Twitter propojí své služby se sociální sítí Ping od Apple

Petr Švec , 12. listopad 2010 08:30 0 komentářů

Spolupráce s globální mikro blogovací jedničkou Twitter dává Pingu šanci na smysluplnou existenci a pomůže podpořit o něj zájem.

Twitter

Známá sociální síť Twitter v průběhu včerejška oznámila uzavření smlouvy o spolupráci s americkou společností Apple. Ta se se bude týkat především nedávného počinu Applu v oblasti sociálních sítí, služby Ping. Na základě dohody bude současných zhruba 175 milionů registrovaných uživatelů Twitteru moci propojit své účty na Twittru se službou Ping, díky čemuž budou do svých tweetů moci zakomponovat přímé odkazy na konkrétní skladby či kapely v rámci Ping. Zdánlivá maličkost je pro Ping ovšem velmi významná, neboť radikálně rozšiřuje počet lidí, kteří službu mohou využít.

Dohoda s Twitterem navazuje na předcházející záměr Applu propojit službu Ping s nejrozšířenější sociální službou Facebook, kterou využívá více než 500 milionů uživatelů. Steve Jobs, spoluzakladatel a CEO Apple, v září uvedl, že firma s Facebookem sice vyjednávala, k dohodě se ale dojít nepodařilo. Nelze se přitom moc čemu divit, neboť Facebook Ping nepotřebuje, respektive Ping nenabízí nic tak převratného na to, aby byl výrazně zajímavý. Apple by tak Facebooku musel nabídnout dostatečně velkou protihodnotu, k čemuž ale evidentně nedošlo.

Vzniká tak ale také dojem že nyní oznámená dohoda s mikro blogovacím portálem Twitter je tak pro Apple jen jakousi „znouzectností“. Skutečně, zmíněných 175 milionů uživatelů Twitteru je mnohem méně zajímavých než potencionálních 500 milionů návštěvníku Facebooku, na druhou stranu by Apple měl být rád i za ně. Právě propojení s některým z významných a zavedených hráčů v oblasti sociálních sítí je tím, co může úzce specializovaný Ping udržet při životě.

Připomeňme si, že Apple svou sociální síť Ping představil počátkem září letošního roku společně s uvedením mobilního operačního systému iOS 4.1 a nové verze multimediálních přehrávačů iPod. Pojícím prvkem sociální sítě Ping má být především hudební obsah, tedy vytváření přátelství nejen na základě známosti z reálného života, ale také na základě obliby stejného hudebního žánru. Uživatelé pak svým kontaktům mohou doporučovat vybrané skladby či alba, podobně jako v případě Facebooku a Twitteru lze také „sledovat“ profil oblíbených kapel a rychle se tak dozvídat všechny novinky.

Zdroj: Reuters


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Italský soud zrušil zákaz aplikace Uberu v zemi

ČTK , 29. květen 2017 08:00

Italská vláda slíbila, že do konce letošního roku zavede jasnější pravidla hospodářské soutěže....

Více 0 komentářů

Pracovní nabídky v SAP Services připravují roboti

Pavel Houser , 28. květen 2017 08:00

Ve společnosti SAP Services se podařilo zautomatizovat tvorbu pracovních nabídek napříč různými země...

Více 1 komentářů

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů