soudu hájit zákony o sběru dat na sítích

ČTK , 15. únor 2018 09:00

Má sběr dat o tom, komu lidé volají a kdy se připojují na internet, výrazný vliv na objasňování krim...

Více 2 komentářů