Webinář jako marketingový nástroj pro zvyšování prodeje

Začátek akce

Úterý, 02. červen 2009, 11:00

Konec akce

Úterý, 02. červen 2009, 12:00

Popis

Webinář neboli webový seminář se uskuteční přes Internet, tedy bez nutnosti kamkoliv cestovat. Pro účast vám stačí pouze kvalitní připojení k Internetu a reproduktory nebo sluchátka. Pro tyto účely využíváme nejmodernější internetové technologie určené pro videokonference společně se sdílením plochy, prezentováním přes Internet, chatem a dalšími funkcemi.

Proč se na tento webinář přihlásit již dnes?

Získáte praktické informace, které vám mohou pomoci oslovit tisíce lidí z celé ČR za minimální náklady a přitáhnout je k vašim produktům a službám

Webinář vám odpoví na otázky:

Co to je webinář (webový seminář)?
Kde lze webinář využít?
Jaká jsou vhodná témata pro webinář?
Jak webinář probíhá?
Jak využít webinář jako marketingový nástroj pro upevňování vztahů se zákazníky a zvyšování prodeje?
Jaký je proces přípravy webináře?
Jak správně nastavit strategií webináře a jakou zvolit cílovou skupinu?
Jaká bývá úspěšnost webináře a návratnost investic?
Jaká jsou rizika a možné problémy?
Jaké existují systémy pro pořádání webináře?
Jaký další software a hardware potřebujete?
Jaké jsou požadavky na připojení k Internetu?
Jaké jsou náklady na provoz, pořízení nebo pronájem?
Jak začít pořádat webinář již zítra?
20 minut bude vyhrazeno na dotazy

Základní informace

Cena webináře: bezplatný
Délka trvání webináře: 60 minut, z toho 20 minut vyhrazeno na dotazy
Maximální počet účastníků: 15
Komu je webinář určen:


  • ředitelé

  • manažeři

  • obchodníci

  • konzultanti

  • marketingoví pracovníci

  • podnikatelé a majitelé firem


Pořadatel: Portál Workline.cz
Místo: kdekoliv, kde je kvalitní připojení k Internetu (minimálně 256 kb/s a to pro odesílání i přijímání dat)

Všechny podrobné informace včetně přihlášení naleznete zde.


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů