U:fon získal dalších 18 500 klientů

Petr Švec , 12. červen 2009 08:12 2 komentářů

Za první čtvrtletí letošního roku se nejmladšímu tuzemskému telekomunikačnímu operátorovi U:fon podařilo získat 18 500 nových zákazníků.

U:fon tak dosáhl největšího přílivu zákazníků ze všech telekomunikačních operátorů působících na českém trhu a celkem v dnešních dnech obsluhuje na 114 500 klientů. Na druhém místě se umístil Vodafone (+17 000 zákazníků), na třetím T-Mobile (-11 000 klientů) a poslední příčku obsadila Telefónica O2 (-484 000). "Provozní výsledky dokazují, že se nám podařil náš záměr spustit a domestikovat mobilní hlasové i datové služby na bázi CDMA a získat tak minimálně jedno procento trhu v horizontu dvou let od zahájení provozu," komentoval výsledky prvního čtvrtletí ředitel U:fona Peter Hall.


Komentáře

věra rýparová #1
věra rýparová 18. červen 2009 19:18

Dobrý den, v měsíci březnu jsem si pořidila dva telefony jeden pro mě a druhý pro mojí dceru s tím ,že se nám vyplatí volat každá za 200 kč. Bylo nám vysvětleno vše ,ale že není pokrytí po republice nám jaksi nikdo neřekl.Chtěla bych odstopit od smlouvy poradíte jak.
Nejsem na tom tak finančně ,abych si s dcerou volala a platila 400,-kč měsíčně po dobu 2 let když si ani nebrnknem. Doufám že mi poradíte.

Petr Švec 23. červen 2009 18:14

Dobrý den,
já bohužel nejsem odborník na právo a tohle je spíš pro právníka. Doporučuji pořádně si pročíst smlouvu, kterou jste podepsala, o odstoupení od ní by tam měla být zmínka. Stejně tak by Vám měli být schopni poradit v prodejně, kde jste si oba telefony pořídila, případně na infolince, nebo v kontaktním středisku společnosti U:fon. V krajním případě bych si domluvil schůzku s právníkem, který se specializuje na obchodní právo.


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů