Vodafone věnuje reklamní prostor neziskovému sektoru

16. březen 2009 14:52 0 komentářů

Vodafone_logo
Vodafone umožní jako první operátor v ČR neziskovým organizacím inzerovat jejich dárcovské SMS kampaně (DMS) na ploše svých dobíjecích kuponů. Vizuály DMS kampaní, které zvítězí ve výběrovém řízení, budou po celý rok bezplatně využívat veškerý reklamní prostor na dobíjecích kupónech operátora. Kupony využije pro dobití kreditu více než milion zákazníků Vodafonu ročně.

„Vodafone se jako odpovědná firma rozhodl věnovat celý jeden komunikační kanál ve prospěch neziskového sektoru a pomoci tak dobročinným projektům při získávání financí,” říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR a dodává: „Chceme touto cestou přirozeně propojit naše podnikání s potřebami komunity, ve které působíme.”

DMS, neboli dárcovská SMS je již pět let bezpečným a pohodlným způsobem, jak finančně přispět na dobročinnou sbírku. Hodnota jedné DMS je 30 Kč a celý systém provozuje občanské sdružení Fórum dárců. Od vzniku DMS se pomocí této služby vybralo již přes 200 milionů korun.

„Dárcovské SMS zprávy přinesly za pět let své existence potřebné prostředky neziskovým projektům a přivedly k dárcovství spoustu lidí. Dvě třetiny uživatelů na déemeskách oceňují zejména jejich jednoduchost a transparentnost. Pro úspěch DMS sbírek je klíčová komunikace jednotlivých projektů a právě kupóny jsou skvělým a potenciálně velmi efektivním komunikačním kanálem,” říká Pavlína Kalousová, výkonná ředitelka Fóra dárců.

Podmínky programu


• Do programu se mohou hlásit pouze DMS projekty, registrované občanským sdružením Fórum dárců, které budou probíhat minimálně do 30.6.2010.
• Projekty musí obsahovat kvalitní grafický vizuál v elektronickém formátu.
• Vodafone vybere v rámci výběrového řízení do konce dubna 2009 tři vítězné DMS kampaně, kterým na rok bezplatně věnuje veškerý reklamní prostor na svých dobíjecích kupónech.
• Projekty bude vybírat komise složená ze zástupců operátora, Nadace Vodafone ČR a neziskového sektoru. Hlavním výběrovým kritériem bude kvalita a společenská přínosnost projektu.
• Přihlásit se lze do 15.4.2009 na adrese odpovednost@vodafone.cz.

Dobíjecí kupony Vodafonu s DMS kampaněmi neziskových organizací budou v prodeji od srpna 2009. Podrobnější podmínky naleznete v dubnovém čísle časopisu Cilichili, nebo na stránkách www.vodafone.cz/odpovednost.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

19. 10.

22. 10.
For Games 2017
24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
RSS 

Zprávičky

ČSÚ: Volební weby byly nedostupné kvůli útoku DDoS

Pavel Houser , 22. říjen 2017 17:43

Výpadky prezentačních server vznikly na straně externího dodavatele komunikačních služeb. ...

Více 0 komentářů

Úřad pro ochranu osobních údajů vyšetřuje e-shop Mall.cz kvůli úniku hesel

ČTK , 22. říjen 2017 08:00

Obchodu Mall.cz odcizili hackeři údaje až ke 750 000 starších uživatelských účtů....

Více 0 komentářů

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů

Operátoři: Metro by mohlo být signálem pokryté do konce roku 2018

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Operátoři mají enormní zájem na pokrytí pražského metra, a to na vlastní náklady....

Více 0 komentářů

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů