Xerox představuje řešení Espresso Book Machine pro individuální tisk knih

22. prosinec 2010 11:50 0 komentářů

Inovativní systém pro tisk knih na vyžádání, který posouvá možnosti publikace, nákupu a prodeje knih po celém světě lze nyní zakoupit přímo od společnosti Xerox. Řešení nazvané Espresso Book Machine během několika minut tiskne, svazuje a ořezává brožované knihy s barevnou obálkou v knihkupecké kvalitě.

Xerox toto řešení uvede na trh, bude jej prodávat či pronajímat a zajišťovat pro něj služby tak, aby maloobchody získaly nové možnosti navýšení svého obratu. Rozšířený prodejní a servisní model vychází ze strategie, kterou Xerox představil v letošním roce a na níž spolupracuje s tvůrcem tohoto systému, společností On Demand Books. Systémem Espresso Book Machine bude vybaveno zařízení Xerox 4112® Copier/Printer, které tiskne knihy s ostrými texty a detailními snímky.

„Trh knih na vyžádání se rozvíjí a stejně tak se rozvíjí i naše podpora tohoto řešení,“ říká Eric Armour, prezident divize Graphic Communications Business Group společnosti Xerox. „Aktivity Xeroxu výrazně přesahují samotnou oblast tisku. Nyní pomáháme maloobchodům, knihkupectvím, knihovnám a univerzitám vytvořit ziskové podnikání v oblasti tisku knih.“

Model maloobchodního tisku Espresso Book Machine obsahuje softwarový systém EspressNet vyvinutý společností On Demand Books, který propojuje zařízení s rozsáhlými úložišti obsahu, v nichž mohou zákazníci během několika minut získat přístup k miliónům autorských, veřejně přístupných a individuálně publikovaných knih.

„Plná prodejní a servisní podpora společnosti Xerox včetně možnosti pronájmu změní tuto technologii a učiní ji celosvětově dostupnou,“ říká Dane Neller, výkonný ředitel společnosti On Demand Books. „Zákazníci získají větší výběr, prodejci knih budou moci nabízet více titulů bez navyšování zásob zboží ve skladech a nakladatelství získají nový prodejní kanál.“

Poprodejní podpora
Nová sada ProfitAccelerator® Espresso Book Machine Essentials Kit společnosti Xerox poskytuje přehled o trhu tisku na vyžádání a informace o tom, jak lze systém využít pro rozvoj podnikání. Sada navíc obsahuje základního průvodce, který seznámí majitele s technickými aspekty řešení a zároveň jim přinese doporučení v oblasti marketingu.

„Pro nezávislé knihkupectví je Espresso Book Machine výjimečnou technologií. Spolu s přidanou hodnotou společnosti Xerox pro prodej, služby a marketing nám pomůže zajistit si novou oblast podnikání, zatímco budeme plnit přání knižních nadšenců,“ řekl Jeff Mayersohn, vlastník knihkupectví Harvard Book Store v Cambridge ve státě Massachusets.

Xerox představil řešení Espresso Book Machine na veletrhu Graph Expo 2010, který se konal od 3. do 6. října v Chicagu. Espresso Book Machine bude k dispozici na začátku roku 2011.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů