Druhý ročník Internet Advertising Conference nabídne řešení dopadů krize na mediální svět

17. únor 2009 14:11 0 komentářů

Internetinfo_logo
Program druhého ročníku odborného setkání Internet Advertising Conference 2009 bude zaměřen především na aktuální vývoj v oblasti internetového marketingu. Jak ovlivnila ekonomická krize rozhodování zadavatelů? Co znamená tato nová situace pro provozovatele médií a jak se z ní poučit? To budou hlavní témata konference, kterou pořádá Sdružení pro internetovou reklamu.

Druhý ročník celodenní odborné konference Internet Advertising Conference 2009 se uskuteční v úterý 21. dubna 2009 ve Slovanském domě v Praze. Organizátorem a odborným garantem akce, která je určena všem zástupcům reklamního a marketingového prostředí v České republice, je Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Realizátorem konference je společnost Internet Info. Podtitul celé konference se ponese ve znamení Internetu jako nástroje pro řešení krize.

Program konference bude postaven tak, aby byl pro účastníky konference kompaktním průvodcem v oblasti on-line marketingu. Nabídne jim možnosti, jak využít výhod internetového marketingu pro překonávání potíží mediálního a reklamního průmyslu během hospodářského útlumu. Dozví se, jak funguje internetová inzerce, výzkumné projekty NetMonitor a AdMonitoring, budou moci srovnat své zkušenosti s těmi zahraničními a chybět nebudou samozřejmě ani recepty či návody na to, jak aktivně překonat krizi.

„Ohlasy loňského prvního ročníku konference jednoznačně potvrzují, že potřeba zadavatelů i agentur setkávat se mimo klasický komunikační proud je velmi důležitá. Kromě snahy pokrýt aktuální dění související s ekonomickou krizí je tak stejně důležitým aspektem pro pořádání konference i posílení osobních kontaktů všech zainteresovaných v oblasti internetové reklamy,“ dodává Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Připravované tematické okruhy konference jsou následující:

--jak rozumět internetu - NetMonitor, vyhodnocování kampaní, mýty kolem online inzerce, zkušenosti zadavatelů
--aktuální situace na internetovém a mediálním trhu
--kreativita na internetu včetně case studies
--trendy v online reklamě na zahraničních trzích
--internet jako nástroj k překonání krize - jak přežít ekonomickou krizi, alternativní způsoby propagace na internetu

Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Chybět nebudou ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu. Akce bude stejně jako v loňském roce ukončena neformálním společenským večerem.

Loňské konference se zúčastnilo na 250 odborníků z mediálně-inzertní oblasti. Veškeré materiály včetně programu, přednesených prezentací i fotogalerie jsou k dispozici v archivu na webu konference.

O Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR)

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu - sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 53 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

O společnosti Internet Info, s. r. o.


Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Broadcom snížil nabídku na rivala Qualcomm na 117 miliard dolarů

ČTK , 23. únor 2018 10:00

Převzetí Qualcommu by bylo největší akvizicí v historii technologického sektoru....

Více 0 komentářů

T-Mobile měl úspěšný rok

Pavel Houser , 23. únor 2018 09:00

T-Mobile oznámil finanční výsledky za rok 2017. Celkové tržby z mobilních a pevných služeb včetně pr...

Více 0 komentářů

NÚKIB loni řešil méně hlášení o kybernetických incidentech

ČTK , 23. únor 2018 08:00

Na podzim NÚKIB musel řešit i útok na weby, na kterých se zobrazovaly aktuální volební výsledky....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hackeři zneužili cloudový systém Tesly k těžbě kryptoměn

ČTK , 22. únor 2018 10:00

Průnik se odehrál přes konzoli systému Kubernetes pro optimalizaci cloudových aplikací. ...

Více 0 komentářů

Dvakrát ze světa open source CRM: Sugar a SuiteCRM

Pavel Houser , 22. únor 2018 09:00

CRM systém Sugar je nabízen v několika edicích. Placené edice lze standardně provozovat formou služb...

Více 0 komentářů

Intel chce investovat 5 miliard dolarů do izraelské továrny

ČTK , 22. únor 2018 08:00

Předpokládá se, že Intel na rozšíření továrny obdrží státní podporu v hodnotě až 10 % investice....

Více 0 komentářů

Apple chce kupovat kobalt přímo od těžařů

ČTK , 21. únor 2018 11:48

Kobalt se používá v bateriích pro smartphony. Jeho cena výrazně vzrostla dále ji zvýší nástup elektr...

Více 0 komentářů