Druhý ročník Internet Advertising Conference nabídne řešení dopadů krize na mediální svět

17. únor 2009 14:11 0 komentářů

Internetinfo_logo
Program druhého ročníku odborného setkání Internet Advertising Conference 2009 bude zaměřen především na aktuální vývoj v oblasti internetového marketingu. Jak ovlivnila ekonomická krize rozhodování zadavatelů? Co znamená tato nová situace pro provozovatele médií a jak se z ní poučit? To budou hlavní témata konference, kterou pořádá Sdružení pro internetovou reklamu.

Druhý ročník celodenní odborné konference Internet Advertising Conference 2009 se uskuteční v úterý 21. dubna 2009 ve Slovanském domě v Praze. Organizátorem a odborným garantem akce, která je určena všem zástupcům reklamního a marketingového prostředí v České republice, je Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Realizátorem konference je společnost Internet Info. Podtitul celé konference se ponese ve znamení Internetu jako nástroje pro řešení krize.

Program konference bude postaven tak, aby byl pro účastníky konference kompaktním průvodcem v oblasti on-line marketingu. Nabídne jim možnosti, jak využít výhod internetového marketingu pro překonávání potíží mediálního a reklamního průmyslu během hospodářského útlumu. Dozví se, jak funguje internetová inzerce, výzkumné projekty NetMonitor a AdMonitoring, budou moci srovnat své zkušenosti s těmi zahraničními a chybět nebudou samozřejmě ani recepty či návody na to, jak aktivně překonat krizi.

„Ohlasy loňského prvního ročníku konference jednoznačně potvrzují, že potřeba zadavatelů i agentur setkávat se mimo klasický komunikační proud je velmi důležitá. Kromě snahy pokrýt aktuální dění související s ekonomickou krizí je tak stejně důležitým aspektem pro pořádání konference i posílení osobních kontaktů všech zainteresovaných v oblasti internetové reklamy,“ dodává Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Připravované tematické okruhy konference jsou následující:

--jak rozumět internetu - NetMonitor, vyhodnocování kampaní, mýty kolem online inzerce, zkušenosti zadavatelů
--aktuální situace na internetovém a mediálním trhu
--kreativita na internetu včetně case studies
--trendy v online reklamě na zahraničních trzích
--internet jako nástroj k překonání krize - jak přežít ekonomickou krizi, alternativní způsoby propagace na internetu

Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Chybět nebudou ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu. Akce bude stejně jako v loňském roce ukončena neformálním společenským večerem.

Loňské konference se zúčastnilo na 250 odborníků z mediálně-inzertní oblasti. Veškeré materiály včetně programu, přednesených prezentací i fotogalerie jsou k dispozici v archivu na webu konference.

O Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR)

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu - sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 53 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

O společnosti Internet Info, s. r. o.


Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd
RSS 

Zprávičky

APEK: Dnes obrat za miliardu?

Pavel Houser , 11. prosinec 2017 13:04

Právě dnes očekává Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vrchol objednávek vánočních dárků na in...

Více 0 komentářů

Termínový kontrakt na bitcoin při debutu stoupl až na 18 700 dolarů

ČTK , 11. prosinec 2017 10:39

Termínový kontrakt na internetovou měnu bitcoin při svém debutu ve Spojených státech zpevnil o více ...

Více 0 komentářů

Western Digital zruší arbitráž proti Toshibě

ČTK , 11. prosinec 2017 08:00

Japonská společnost Toshiba a americká firma Western Digital se v zásadě dohodly na urovnání sporu o...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Spotify a Tencent se propojují

ČTK , 10. prosinec 2017 08:00

Přední světová služba pro streamování hudby Spotify a čínská konkurenční firma Tencent Music Enterta...

Více 0 komentářů

Bezpečnostní politika firem brání plně využít potenciál IoT

Pavel Houser , 09. prosinec 2017 08:00

Tři čtvrtiny účastníků průzkumu EY Global Information Security Survey 2017 pokládají za nejpravděpod...

Více 4 komentářů

Globální výdaje na bezpečnost IT porostou v příštím roce o 8 % na 96 miliard dolarů

Pavel Houser , 08. prosinec 2017 10:57

Nejrychleji porostou řešení SIEM, testování IT bezpečnosti a její outsourcing. ...

Více 1 komentářů

Soud EU: Luxusní značky mohou zakázat internetový prodej zboží

ČTK , 08. prosinec 2017 10:00

Oponenti poukazují na to, že omezení prodejů jde proti hospodářské soutěži....

Více 2 komentářů