Vodafone představuje první nabídky v novém systému péče o zákazníky

03. únor 2011 20:16 0 komentářů

Vodafone v posledních týdnech úspěšně převedl téměř 1,5 milionu zákazníků na nové systémy péče o zákazníky. Všichni tito zákazníci a noví zákazníci Vodafonu s tarifem, si tak budou moci aktivovat novou nabídku pro studenty, v rámci níž bude možné posílat SMS už za 50 haléřů, nebo výhodné volání v rámci skupiny deseti čísel s názvem Vlastní síť.

“Na nové systémy jsme úspěšně převedli téměr milion a půl čísel našich zákazníků. Proto jsme se rozhodli představit nové služby, které tento systém zákazníkům nabízí. Mezi nejzajímavější patří výhodné datové, hlasové a SMS služby pro studenty od 15 do 26 let,” říká Martin Horčička, který je ve Vodafonu zodpovědný za realizaci tohoto projektu.

Služby, které Vodafone nabízí v novém zákaznickém systému:

Student na míru:

• nabízí zvýhodněné volání, SMS a data pro studenty ve věku 15 až 26 let
• 50 volných minut za 150 Kč vč. DPH
• 200 SMS za 100 Kč vč. DPH, tzn. 1 SMS za 0,50 Kč vč. DPH
• Tarif Internet v mobilu na měsíc se slevou 50 %, tj. za 89 Kč vč. DPH
• Platí vždy jeden rok od čestného prohlášení zákazníka o tom, že je studentem

Jednotlivé balíčky ze Studentské nabídky lze libovolně kombinovat, nebo aktivovat individuálně.

Vlastní síť:

Služba vhodná zejména pro malé firmy, která umožňuje vytvořit si vlastní skupinu čísel, v rámci níž lze volat za velmi výhodnou cenu.

• nabízí zvýhodněné volání a SMS v rámci skupiny až deseti čísel
• za měsíční poplatek 48 Kč vč. DPH za každé číslo ve skupině
• cena za volání na čísla ve skupině: 1,20 Kč vč. DPH
• cena SMS na čísla ve skupině 1,20 Kč vč. DPH

Vlastní síť neomezeně:

• nabízí neomezené volání a SMS v rámci skupiny až deseti čísel
• za měsíční poplatek 240 Kč vč. DPH za každé číslo ve skupině
• cena za volání na čísla ve skupině: 0 Kč
• cena SMS na čísla ve skupině 0 Kč

Výše vyjmenované služby mohou využít všichni zákazníci, kteří již obrželi SMS o tom, že byli úspěšně převedeni na nový systém zákaznické péče, nebo zakoupili novou SIM od Vodafonu.

Všechny tyto služby budou od 1.2.2011 představeny také i na webu Vodafonu na adrese www.vodafone.cz. U služeb, které se převodem na nový systém zákaznické péče mění, naleznou zákazníci vždy jejich podobu před změnou a po změně a sami si budou moci zkontrolovat, zda jejich číslo již bylo převedeno, nebo kdy se jich změna začne týkat.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů