Společnost Telefónica O2 vydala tiskovou zprávu, ve které varuje zákazníky před podvodnými praktikami podomních prodejců telekomunikačních služeb. U:fon na to reagoval.
Na Telefóniku O2 se v poslední době obrátilo množství zákazníků stěžujících si na zvláštní metody prodejců telekomunikačních služeb pod značkou U:fon.
Operátor U:fon na zprávu Telefóniky O2 reagoval vydáním vlastní tiskové zprávy, ve které se s názorem Telefóniky o podvodných praktikách podomních prodejců ztotožňuje. Pro své prodejce však vydal operátor vlastní etický kodex, při jehož porušení bude spolupráce s daným prodejcem okamžitě ukončena. Navíc je provize prodejcům vyplácena až po aktivaci služby zákazníkem. Podle U:fona tak prodejci nemají důvod uvádět klamavé údaje.
Podle dosavadních zkušeností U:fona jsou však stížnosti na chování podomních prodejců pouze ojedinělé.