Druhý ročník Internet Advertising Conference nabídne řešení dopadů krize na mediální svět

17. únor 2009 14:11 0 komentářů

Internetinfo_logo
Program druhého ročníku odborného setkání Internet Advertising Conference 2009 bude zaměřen především na aktuální vývoj v oblasti internetového marketingu. Jak ovlivnila ekonomická krize rozhodování zadavatelů? Co znamená tato nová situace pro provozovatele médií a jak se z ní poučit? To budou hlavní témata konference, kterou pořádá Sdružení pro internetovou reklamu.

Druhý ročník celodenní odborné konference Internet Advertising Conference 2009 se uskuteční v úterý 21. dubna 2009 ve Slovanském domě v Praze. Organizátorem a odborným garantem akce, která je určena všem zástupcům reklamního a marketingového prostředí v České republice, je Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Realizátorem konference je společnost Internet Info. Podtitul celé konference se ponese ve znamení Internetu jako nástroje pro řešení krize.

Program konference bude postaven tak, aby byl pro účastníky konference kompaktním průvodcem v oblasti on-line marketingu. Nabídne jim možnosti, jak využít výhod internetového marketingu pro překonávání potíží mediálního a reklamního průmyslu během hospodářského útlumu. Dozví se, jak funguje internetová inzerce, výzkumné projekty NetMonitor a AdMonitoring, budou moci srovnat své zkušenosti s těmi zahraničními a chybět nebudou samozřejmě ani recepty či návody na to, jak aktivně překonat krizi.

„Ohlasy loňského prvního ročníku konference jednoznačně potvrzují, že potřeba zadavatelů i agentur setkávat se mimo klasický komunikační proud je velmi důležitá. Kromě snahy pokrýt aktuální dění související s ekonomickou krizí je tak stejně důležitým aspektem pro pořádání konference i posílení osobních kontaktů všech zainteresovaných v oblasti internetové reklamy,“ dodává Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Připravované tematické okruhy konference jsou následující:

--jak rozumět internetu - NetMonitor, vyhodnocování kampaní, mýty kolem online inzerce, zkušenosti zadavatelů
--aktuální situace na internetovém a mediálním trhu
--kreativita na internetu včetně case studies
--trendy v online reklamě na zahraničních trzích
--internet jako nástroj k překonání krize - jak přežít ekonomickou krizi, alternativní způsoby propagace na internetu

Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Chybět nebudou ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu. Akce bude stejně jako v loňském roce ukončena neformálním společenským večerem.

Loňské konference se zúčastnilo na 250 odborníků z mediálně-inzertní oblasti. Veškeré materiály včetně programu, přednesených prezentací i fotogalerie jsou k dispozici v archivu na webu konference.

O Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR)

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu - sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 53 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

O společnosti Internet Info, s. r. o.


Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Umělá inteligence rozpoznává tvář zločince

Pavel Houser , 27. červen 2017 12:30
Pavel Houser

Když dnes člověk prohlásí, že rysy tváře souvisejí se zločinností, bude za šarlatána, který chce kří...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

Hackeři napadli ukrajinské banky a podniky, i ruskou Rosněfť

ČTK , 27. červen 2017 18:27

Ukrajinu dnes zasáhla největší vlna hackerských útoků v historii země, informovalo ukrajinské minist...

Více 0 komentářů

Google dostal od Evropské komise rekordní pokutu 2,4 miliardy eur

ČTK , 27. červen 2017 13:06

Google se musí začít ke konkurenčním srovnávačům cen chovat stejně jako k vlastní službě. ...

Více 0 komentářů

Do sporu ruských úřadů se sítí Telegram se vložila i tajná služba

ČTK , 27. červen 2017 09:00

Podle provozovatele majitel sítě žádný "šifrovací klíč" nemá, ty si vytváří zařízení uživatele....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

NSZ zrušilo kvůli vadám stíhání šesti lidí v kauze IT zakázek

ČTK , 27. červen 2017 08:00

Případ se týká tendrů Integrovaného operačního programu ministerstva vnitra. ...

Více 0 komentářů

Konica Minolta umožňuje skenovat dokumenty mobilním telefonem

Pavel Houser , 26. červen 2017 16:04

Nová aplikace podle dodavatele zrychlí ve firmách zpracování dokumentů. Uživatelé mohou s každým dok...

Více 0 komentářů

Toshiba vypadne z hlavního indexu tokijské burzy Nikkei 225

ČTK , 26. červen 2017 10:00

Společnost dosud nezveřejnila auditované výsledky za uplynulý finanční rok, protože auditoři jí výsl...

Více 0 komentářů

Britský parlament se stal terčem kybernetického útoku

ČTK , 25. červen 2017 09:00

Mluvčí Dolní sněmovny potvrdila, že parlament odhalil neoprávněné pokusy o přístup....

Více 0 komentářů