Nový software HP pomůže operátorům lépe spravovat názory a zkušenosti zákazníků

20. květen 2009 16:12 0 komentářů

HP
Společnost HP uvedla na trh trojici softwarových řešení, která pomohou poskytovatelům komunikačních služeb kvalitněji spravovat zkušenost zákazníků (customer experience) pro podporu jejich větší loajálnosti, zejména v případě velmi důležitých zákazníků.

Řešení zajištění kvality služeb, která jsou součástí portfolia HP Next-Generation Operations Support Systems (HP NGOSS), zvyšují kvalitu zkušenosti zákazníků tím, že pomáhají zajistit, aby všechny placené služby byly skutečně poskytovány. Jedná se o tři dílčí řešení: HP Service Quality Management, HP TeMIP Service Console a HP Unified Correlation Analyzer.

Mezi zákazníky, kteří už tato řešení HP testují, patří například bulharský mobilní operátor M-Tel. Ten počítá s tím, že rychlejším a efektivnějším řešením problémů zkvalitní zkušenost svých pěti miliónů zákazníků.

Zákaznicky orientovaný přístup k zajištění kvality služeb je pro silně konkurenční trh, na němž zákazníci využívají široké spektrum služeb v nejrůznějších zařízeních, nezbytný.

„Na čím dál konkurenčnějším trhu se zkušenost zákazníků stává hlavní prioritou poskytovatelů služeb," řekl Ari Banerjee, viceprezident Yankee Group. „Vzhledem ke své odbornosti v oblasti správy sítí a služeb a s integrovanými řešeními OSS/BSS má společnost HP ideální postavení, jak pomáhat poskytovatelům služeb rozvíjet zákaznicky orientované pojetí zajištění kvality služeb.“

Řešení HP napravují problémy předtím, než se dotknou zákazníka

Pro automatizaci složitého úkolu, jak řešit problémy předtím, než negativně ovlivní zkušenost zákazníka, musí poskytovatelé služeb používat širokou řadu OSS softwarových produktů.

Každé z nových řešení HP se zabývá konkrétními procesy v životním cyklu správy zkušenosti zákazníků. Mezi ně patří zjištění potenciálního problému, identifikace jeho klíčové příčiny, náprava problému a zabránění jeho opakování. Tato řešení HP poskytují podstatnou funkčnost OSS a v kombinaci s osvědčenými řešeními HP NGOSS a pokyny HP Solutions Consulting Services umožňují vytvořit ucelený program správy zkušenosti zákazníků.

  • HP Service Quality Management (SQM) je automatizované řešení, které nyní obsahuje předem připravené funkce pro služby pevných a mobilních sítí. Poskytuje komplexní pohled na zkušenost zákazníka a umožňuje urychlit přechod na zákaznicky orientovaný provoz. Druhá generace platformy HP SQM posuzuje zkušenost zákazníka monitorováním různých ukazatelů, například fungování kontaktního centra nebo vyřizování objednávek. HP SQM nyní nabízí možnost testovat služby a monitorovat transakce pro vyhodnocení kvality zkušenosti. Spolu s HP TeMIP Service Console a dalšími řešeními HP ukládá HP SQM údaje o službách do databáze HP Universal Configuration Management Database (UCMDB), jež zaručuje konzistenci napříč procesy OSS.
  • HP TeMIP Service Console zvyšuje dostupnost služeb prostřednictvím zobrazování provozního stavu telekomunikačních, IT a IP síťových prostředků, služeb a zákazníků v reálném čase. Konsoliduje a koreluje možné problémy („alarmy“) vnímané zákazníkem a pomáhá urychlovat jejich nápravu. Integrací vysoce automatického řešení správy poruch HP TeMIP s podstatnými částmi HP SQM umožňuje HP TeMIP Service Console pracovníkům obsluhy v reálném čase sledovat, které služby a zákazníci mohou být ovlivněni – a jak lze tyto problémy rychle vyřešit.
  • HP Unified Correlation Analyzer (UCA) umožňuje poskytovatelům služeb rychle identifikovat povahu problému v síti, určit jeho klíčovou příčinu a posoudit jeho dopad na kvalitu zkušenosti zákazníků. Pomocí inovativní technologie korelace založené na topologii rychle identifikuje a analyzuje problémy v síti a jejich dopady. Automatizací složitých procesů může HP UCA omezit nároky na specializovaný personál, optimalizovat řešení problémů a zredukovat nákladné výpadky. Je plně integrovaný s produktem HP TeMIP.

„Poskytovatelé služeb se nyní mohou soustředit na kvalitu zkušenosti svých zákazníků – a zamezit jejich nákladným odchodům – díky zákaznicky orientovanému přístupu HP k zajištění kvality služeb,“ řekl Martin Buša, Communications Media Solutions Delivery Manager pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko ve společnosti HP. „Řešení HP nabízejí poskytovatelům služeb kvalitní nástroje OSS, které potřebují ke zjišťování, identifikaci a řešení problémů předtím, než mohou ovlivnit zákazníka.“

M-Tel používá HP TeMIP Service Console

Pro zlepšení zkušenosti zákazníků a zvýšení efektivity svého centra provozu sítě testuje společnost M-Tel produkty HP TeMIP Service Console a HP SQM. Řešení HP mají pomoci společnosti M-Tel spravovat služby a zajistit rychlou identifikaci a odstranění problémů v IP, telekomunikační a IT infrastruktuře s cílem omezit přerušení dodávky služeb pro zákazníky.

M-Tel testuje, zda mu řešení HP pomohou splnit nové požadavky na zobrazování a vykazování služeb poskytovaných zákazníkům. Testy rovněž ukážou, jak může M-Tel efektivnějším vyřizováním problémů v IT a mobilních sítích snížit náklady a obchodní rizika.

„M-Tel očekává, že se nám pomocí řešení HP podaří zlepšit zkušenost zákazníků, zejména z řad důležitých korporátních uživatelů,“ řekl Roni Babikian, šéf Centra síťových provozů společnosti M-Tel. „Domníváme se, že nástroje HP pomohou společnosti M-Tel urychlit identifikaci problémů, jež mohou ovlivnit zkušenost zákazníka, a zároveň nám pomohou zvýšit efektivitu provozu sítě.“

Společnost HP představila nové produkty na veletrhu Management World, kde řešení NGOSS vystavovala.

Další informace o portfoliu HP NGOSS jsou k dispozici na webu www.hp.com/go/ngoss.

O společnosti HP

HP, největší technologická společnost světa, zjednodušuje používání technologií jednotlivcům i firmám prostřednictvím portfolia tiskových řešení, osobní výpočetní techniky, softwaru, služeb a IT infrastruktury. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.com.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Telefony vodní i podvodní

Pavel Houser , 16. červen 2017 13:00
Pavel Houser

Jako zajímavou technickou kuriozitu lze uvést, že všech 28 států NATO schválilo protokol Janus, kter...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

Operátoři díky výměně kmitočtů zrychlí mobilní internet

ČTK , 23. červen 2017 12:36

Mobilní operátoři O2, T-Mobile a Vodafone si vyměnili kmitočty v pásmu 1800 MHz pro provoz rychlých ...

Více 0 komentářů

Toshiba a Western Digital stále ve sporu

ČTK , 23. červen 2017 08:39

Toshiba chce prodat čipovou divizi skupině, za kterou stojí vláda. ...

Více 0 komentářů

CETIN vyplatí PPF za loňský rok dividendu 2,36 miliardy Kč

ČTK , 23. červen 2017 08:00

CETIN loni zvýšil čistý zisk o 16 % na 2,26 miliardy Kč....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

VMware Horizon v cloudu Microsoft Azure

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:50

Řešení pro poskytování desktopu jako služby za poslední roky vyzrála....

Více 0 komentářů

Akcelerátor StartupYard získal 26 milionů Kč

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:00

Pražský startupový akcelerátor společně s Fundliftem oznámil investici, kterou získal formou neveřej...

Více 0 komentářů

Česká asociace pojišťoven k pojištění kybernetických rizik

Pavel Houser , 22. červen 2017 10:00

Policie ČR v roce 2016 šetřila 5 344 kybernetických zločinů, což je o 321 (resp. 6,4 %) více než v p...

Více 0 komentářů

Soud řešil krádež bitcoinů. Znalec řekl, že obžalovaný je vinen

ČTK , 22. červen 2017 09:00

Tržiště vykradli dva Američané, převedli z něj bitcoiny asi za 100 milionů korun. Jiříkovský následn...

Více 2 komentářů