Úschovna.cz přichází s balíkem funkcí v nové sekci pro registrované uživatele

09. červen 2011 14:08 0 komentářů

Úschovna.cz, nejznámější portál pro krátkodobou úschovu objemných zásilek, přišla v těchto dnech s komfortnějším konceptem pro odesílání datových zásilek. V nově zřízené sekci, kam je možné se zaregistrovat, přichystala nejen pro pravidelné uživatele řadu funkcí, mezi něž patří sledování odeslaných zásilek, adresář kontaktů a možnost uspořit při platbě kreditu pro nadlimitní zásilky přes systém GoPay nebo několika dalšími novými možnostmi úhrady. Doplní se tak dosavadní prémiové SMS.



Server po přihlášení automaticky vyplní adresu odesílatele. Nově je k dispozici také adresář kontaktů, jenž umožňuje správu všech uložených emailových adres a dokonce nabízí i definování skupin pro hromadné odesílání. Tyto adresy jsou pak uživateli nabízeny v integrovaném našeptávači.

Pro snadnější orientaci v odeslaných zásilkách nabízí Úschovna přihlášeným uživatelům jejich sledování. Rozhraní tedy poskytuje přehled o tom, kdy a jaké zásilce vyprší platnost a jaké zásilky byly v pořádku uloženy na server. Uživatel tak má své zásilky přehledně pohromadě, aniž by musel prohledávat emaily s informacemi o jejich uložení.

Nový platební systém GoPay
Úhradu kreditu nabízí nově Úschovna.cz pomocí integrovaného systém GoPay, jenž poskytuje různé platební metody. Nechybí nově také možnost předplacení kreditu bankovním převodem, platební kartou nebo přes rozhraní Mojeplatby ad.

„Hlavním cílem je zpříjemnit našim uživatelům práci s Úschovnou, ale nejen to – zprovoznění této sekce nám umožní další rozšiřování našich služeb. V tuto chvíli již se službou GoPay spolupracujeme na revoluční novince v zasílání dat elektronickou cestou,“ komentoval rozšíření Jan Raab, manažer serveru Úschovna.cz.

Bonus pro stálé zákazníky
Bonusem pro stálé zákazníky bude až o třetinu nižší cena, tedy o 20, 40 nebo 60 Kč za zásilku. Rozšíření ocení obzvláště pravidelní uživatelé serveru Úschovna.cz posílající větší množství zásilek.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů