Nový software HP pomůže operátorům lépe spravovat názory a zkušenosti zákazníků

20. květen 2009 16:12 0 komentářů

HP
Společnost HP uvedla na trh trojici softwarových řešení, která pomohou poskytovatelům komunikačních služeb kvalitněji spravovat zkušenost zákazníků (customer experience) pro podporu jejich větší loajálnosti, zejména v případě velmi důležitých zákazníků.

Řešení zajištění kvality služeb, která jsou součástí portfolia HP Next-Generation Operations Support Systems (HP NGOSS), zvyšují kvalitu zkušenosti zákazníků tím, že pomáhají zajistit, aby všechny placené služby byly skutečně poskytovány. Jedná se o tři dílčí řešení: HP Service Quality Management, HP TeMIP Service Console a HP Unified Correlation Analyzer.

Mezi zákazníky, kteří už tato řešení HP testují, patří například bulharský mobilní operátor M-Tel. Ten počítá s tím, že rychlejším a efektivnějším řešením problémů zkvalitní zkušenost svých pěti miliónů zákazníků.

Zákaznicky orientovaný přístup k zajištění kvality služeb je pro silně konkurenční trh, na němž zákazníci využívají široké spektrum služeb v nejrůznějších zařízeních, nezbytný.

„Na čím dál konkurenčnějším trhu se zkušenost zákazníků stává hlavní prioritou poskytovatelů služeb," řekl Ari Banerjee, viceprezident Yankee Group. „Vzhledem ke své odbornosti v oblasti správy sítí a služeb a s integrovanými řešeními OSS/BSS má společnost HP ideální postavení, jak pomáhat poskytovatelům služeb rozvíjet zákaznicky orientované pojetí zajištění kvality služeb.“

Řešení HP napravují problémy předtím, než se dotknou zákazníka

Pro automatizaci složitého úkolu, jak řešit problémy předtím, než negativně ovlivní zkušenost zákazníka, musí poskytovatelé služeb používat širokou řadu OSS softwarových produktů.

Každé z nových řešení HP se zabývá konkrétními procesy v životním cyklu správy zkušenosti zákazníků. Mezi ně patří zjištění potenciálního problému, identifikace jeho klíčové příčiny, náprava problému a zabránění jeho opakování. Tato řešení HP poskytují podstatnou funkčnost OSS a v kombinaci s osvědčenými řešeními HP NGOSS a pokyny HP Solutions Consulting Services umožňují vytvořit ucelený program správy zkušenosti zákazníků.

  • HP Service Quality Management (SQM) je automatizované řešení, které nyní obsahuje předem připravené funkce pro služby pevných a mobilních sítí. Poskytuje komplexní pohled na zkušenost zákazníka a umožňuje urychlit přechod na zákaznicky orientovaný provoz. Druhá generace platformy HP SQM posuzuje zkušenost zákazníka monitorováním různých ukazatelů, například fungování kontaktního centra nebo vyřizování objednávek. HP SQM nyní nabízí možnost testovat služby a monitorovat transakce pro vyhodnocení kvality zkušenosti. Spolu s HP TeMIP Service Console a dalšími řešeními HP ukládá HP SQM údaje o službách do databáze HP Universal Configuration Management Database (UCMDB), jež zaručuje konzistenci napříč procesy OSS.
  • HP TeMIP Service Console zvyšuje dostupnost služeb prostřednictvím zobrazování provozního stavu telekomunikačních, IT a IP síťových prostředků, služeb a zákazníků v reálném čase. Konsoliduje a koreluje možné problémy („alarmy“) vnímané zákazníkem a pomáhá urychlovat jejich nápravu. Integrací vysoce automatického řešení správy poruch HP TeMIP s podstatnými částmi HP SQM umožňuje HP TeMIP Service Console pracovníkům obsluhy v reálném čase sledovat, které služby a zákazníci mohou být ovlivněni – a jak lze tyto problémy rychle vyřešit.
  • HP Unified Correlation Analyzer (UCA) umožňuje poskytovatelům služeb rychle identifikovat povahu problému v síti, určit jeho klíčovou příčinu a posoudit jeho dopad na kvalitu zkušenosti zákazníků. Pomocí inovativní technologie korelace založené na topologii rychle identifikuje a analyzuje problémy v síti a jejich dopady. Automatizací složitých procesů může HP UCA omezit nároky na specializovaný personál, optimalizovat řešení problémů a zredukovat nákladné výpadky. Je plně integrovaný s produktem HP TeMIP.

„Poskytovatelé služeb se nyní mohou soustředit na kvalitu zkušenosti svých zákazníků – a zamezit jejich nákladným odchodům – díky zákaznicky orientovanému přístupu HP k zajištění kvality služeb,“ řekl Martin Buša, Communications Media Solutions Delivery Manager pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko ve společnosti HP. „Řešení HP nabízejí poskytovatelům služeb kvalitní nástroje OSS, které potřebují ke zjišťování, identifikaci a řešení problémů předtím, než mohou ovlivnit zákazníka.“

M-Tel používá HP TeMIP Service Console

Pro zlepšení zkušenosti zákazníků a zvýšení efektivity svého centra provozu sítě testuje společnost M-Tel produkty HP TeMIP Service Console a HP SQM. Řešení HP mají pomoci společnosti M-Tel spravovat služby a zajistit rychlou identifikaci a odstranění problémů v IP, telekomunikační a IT infrastruktuře s cílem omezit přerušení dodávky služeb pro zákazníky.

M-Tel testuje, zda mu řešení HP pomohou splnit nové požadavky na zobrazování a vykazování služeb poskytovaných zákazníkům. Testy rovněž ukážou, jak může M-Tel efektivnějším vyřizováním problémů v IT a mobilních sítích snížit náklady a obchodní rizika.

„M-Tel očekává, že se nám pomocí řešení HP podaří zlepšit zkušenost zákazníků, zejména z řad důležitých korporátních uživatelů,“ řekl Roni Babikian, šéf Centra síťových provozů společnosti M-Tel. „Domníváme se, že nástroje HP pomohou společnosti M-Tel urychlit identifikaci problémů, jež mohou ovlivnit zkušenost zákazníka, a zároveň nám pomohou zvýšit efektivitu provozu sítě.“

Společnost HP představila nové produkty na veletrhu Management World, kde řešení NGOSS vystavovala.

Další informace o portfoliu HP NGOSS jsou k dispozici na webu www.hp.com/go/ngoss.

O společnosti HP

HP, největší technologická společnost světa, zjednodušuje používání technologií jednotlivcům i firmám prostřednictvím portfolia tiskových řešení, osobní výpočetní techniky, softwaru, služeb a IT infrastruktury. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.com.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů

9 z 10 e-shopů nesplnilo zákonné povinnosti

ITBiz.cz , 20. srpen 2017 14:00

Česká obchodní inspekce pravidelně monitoruje dodržování zákonů v oblasti prodeje zboží v e-shopech....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů

Generální ředitel Infosysu nečekaně rezignoval

ČTK , 19. srpen 2017 09:30

Od doby, co Sikka nastoupil do čela firmy, akcie stouply o více než pětinu....

Více 0 komentářů

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 6 komentářů

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů