Zákaznická podpora společnosti HP nabízí revoluční možnosti personalizace

24. květen 2011 17:37 0 komentářů

Centrum podpory HP bylo rozšířeno o nový portál a unikátní aplikaci pro mobilní technickou podporu.

Společnost HP dnes oznámila dosažení dalšího milníku v oblasti služeb podpory Always On Support. Zákazníci a partneři HP se nyní mohou lépe zorientovat ve službách podpory a snáze si je přizpůsobit vlastním potřebám, díky čemuž jim HP zajistí rychlejší přístup k relevantním informacím, odborníkům a technologiím.

Zákazníci z řad firem potřebují optimalizovat produkty, vyměňovat si nápady s kolegy a aktivně předcházet problémům – jedině tak mohou uspět v dnešním dynamickém, vysoce konkurenčním tržním prostředí. Středisko podpory HP Support Center nyní přináší vylepšený přístup k IT odborníkům, nové on-line nástroje technické podpory a jako první na trhu stejnojmennou aplikaci pro mobilní technickou podporu.
Mimochodem, středisko podpory HP zaznamenalo během letošního roku nárůst hodnocení zákaznické spokojenosti o 18 %, resp. dokonce 30 % v případě reakce „na první pokus“ zákazníka při dotazech v rámci webové podpory.

„Zákazníci očekávají od dodavatelů produktů a služeb okamžitou podporu včetně přístupu k relevantním informacím a lidem, aby mohli v kterémkoli okamžiku rychle vyřešit své případné problémy,“ říká Sue Barsamian, senior viceprezidentka a generální ředitelka HP Technology Services Support. „Služby podpory proto neustále vyvíjíme tak, abychom zajistili jejich zvýšenou dostupnost i bohatší možnosti personalizovaného přístupu – díky tomu přinášíme našim zákazníkům vyšší hodnotu jejich investic do IT prostředí.“

Služby podpory HP Support Center nabízejí klientům:


    — Snadný a rychlý přístup ke komunitě HP Always On, jejímž prostřednictvím mohou komunikovat s tisíci IT profesionály, vzájemně sdílet osvědčené postupy při řešení problémů a vstupovat do znalostní databáze. Kromě standardních možností vyhledávání řešení problémů podle klíčových slov a názvů produktů mohou zákazníci využít i nástrojů, které je „krok za krokem“ provedou možnostmi řešení problémů, nebo přístupu k nejoblíbenějším dokumentům z oblasti podpory HP produktů a služeb.

    — Nepřetržitou mobilní technickou podporu pro řešení společnosti HP a vybraných třetích stran prostřednictvím mobilních zařízení. HP nabízí tuto službu, která v současnosti prochází procesem udělení patentu, jako první na světě a naplno využívá potenciálu platformy tzv. smartphone přístrojů. Potřebná aplikace pro webOS, Android a IOS 4 by měla být k dispozici v létě letošního roku.

    — Řízení procesů online podpory týkajících se řešení problémů, správy smluv a záruk, zadávání jednotlivých případů podpory a spojení s aktuálně dostupnými odborníky HP. Tyto procesy jsou spolu s dalšími službami podpory provázány s infrastrukturou HP call centra, díky čemuž zákazníci dosáhnou rychlejšího vyřešení svých problémů.

„HP naplno využilo svého silného tahu v oblasti inovací a nabízí zákazníkům nástroje, díky nimž mohou zásadně změnit, vylepšit či rozšířit svoje stávající návyky a očekávání v oblasti služeb technické podpory,“ řekl Rob Brothers, ředitel divize Hardware and Software Support Services ve společnosti IDC. „Nové možnosti centra podpory společnosti HP posunují služby on-line podpory na zcela novou úroveň a zvyšují laťku pro očekávání zákazníků.“

Dostupnost
Všechny uvedené funkce lze využívat bez dodatečných nákladů v rámci běžné záruky, služeb HP Care Pack a smluvních dohod. Některé funkce vyžadují specifické úrovně podpory. Centrum podpory HP obsahující zmíněná vylepšení bude celosvětově k dispozici během června. Více informací lze najít na webu www.hp.com/services/supportcenterintro.
Rozšířené možnosti centra podpory HP jsou jednou z klíčových komponent strategie Instant-On Enterprise, která ve světě nepřetržité konektivity umožňuje využívat technologie při veškeré spolupráci se zákazníky, zaměstnanci, partnery a občany.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Na mobilní kongres do Barcelony přijede 2300 firem

ČTK , 25. únor 2018 16:33

Již vpředvečer veletrhu se očekává oznámení nové vlajkové lodi Samsungu, telefonu S9....

Více 0 komentářů

V ČR rostl prodej elektroniky i kancelářské techniky

Pavel Houser , 25. únor 2018 09:00

Nejvíc průměrná cena rostla u tabletů a notebooků. Prodalo se víc inkoustových tiskáren, méně lasero...

Více 0 komentářů

Pokles prodeje smartphonů potvrzuje i Gartner

ČTK , 24. únor 2018 12:04

Meziroční nárůst čtvrtletního prodeje zaznamenaly v rámci první pětky pouze Huawei a Xiaomi....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Broadcom snížil nabídku na rivala Qualcomm na 117 miliard dolarů

ČTK , 23. únor 2018 10:00

Převzetí Qualcommu by bylo největší akvizicí v historii technologického sektoru....

Více 0 komentářů

T-Mobile měl úspěšný rok

Pavel Houser , 23. únor 2018 09:00

T-Mobile oznámil finanční výsledky za rok 2017. Celkové tržby z mobilních a pevných služeb včetně pr...

Více 0 komentářů

NÚKIB loni řešil méně hlášení o kybernetických incidentech

ČTK , 23. únor 2018 08:00

Na podzim NÚKIB musel řešit i útok na weby, na kterých se zobrazovaly aktuální volební výsledky....

Více 0 komentářů

Hackeři zneužili cloudový systém Tesly k těžbě kryptoměn

ČTK , 22. únor 2018 10:00

Průnik se odehrál přes konzoli systému Kubernetes pro optimalizaci cloudových aplikací. ...

Více 0 komentářů