Webinář jako marketingový nástroj pro zvyšování prodeje (2. termín)

Začátek akce

Čtvrtek, 11. červen 2009, 18:00

Konec akce

Čtvrtek, 11. červen 2009, 19:00

Popis

Webinář neboli webový seminář se uskuteční přes Internet, tedy bez nutnosti kamkoliv cestovat. Pro účast vám stačí pouze kvalitní připojení k Internetu a reproduktory nebo sluchátka. Pro tyto účely využíváme nejmodernější internetové technologie určené pro videokonference společně se sdílením plochy, prezentováním přes Internet, chatem a dalšími funkcemi.

Proč se na tento webinář přihlásit již dnes?

Získáte praktické informace, které vám mohou pomoci oslovit tisíce lidí z celé ČR za minimální náklady a přitáhnout je k vašim produktům a službám

Webinář vám odpoví na otázky:

Co to je webinář (webový seminář)?
Kde lze webinář využít?
Jaká jsou vhodná témata pro webinář?
Jak webinář probíhá?
Jak využít webinář jako marketingový nástroj pro upevňování vztahů se zákazníky a zvyšování prodeje?
Jaký je proces přípravy webináře?
Jak správně nastavit strategií webináře a jakou zvolit cílovou skupinu?
Jaká bývá úspěšnost webináře a návratnost investic?
Jaká jsou rizika a možné problémy?
Jaké existují systémy pro pořádání webináře?
Jaký další software a hardware potřebujete?
Jaké jsou požadavky na připojení k Internetu?
Jaké jsou náklady na provoz, pořízení nebo pronájem?
Jak začít pořádat webinář již zítra?
20 minut bude vyhrazeno na dotazy

Základní informace

Cena webináře: bezplatný
Délka trvání webináře: 60 minut, z toho 20 minut vyhrazeno na dotazy
Maximální počet účastníků: 15
Komu je webinář určen:


  • ředitelé

  • manažeři

  • obchodníci

  • konzultanti

  • marketingoví pracovníci

  • podnikatelé a majitelé firem


Pořadatel: Portál Workline.cz
Místo: kdekoliv, kde je kvalitní připojení k Internetu (minimálně 256 kb/s a to pro odesílání i přijímání dat)

Všechny podrobné informace včetně přihlášení naleznete zde.

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

28 % organizací po celém světě bylo v červnu postiženo malvertisingovou kampaní RoughTed

Pavel Houser , 28. červenec 2017 10:00

RoughTed byl velmi nebezpečný už koncem května a během června dosáhl zatím svého maxima. ...

Více 0 komentářů

Samsung díky čipům a obrazovkám vykázal rekordní zisk

ČTK , 28. červenec 2017 09:00

Samsung ve čtvrtletí překonal ve výrobě čipů Intel a stal se největším výrobcem čipů na světě....

Více 0 komentářů

Foxconn postaví v USA továrnu za 10 miliard dolarů

ČTK , 28. červenec 2017 08:00

Foxconn je mimo jiné hlavním dodavatelem Applu, výrobní závody má i v ČR....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Pozornost věnovaná e-mailům se zvyšuje

ITBiz.cz , 27. červenec 2017 13:30

Průměrný čas strávený čtením e-mailu se mezi lety 2011-16 zvýšil o 7 %. V průběhu 6 let, mezi roky 2...

Více 0 komentářů

Zisk Facebooku prudce stoupl

ČTK , 27. červenec 2017 10:30

Celkové příjmy společnosti se zvýšily o téměř 45 % na 9,32 miliardy dolarů....

Více 0 komentářů

Luxusní značky zřejmě budou moci zabránit internetovému prodeji

ČTK , 27. červenec 2017 10:00

Deset let trvající bitva luxusních značek o ochranu jejich image se zřejmě přiblížila ke svému konci...

Více 0 komentářů

Šéf Applu prý slíbil Trumpovi, že postaví v USA tři velké továrny

ČTK , 27. červenec 2017 09:00

Výstavba tří závodů by byla pro Apple nebývalým rozhodnutím. Firma teď vlastní pouze jednu továrnu, ...

Více 0 komentářů