Druhý ročník Internet Advertising Conference nabídne řešení dopadů krize na mediální svět

17. únor 2009 14:11 0 komentářů

Internetinfo_logo
Program druhého ročníku odborného setkání Internet Advertising Conference 2009 bude zaměřen především na aktuální vývoj v oblasti internetového marketingu. Jak ovlivnila ekonomická krize rozhodování zadavatelů? Co znamená tato nová situace pro provozovatele médií a jak se z ní poučit? To budou hlavní témata konference, kterou pořádá Sdružení pro internetovou reklamu.

Druhý ročník celodenní odborné konference Internet Advertising Conference 2009 se uskuteční v úterý 21. dubna 2009 ve Slovanském domě v Praze. Organizátorem a odborným garantem akce, která je určena všem zástupcům reklamního a marketingového prostředí v České republice, je Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Realizátorem konference je společnost Internet Info. Podtitul celé konference se ponese ve znamení Internetu jako nástroje pro řešení krize.

Program konference bude postaven tak, aby byl pro účastníky konference kompaktním průvodcem v oblasti on-line marketingu. Nabídne jim možnosti, jak využít výhod internetového marketingu pro překonávání potíží mediálního a reklamního průmyslu během hospodářského útlumu. Dozví se, jak funguje internetová inzerce, výzkumné projekty NetMonitor a AdMonitoring, budou moci srovnat své zkušenosti s těmi zahraničními a chybět nebudou samozřejmě ani recepty či návody na to, jak aktivně překonat krizi.

„Ohlasy loňského prvního ročníku konference jednoznačně potvrzují, že potřeba zadavatelů i agentur setkávat se mimo klasický komunikační proud je velmi důležitá. Kromě snahy pokrýt aktuální dění související s ekonomickou krizí je tak stejně důležitým aspektem pro pořádání konference i posílení osobních kontaktů všech zainteresovaných v oblasti internetové reklamy,“ dodává Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Připravované tematické okruhy konference jsou následující:

--jak rozumět internetu - NetMonitor, vyhodnocování kampaní, mýty kolem online inzerce, zkušenosti zadavatelů
--aktuální situace na internetovém a mediálním trhu
--kreativita na internetu včetně case studies
--trendy v online reklamě na zahraničních trzích
--internet jako nástroj k překonání krize - jak přežít ekonomickou krizi, alternativní způsoby propagace na internetu

Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Chybět nebudou ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu. Akce bude stejně jako v loňském roce ukončena neformálním společenským večerem.

Loňské konference se zúčastnilo na 250 odborníků z mediálně-inzertní oblasti. Veškeré materiály včetně programu, přednesených prezentací i fotogalerie jsou k dispozici v archivu na webu konference.

O Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR)

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu - sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 53 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

O společnosti Internet Info, s. r. o.


Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner:Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů

Grafen opracovaný laserem

Pavel Houser , 30. listopad 2016 11:00

Na Iowa State University přišli s další metodou pro tištění grafenových součástek. V tomto případě j...

Více 0 komentářů

GFI Software přichází s beta verzí pokročilé cloudové ochrany e-mailu

Petr Velecký , 29. listopad 2016 18:00

Beta verzi své nejnovější cloudové platformy pro zajištění bezpečnosti a kontinuity provozu podnikov...

Více 0 komentářů