H1.cz je součástí prestižní profesní asociace

31. březen 2009 23:22 0 komentářů

H1
Členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) se od března stala také společnost H1.cz. Jedna z nejvýznamnějších firem v oblasti poradenství pro internetové podnikání se tak přidala k celkem 54 důležitým subjektům v oblasti marketingu na internetu.

H1.cz ve sdružení reprezentuje sekci zadavatelů internetové reklamy. Většinu z nich přitom dosud představují tzv. display agentury, které nabízejí inzerci v podobě bannerů, reklamního videa atd.

"Věříme, že díky členství v této významné organizaci získáme především možnost více se podílet na kultivaci prostředí on-line reklamy. Chceme zde více propagovat samotnou search reklamu a search marketing. Rádi bychom tento trh rozhýbali a významně podpořili další etablování tohoto typu reklamy," říká ředitel společnosti H1.cz David Špinar. Jedním z cílů společnosti je prý i zvýšení zájmu o tento druh výkonnostního marketingu. Například v západní Evropě má podle Špinara PPC reklama na trhu vyšší podíl než display reklama.

Zejména v době všeobecné hospodářské recese hraje právě internetová reklama velmi důležitou roli. SPIR totiž očekává, že reklamní výdaje porostou v průběhu roku 2009 o téměř 26 %. Přestože v období finanční krize firmy celkově snižují rozpočty na propagaci, výkonový a dobře měřitelný marketing ve vyhledávačích a obsahové síti představovaný především formátem PPC reklamy znamená stále častěji využívanou šanci, jak inzerenti mohou omezené finance využít.

„V této době zřetelně vnímáme stále silnější příklon zadavatelů tradiční reklamy právě k search marketingu. My se jím zabýváme dlouhodobě, vidíme jeho stále rostoucí výkonnost, efektivitu a celkový vzestup. Podíl PPC reklamy roste celosvětově a růst bude, samozřejmě, i dál. Jako součást SPIR můžeme tento pozitivní trend podpořit,“ dodává Petra Větrovská, která vede oddělení PPC reklamy ve společnosti H1.cz.

O SPIR:


SPIR je profesní sdružení subjektů působících v oblasti internetové reklamy. Reprezentuje na jedné straně internetová média (jako poskytovatele reklamního prostoru) a zadavatele internetové reklamy (inzerenty a mediální agentury). SPIR si klade za cíl rozvoj a standardizaci internetové reklamy v ČR, proto je také zadavatelem a garantem dvou stěžejních projektů - NetMonitor a AdMonitoring. Současně sdružení pracuje na kultivaci internetového reklamního trhu.  Více na www.spir.cz

O H1.cz:


H1.cz je poradenská firma poskytující analytické, poradenské, vzdělávací a kreativní služby pro podnikání na internetu. Firma je členem Asociace pro elektronickou komunikaci, prošla také náročným procesem certifikace společnosti Google, takže patří mezi AdWords Qualified Company.
• H1.cz ročně spravuje PPC kampaně za 70 milionů korun, tato částka se navíc stále zvyšuje,
• mezi klienty oddělení PPC reklamy H1.cz patří například společnosti Centrum Holdings,
Readers Digest Výběr, Sconto, ePoptávka.cz, Obchodní-Dům.cz, Megapixel.cz nebo
Heureka.cz,
• společnost vede i odborná školení PPC reklamy, jimiž prošly již stovky lidí.
• Více na www.h1.cz


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

V zóně u Žatce by mohlo stát datové centrum za 15 miliard

ČTK , 23. listopad 2017 12:26

V průmyslové zóně Triangle u Žatce může vzniknout datové centrum pro společnosti a instituce z celé ...

Více 0 komentářů

ÚOHS schválil změnu vlastníka většiny v AutoContu

ČTK , 23. listopad 2017 09:00

Spojení AutoContu a KKCG nemá mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže...

Více 0 komentářů

Česká hra o atentátu na Heydricha se dostala do světové distribuce Steam

ČTK , 23. listopad 2017 08:30

Do distribuce českou hru dostali hlasováním sami hráči....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Čína vyvíjí vlastní digitální měnu

ČTK , 23. listopad 2017 08:00

Čínské vedení vyvíjí vlastní kryptoměnu. Chce tak oslabit vliv bitcoinu a dalších virtuálních měn, n...

Více 0 komentářů

Hackeři ukradli Uberu data 57 milionů zákazníků a řidičů

ČTK , 22. listopad 2017 09:15

Incident společnost rok tajila a hackerům zaplatila....

Více 0 komentářů

Tuzemské banky útok trojského koně nezaznamenaly

ČTK , 22. listopad 2017 09:00

Banky ČSOB, Sberbank a Air Bank nezaznamenaly útok trojského koně BankBot na své aplikace mobilního ...

Více 0 komentářů

ODS chce otevřít diskusi o zavedení elektronických voleb

ČTK , 22. listopad 2017 08:00

Komisaři by také např. už při vkládání výsledků měli kontrolovat, zda na lístcích není nějaký abnorm...

Více 0 komentářů