Vodafone věnuje reklamní prostor neziskovému sektoru

16. březen 2009 14:52 0 komentářů

Vodafone_logo
Vodafone umožní jako první operátor v ČR neziskovým organizacím inzerovat jejich dárcovské SMS kampaně (DMS) na ploše svých dobíjecích kuponů. Vizuály DMS kampaní, které zvítězí ve výběrovém řízení, budou po celý rok bezplatně využívat veškerý reklamní prostor na dobíjecích kupónech operátora. Kupony využije pro dobití kreditu více než milion zákazníků Vodafonu ročně.

„Vodafone se jako odpovědná firma rozhodl věnovat celý jeden komunikační kanál ve prospěch neziskového sektoru a pomoci tak dobročinným projektům při získávání financí,” říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR a dodává: „Chceme touto cestou přirozeně propojit naše podnikání s potřebami komunity, ve které působíme.”

DMS, neboli dárcovská SMS je již pět let bezpečným a pohodlným způsobem, jak finančně přispět na dobročinnou sbírku. Hodnota jedné DMS je 30 Kč a celý systém provozuje občanské sdružení Fórum dárců. Od vzniku DMS se pomocí této služby vybralo již přes 200 milionů korun.

„Dárcovské SMS zprávy přinesly za pět let své existence potřebné prostředky neziskovým projektům a přivedly k dárcovství spoustu lidí. Dvě třetiny uživatelů na déemeskách oceňují zejména jejich jednoduchost a transparentnost. Pro úspěch DMS sbírek je klíčová komunikace jednotlivých projektů a právě kupóny jsou skvělým a potenciálně velmi efektivním komunikačním kanálem,” říká Pavlína Kalousová, výkonná ředitelka Fóra dárců.

Podmínky programu


• Do programu se mohou hlásit pouze DMS projekty, registrované občanským sdružením Fórum dárců, které budou probíhat minimálně do 30.6.2010.
• Projekty musí obsahovat kvalitní grafický vizuál v elektronickém formátu.
• Vodafone vybere v rámci výběrového řízení do konce dubna 2009 tři vítězné DMS kampaně, kterým na rok bezplatně věnuje veškerý reklamní prostor na svých dobíjecích kupónech.
• Projekty bude vybírat komise složená ze zástupců operátora, Nadace Vodafone ČR a neziskového sektoru. Hlavním výběrovým kritériem bude kvalita a společenská přínosnost projektu.
• Přihlásit se lze do 15.4.2009 na adrese odpovednost@vodafone.cz.

Dobíjecí kupony Vodafonu s DMS kampaněmi neziskových organizací budou v prodeji od srpna 2009. Podrobnější podmínky naleznete v dubnovém čísle časopisu Cilichili, nebo na stránkách www.vodafone.cz/odpovednost.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Apple a Nokia urovnaly patentový spor, podepsaly novou dohodu

ČTK , 24. květen 2017 10:00

Analytiky překvapilo relativně rychlé vyřešení sporu....

Více 0 komentářů

ČTÚ: Aukce kmitočtů v pásmu 3,7 GHz se zúčastní 6 subjektů

Pavel Houser , 24. květen 2017 09:00

Podle harmonogramu by ostrá aukce na celkem 5 kmitočtových bloků, každý o velikosti 40 MHz, měla zač...

Více 0 komentářů

Čínská firma chce vyvinout dron, který unese přes tunu nákladu

ČTK , 24. květen 2017 08:00

Jeden z největších čínských internetových prodejců JD.com oznámil, že se chystá vyvinout bezpilotní ...

Více 0 komentářů

it-sa 2017 poprvé ve dvou halách

ITBiz.cz , 23. květen 2017 17:00

Veletrh zabezpečení IT s největším počtem vystavovatelů v Evropě dál roste. Pět měsíců před konáním ...

Více 0 komentářů