H1.cz je součástí prestižní profesní asociace

31. březen 2009 23:22 0 komentářů

H1
Členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) se od března stala také společnost H1.cz. Jedna z nejvýznamnějších firem v oblasti poradenství pro internetové podnikání se tak přidala k celkem 54 důležitým subjektům v oblasti marketingu na internetu.

H1.cz ve sdružení reprezentuje sekci zadavatelů internetové reklamy. Většinu z nich přitom dosud představují tzv. display agentury, které nabízejí inzerci v podobě bannerů, reklamního videa atd.

"Věříme, že díky členství v této významné organizaci získáme především možnost více se podílet na kultivaci prostředí on-line reklamy. Chceme zde více propagovat samotnou search reklamu a search marketing. Rádi bychom tento trh rozhýbali a významně podpořili další etablování tohoto typu reklamy," říká ředitel společnosti H1.cz David Špinar. Jedním z cílů společnosti je prý i zvýšení zájmu o tento druh výkonnostního marketingu. Například v západní Evropě má podle Špinara PPC reklama na trhu vyšší podíl než display reklama.

Zejména v době všeobecné hospodářské recese hraje právě internetová reklama velmi důležitou roli. SPIR totiž očekává, že reklamní výdaje porostou v průběhu roku 2009 o téměř 26 %. Přestože v období finanční krize firmy celkově snižují rozpočty na propagaci, výkonový a dobře měřitelný marketing ve vyhledávačích a obsahové síti představovaný především formátem PPC reklamy znamená stále častěji využívanou šanci, jak inzerenti mohou omezené finance využít.

„V této době zřetelně vnímáme stále silnější příklon zadavatelů tradiční reklamy právě k search marketingu. My se jím zabýváme dlouhodobě, vidíme jeho stále rostoucí výkonnost, efektivitu a celkový vzestup. Podíl PPC reklamy roste celosvětově a růst bude, samozřejmě, i dál. Jako součást SPIR můžeme tento pozitivní trend podpořit,“ dodává Petra Větrovská, která vede oddělení PPC reklamy ve společnosti H1.cz.

O SPIR:


SPIR je profesní sdružení subjektů působících v oblasti internetové reklamy. Reprezentuje na jedné straně internetová média (jako poskytovatele reklamního prostoru) a zadavatele internetové reklamy (inzerenty a mediální agentury). SPIR si klade za cíl rozvoj a standardizaci internetové reklamy v ČR, proto je také zadavatelem a garantem dvou stěžejních projektů - NetMonitor a AdMonitoring. Současně sdružení pracuje na kultivaci internetového reklamního trhu.  Více na www.spir.cz

O H1.cz:


H1.cz je poradenská firma poskytující analytické, poradenské, vzdělávací a kreativní služby pro podnikání na internetu. Firma je členem Asociace pro elektronickou komunikaci, prošla také náročným procesem certifikace společnosti Google, takže patří mezi AdWords Qualified Company.
• H1.cz ročně spravuje PPC kampaně za 70 milionů korun, tato částka se navíc stále zvyšuje,
• mezi klienty oddělení PPC reklamy H1.cz patří například společnosti Centrum Holdings,
Readers Digest Výběr, Sconto, ePoptávka.cz, Obchodní-Dům.cz, Megapixel.cz nebo
Heureka.cz,
• společnost vede i odborná školení PPC reklamy, jimiž prošly již stovky lidí.
• Více na www.h1.cz


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Zákazníci preferují biometrii, ale její zavádění je pomalé

Pavel Houser , 25. červenec 2017 12:50

Manažeři v bankách, kteří jsou zodpovědní za zavádění biometrie, připouštějí nedostatek zkušeností....

Více 0 komentářů

Malware Stantinko napadl více než půl milionu uživatelů ve východní Evropě

Pavel Houser , 25. červenec 2017 10:36

Těžce identifikovatelný nový kmen malwaru se šíří prostřednictvím dvou plug-inů pro prohlížeč Chrome...

Více 0 komentářů

Čeští technici měli omylem přístup k tajným databázím Švédska

ČTK , 25. červenec 2017 10:23

Při předávce systémů švédský úřad nedodržel bezpečnostní postupy....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zisk Googlu kvůli pokutě z EU klesl o 28 %

ČTK , 25. červenec 2017 10:16

Příjmy Googlu stouply o 20 % na 18,4 miliardy dolarů. Cena za proklik u Googlu klesla o 26 %. ...

Více 0 komentářů

Roboty využívá téměř čtvrtina českých menších firem

ČTK , 24. červenec 2017 10:00

Důvodem investic do robotizace nesmí být všeobecný trend, ale faktická potřeba. ...

Více 0 komentářů

Začne platit nový zákon, který má šetřit náklady na budování sítí

ČTK , 24. červenec 2017 09:00

Provozovatelé vodovodních, energetických i kanalizačních sítí budou muset umožnit přístup zájemců o ...

Více 1 komentářů

Šéfem nového úřadu pro kyberbezpečnost by měl být Navrátil

ČTK , 24. červenec 2017 08:00

Úřad měl dostat vlastní rozpočtovou kapitolu. ...

Více 0 komentářů