Lively.com: jaký je virtuální svět Google?

Jiří Kocourek , 11. červenec 2008 08:07 3 komentářů
Rubriky: Internet

Otaznik
Možnost pohybovat ve virtuálním prostoru a žít život nějaké postavy v reálném čase a s 3D grafikou se netýká už jen světa Second Life. Se svým projektem virtuálního prostoru totiž uprostřed týdne přišla americká internetová společnost Google. Na oficiálním blogu Google představila vedoucí projektu Niniane Wangová projekt virtuálního světa Lively, který je horkou novinkou z laboratoří Google Labs.

Internetový gigant Google na adrese lively.com nyní spustil zkušební provoz trojrozměrného virtuální svět Lively, se kterým má Google ambice výrazným způsobem konkurovat stále populárnějšímu virtuálnímu prostoru Second Life. Vybudování světa Lively je společným počinem Google a Arizonské univerzity. Projekt Lively má mnoho zajímavých funkcí. Zmínit lze například možnost přehrávání videa z videoportálu YouTube na virtuální televizi. Při pohybu ve světě Lively si také můžete prohlížet fotografie umístěné v rámu na zdi virtuálního pokoje.

Samozřejmostí je možnost přizpůsobení vzhledu svého avataru, chatování. Uživatelé se také mohou dozvědět o druhé postavě, kým je, aniž by řekli jediné slovo. Je zde také možnost určité interakce za použití různých animací.

Niniane Wangová rovněž uvedla, že po vstupu do prostoru Lively přes svůj blog či webovou adresu mohou uživatelé klidně ihned začít se zařizováním místnosti. Potřeba je pouze porozhlédnout se po vhodném nábytku a vybrat si prostředí.


Komentáře

Pavlína Šimčáková 11. červenec 2008 12:32

Už je na čase. Jen neví co budou všichni závisláci na Second Life dělat asi se jim rozdvojí osobnosti :)

Radim Hasalík. #2
Radim Hasalík. 13. červenec 2008 09:51

Lively zatím nepředstavuje pro Second Life konkurenci. Pájo, možná by nebylo na škodu, když si ten Second Life nainstaluješ a porovnáš sama možnosti. Virtuální svět v prohlížeči je dobrý nápad, Google v této oblasti jistě dokáže hodně.

Ignor Vella #3
Ignor Vella 14. červenec 2008 06:56

Čau Radime. Čau ostatní. Podle mě je největší předností Second Lifu to, že si ho uživatelé sami tvoří. Můžete tam vytvarovat v krajině hory i kaňony, postavit tam domy i jejich vybavení, namalovat si vlastní košili, kalhoty, vymodelovat opasek nebo náušnice. A to, co vyrobíte můžete nabídnout i ostatním. Tím, že vše vytvářejí uživatelé, Secondilfe nabízí obrovskou pestrost. Je to možné i v Lively? Nebo si tam jen vybírám z nabídky předem hotových objektů?

Ignor Vella

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

Rozhodnutí ÚS o odložení EET může vést k žalobám na stát

ČTK , 16. prosinec 2017 09:00

Tisíce a možná desítky tisíc podnikatelů a zástupců různých profesí se na třetí a čtvrtou vlnu EET u...

Více 1 komentářů

E-shopy vyjmutí plateb kartou z EET vítají, přišlo prý ale pozdě

ČTK , 16. prosinec 2017 08:00

Podle ministerstva financí ze zrušení povinnosti evidovat platby kartou pro poplatníky nevyplývá nut...

Více 0 komentářů

Nové Embarcadero RAD Studio obsahuje i licenci pro aplikační server

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 10:00

Vývojové prostředí nabízí i nové prvky knihovny vizuálních komponent a nové možnosti grafického uživ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Botnet Necurs se vrátil a šíří nový ransomware

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 09:00

V listopadu došlo k oživení botnetu Necurs v souvislosti s distribucí nového ransomwaru Scarab. ...

Více 0 komentářů

Jižní Korea zvažuje, že zdaní obchody s bitcoinem

ČTK , 15. prosinec 2017 08:00

Vláda se obává dopadů, které s sebou může přinést náhlý cenový propad kryptoměn....

Více 0 komentářů

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů