Vodafone věnuje reklamní prostor neziskovému sektoru

16. březen 2009 14:52 0 komentářů

Vodafone_logo
Vodafone umožní jako první operátor v ČR neziskovým organizacím inzerovat jejich dárcovské SMS kampaně (DMS) na ploše svých dobíjecích kuponů. Vizuály DMS kampaní, které zvítězí ve výběrovém řízení, budou po celý rok bezplatně využívat veškerý reklamní prostor na dobíjecích kupónech operátora. Kupony využije pro dobití kreditu více než milion zákazníků Vodafonu ročně.

„Vodafone se jako odpovědná firma rozhodl věnovat celý jeden komunikační kanál ve prospěch neziskového sektoru a pomoci tak dobročinným projektům při získávání financí,” říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR a dodává: „Chceme touto cestou přirozeně propojit naše podnikání s potřebami komunity, ve které působíme.”

DMS, neboli dárcovská SMS je již pět let bezpečným a pohodlným způsobem, jak finančně přispět na dobročinnou sbírku. Hodnota jedné DMS je 30 Kč a celý systém provozuje občanské sdružení Fórum dárců. Od vzniku DMS se pomocí této služby vybralo již přes 200 milionů korun.

„Dárcovské SMS zprávy přinesly za pět let své existence potřebné prostředky neziskovým projektům a přivedly k dárcovství spoustu lidí. Dvě třetiny uživatelů na déemeskách oceňují zejména jejich jednoduchost a transparentnost. Pro úspěch DMS sbírek je klíčová komunikace jednotlivých projektů a právě kupóny jsou skvělým a potenciálně velmi efektivním komunikačním kanálem,” říká Pavlína Kalousová, výkonná ředitelka Fóra dárců.

Podmínky programu


• Do programu se mohou hlásit pouze DMS projekty, registrované občanským sdružením Fórum dárců, které budou probíhat minimálně do 30.6.2010.
• Projekty musí obsahovat kvalitní grafický vizuál v elektronickém formátu.
• Vodafone vybere v rámci výběrového řízení do konce dubna 2009 tři vítězné DMS kampaně, kterým na rok bezplatně věnuje veškerý reklamní prostor na svých dobíjecích kupónech.
• Projekty bude vybírat komise složená ze zástupců operátora, Nadace Vodafone ČR a neziskového sektoru. Hlavním výběrovým kritériem bude kvalita a společenská přínosnost projektu.
• Přihlásit se lze do 15.4.2009 na adrese odpovednost@vodafone.cz.

Dobíjecí kupony Vodafonu s DMS kampaněmi neziskových organizací budou v prodeji od srpna 2009. Podrobnější podmínky naleznete v dubnovém čísle časopisu Cilichili, nebo na stránkách www.vodafone.cz/odpovednost.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

Rozhodnutí ÚS o odložení EET může vést k žalobám na stát

ČTK , 16. prosinec 2017 09:00

Tisíce a možná desítky tisíc podnikatelů a zástupců různých profesí se na třetí a čtvrtou vlnu EET u...

Více 1 komentářů

E-shopy vyjmutí plateb kartou z EET vítají, přišlo prý ale pozdě

ČTK , 16. prosinec 2017 08:00

Podle ministerstva financí ze zrušení povinnosti evidovat platby kartou pro poplatníky nevyplývá nut...

Více 0 komentářů

Nové Embarcadero RAD Studio obsahuje i licenci pro aplikační server

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 10:00

Vývojové prostředí nabízí i nové prvky knihovny vizuálních komponent a nové možnosti grafického uživ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Botnet Necurs se vrátil a šíří nový ransomware

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 09:00

V listopadu došlo k oživení botnetu Necurs v souvislosti s distribucí nového ransomwaru Scarab. ...

Více 0 komentářů

Jižní Korea zvažuje, že zdaní obchody s bitcoinem

ČTK , 15. prosinec 2017 08:00

Vláda se obává dopadů, které s sebou může přinést náhlý cenový propad kryptoměn....

Více 0 komentářů

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů