Druhý ročník Internet Advertising Conference nabídne řešení dopadů krize na mediální svět

17. únor 2009 14:11 0 komentářů

Internetinfo_logo
Program druhého ročníku odborného setkání Internet Advertising Conference 2009 bude zaměřen především na aktuální vývoj v oblasti internetového marketingu. Jak ovlivnila ekonomická krize rozhodování zadavatelů? Co znamená tato nová situace pro provozovatele médií a jak se z ní poučit? To budou hlavní témata konference, kterou pořádá Sdružení pro internetovou reklamu.

Druhý ročník celodenní odborné konference Internet Advertising Conference 2009 se uskuteční v úterý 21. dubna 2009 ve Slovanském domě v Praze. Organizátorem a odborným garantem akce, která je určena všem zástupcům reklamního a marketingového prostředí v České republice, je Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Realizátorem konference je společnost Internet Info. Podtitul celé konference se ponese ve znamení Internetu jako nástroje pro řešení krize.

Program konference bude postaven tak, aby byl pro účastníky konference kompaktním průvodcem v oblasti on-line marketingu. Nabídne jim možnosti, jak využít výhod internetového marketingu pro překonávání potíží mediálního a reklamního průmyslu během hospodářského útlumu. Dozví se, jak funguje internetová inzerce, výzkumné projekty NetMonitor a AdMonitoring, budou moci srovnat své zkušenosti s těmi zahraničními a chybět nebudou samozřejmě ani recepty či návody na to, jak aktivně překonat krizi.

„Ohlasy loňského prvního ročníku konference jednoznačně potvrzují, že potřeba zadavatelů i agentur setkávat se mimo klasický komunikační proud je velmi důležitá. Kromě snahy pokrýt aktuální dění související s ekonomickou krizí je tak stejně důležitým aspektem pro pořádání konference i posílení osobních kontaktů všech zainteresovaných v oblasti internetové reklamy,“ dodává Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Připravované tematické okruhy konference jsou následující:

--jak rozumět internetu - NetMonitor, vyhodnocování kampaní, mýty kolem online inzerce, zkušenosti zadavatelů
--aktuální situace na internetovém a mediálním trhu
--kreativita na internetu včetně case studies
--trendy v online reklamě na zahraničních trzích
--internet jako nástroj k překonání krize - jak přežít ekonomickou krizi, alternativní způsoby propagace na internetu

Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Chybět nebudou ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu. Akce bude stejně jako v loňském roce ukončena neformálním společenským večerem.

Loňské konference se zúčastnilo na 250 odborníků z mediálně-inzertní oblasti. Veškeré materiály včetně programu, přednesených prezentací i fotogalerie jsou k dispozici v archivu na webu konference.

O Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR)

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu - sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 53 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

O společnosti Internet Info, s. r. o.


Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Nintendo hlásí prudký růst tržeb, pomohla nová konzole Switch

ČTK , 29. duben 2017 16:00

Čtvrtletní tržby japonského výrobce videoher Nintendo se díky silné poptávce po nové herní konzoli S...

Více 0 komentářů

Turecko na internetu zablokovalo přístup k Wikipedii

ČTK , 29. duben 2017 13:49

Turecko zablokovalo přístup k Wikipedii - volně přístupné encyklopedii na internetu. Důvodem je obsa...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk Microsoftu dík cloudovým službám vzrostl o 28 pct

ČTK , 29. duben 2017 10:00

Čistý zisk amerického softwarového gigantu Microsoft ve třetím čtvrtletí finančního roku meziročně s...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Čtvrtletní zisk a tržby majitele Googlu výrazně vzrostly

ČTK , 28. duben 2017 15:00

Čistý zisk americké společnosti Alphabet, která je majitelem internetového gigantu Google, v prvním ...

Více 0 komentářů

Bývalí manažeři Olympusu mají zaplatit miliardy za účetní podvod

ČTK , 28. duben 2017 14:00

Skupina bývalých vedoucích pracovníků japonské společnosti Olympus musí firmě zaplatit odškodné 58,8...

Více 0 komentářů

Soud v Ostravě poslal počítačového hackera na 6,5 roku do vězení

ČTK , 28. duben 2017 10:30

Na 6,5 let poslal dnes Krajský soud v Ostravě do vězení počítačového hackera Lumíra Heriče. Podle ro...

Více 0 komentářů

Digitální transformace a IoT mění české výrobní společnosti

Pavel Houser , 28. duben 2017 09:00

Často více než 10 let staré ERP systémy nebývají s novými technologiemi kompatibilní....

Více 0 komentářů