H1.cz je součástí prestižní profesní asociace

31. březen 2009 23:22 0 komentářů

H1
Členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) se od března stala také společnost H1.cz. Jedna z nejvýznamnějších firem v oblasti poradenství pro internetové podnikání se tak přidala k celkem 54 důležitým subjektům v oblasti marketingu na internetu.

H1.cz ve sdružení reprezentuje sekci zadavatelů internetové reklamy. Většinu z nich přitom dosud představují tzv. display agentury, které nabízejí inzerci v podobě bannerů, reklamního videa atd.

"Věříme, že díky členství v této významné organizaci získáme především možnost více se podílet na kultivaci prostředí on-line reklamy. Chceme zde více propagovat samotnou search reklamu a search marketing. Rádi bychom tento trh rozhýbali a významně podpořili další etablování tohoto typu reklamy," říká ředitel společnosti H1.cz David Špinar. Jedním z cílů společnosti je prý i zvýšení zájmu o tento druh výkonnostního marketingu. Například v západní Evropě má podle Špinara PPC reklama na trhu vyšší podíl než display reklama.

Zejména v době všeobecné hospodářské recese hraje právě internetová reklama velmi důležitou roli. SPIR totiž očekává, že reklamní výdaje porostou v průběhu roku 2009 o téměř 26 %. Přestože v období finanční krize firmy celkově snižují rozpočty na propagaci, výkonový a dobře měřitelný marketing ve vyhledávačích a obsahové síti představovaný především formátem PPC reklamy znamená stále častěji využívanou šanci, jak inzerenti mohou omezené finance využít.

„V této době zřetelně vnímáme stále silnější příklon zadavatelů tradiční reklamy právě k search marketingu. My se jím zabýváme dlouhodobě, vidíme jeho stále rostoucí výkonnost, efektivitu a celkový vzestup. Podíl PPC reklamy roste celosvětově a růst bude, samozřejmě, i dál. Jako součást SPIR můžeme tento pozitivní trend podpořit,“ dodává Petra Větrovská, která vede oddělení PPC reklamy ve společnosti H1.cz.

O SPIR:


SPIR je profesní sdružení subjektů působících v oblasti internetové reklamy. Reprezentuje na jedné straně internetová média (jako poskytovatele reklamního prostoru) a zadavatele internetové reklamy (inzerenty a mediální agentury). SPIR si klade za cíl rozvoj a standardizaci internetové reklamy v ČR, proto je také zadavatelem a garantem dvou stěžejních projektů - NetMonitor a AdMonitoring. Současně sdružení pracuje na kultivaci internetového reklamního trhu.  Více na www.spir.cz

O H1.cz:


H1.cz je poradenská firma poskytující analytické, poradenské, vzdělávací a kreativní služby pro podnikání na internetu. Firma je členem Asociace pro elektronickou komunikaci, prošla také náročným procesem certifikace společnosti Google, takže patří mezi AdWords Qualified Company.
• H1.cz ročně spravuje PPC kampaně za 70 milionů korun, tato částka se navíc stále zvyšuje,
• mezi klienty oddělení PPC reklamy H1.cz patří například společnosti Centrum Holdings,
Readers Digest Výběr, Sconto, ePoptávka.cz, Obchodní-Dům.cz, Megapixel.cz nebo
Heureka.cz,
• společnost vede i odborná školení PPC reklamy, jimiž prošly již stovky lidí.
• Více na www.h1.cz


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Google vs. Oracle: Kdo tahá za kratší konec?

Pavel Houser , 04. duben 2018 11:30
Pavel Houser

Po 8 letech právních sporů vstoupila soudní tahanice mezi Googlem a Oraclem do dalšího kola. Nakolik...

Více







RSS 

Zprávičky

Před 25 lety byl zpřístupněn webový prohlížeč Mosaic

ČTK , 21. duben 2018 15:22

Mosaic se zrodil v průběhu roku 1992 v hlavě Marca Andreessena a jeho kolegy Erica Biny....

Více 0 komentářů

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 0 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 3 komentářů

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu

Pavel Houser , 19. duben 2018 14:32

Strategie obou společností se po více než 2 letech propojení rozcházejí, kontrolu nad firmou získáva...

Více 0 komentářů

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 2 komentářů

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů