Unicorn Systems získal za informační systém likvidace pojistných událostí Allianz pojišťovny cenu IBM Beacon Award

15. březen 2011 17:49 0 komentářů

Ceny IBM Beacon Awards jsou každoročně udělovány obchodním partnerům společnosti IBM za technicky a obchodně dokonalá řešení z různých oblastí založené na produktech a službách IBM. Unicorn Systems byl oceněn společně s dalšími společnostmi v kategorii Best Industry Solution for Insurance, a to za řešení pro likvidaci pojistných událostí, které realizoval pro Allianz pojišťovnu na platformě IBM Teamworks.

Informační systém likvidace pojistných událostí přinesl klientům Allianz rychlejší a transparentnější likvidaci případů. Pojišťovně umožnil lépe měřit výkonnost likvidátorů a efektivněji rozdělovat škody do jednotlivých segmentů. Základem systému je projekt na zlepšení pracovních postupů v likvidaci vycházející z inovačních technik BPM (Business Process Management - řízení obchodních procesů) a dlouholetých zkušeností Allianz při řešení pojistných škod.

Řešení je založeno na platformě IBM Teamworks, mezi jejíž přednosti patří podpora komunikace se současnými systémy Allianz pojišťovny. Platforma slouží k fyzické aplikační implementaci navržených podnikových procesů. Je vhodná k integraci se stávajícími podnikovými systémy a usnadnění spolupráce mnoha podnikových subjektů v používaných procesech. Práce konkrétních uživatelů tak představuje spouštění vybraných procesů a plnění přidělených procesních úkolů formou vyplňování webových formulářů.

Slavnostní předání se uskutečnilo 16. února při příležitosti celosvětové konference IBM PartnerWorld Leadership 2011 v Orlandu. Za společnost Unicorn Systems cenu převzal obchodní ředitel Jan Jaroš: "Ocenění v rámci celosvětově udílených cen IBM Beacon Awards je úspěchem společného projektového týmu Allianz pojišťovny a Unicorn Systems a také důkazem schopnosti Unicorn Systems vytvořit pro naše klienty excelentní řešení s využitím komponent našich technologických partnerů, které obstojí v celosvětovém srovnání.“

“Ocenění je jednoznačným potvrzením jedinečnosti tohoto systému, vytvořeného pro Allianz pojišťovnu v České republice,“ řekl Christoph Plein, člen představenstva Allianz pojišťovny. „Jde o jeden z nejmodernějších systémů v celé skupině Allianz, jehož přidanou hodnotou je především zkrácení celého procesu likvidace, vyšší kvalita dat získaných od zákazníků, zavedení plně funkčních oznámení přes internet a přímé zapojení externích partnerů, například servisů do konkrétních částí procesu likvidace. Klient v tomto případě kromě rychlosti ocení také větší transparentnost a efektivitu likvidace,” uzavřel Plein.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Prodeje potravin přes internet jsou v ČR třetí nejvyšší v Evropě

ČTK , 18. listopad 2017 08:00

Další inovace? Nabízí se např. doručování až domů bez přítomnosti majitele......

Více 0 komentářů

Slovenské soudy zakázaly přístup k více než 30 webům s hazardem

ČTK , 17. listopad 2017 09:00

Podobnou úpravu proti nepovoleným hazardním hrám jako Slovensko uplatňují i další členské země EU....

Více 1 komentářů

Foxconnu klesl čtvrtletní zisk o 39 %

ČTK , 17. listopad 2017 08:00

V důsledku slabého zájmu o iPhone 8 a problémům při výrobě iPhone X akcie společnosti za poslední tř...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

MPSV odstoupilo od zakázky na systém dávek za stovky milionů Kč

ČTK , 16. listopad 2017 17:45

Nový systém pro vyplácení dávek za stovky milionů korun úřady práce příští rok mít nebudou. ...

Více 0 komentářů

Europoslanci schválili větší ochranu při nákupech v e-shopech

ČTK , 16. listopad 2017 09:00

Nedůvěra spotřebitelů k nákupu v zahraničí stále přetrvává....

Více 0 komentářů

Apple ovládl trh s nositelnou elektronikou

ČTK , 16. listopad 2017 08:00

Apple v počtu prodaných kusů dosud zaostával za výrobci levnějších fitness náramků....

Více 0 komentářů

Rok 2018 bude pro kontaktní centra ve znamení automatizace a IoT

Pavel Houser , 15. listopad 2017 11:00

Bosch do svých praček montuje snímače, které odhalí, že se buben otáčí 5 000 otáček za minutu namíst...

Více 0 komentářů