ZlatéStránky.cz představují vysoce efektivní on-line marketing

27. listopad 2010 00:46 0 komentářů

ZlatéStránky.cz rozšiřují své služby pro firmy v oblasti marketingu o vysoce efektivní on-line marketing kombinující techniky affiliate marketingu, direct e-mailu a survey marketingu. Díky Affiliate marketingu od ZlatýchStránek.cz získají inzerenti kontakty na potenciální zákazníky, kteří projevili zájem o jejich produkty či služby. Pro provozovatele webů - affiliate partnery program naopak nabízí zajímavou možnost zisku.

„Díky kombinaci technik klasického affilate marketingu, direct e-mailu a survey marketingu dokážeme oslovit širokou masu uživatelů a získat z ní údaje o zákaznících, kteří mají zájem právě o konkrétní produkt nebo službu,“ říká Petr Voplakal, ředitel strategie a vývoje nových produktů ZlatýchStránek.cz. „Zadavatel platí pouze za dodané kontakty na potenciální zákazníky, které získává pro svůj obchod.“

Jak to funguje
ZlatéStránky.cz prostřednictvím sítě partnerských webů a direct e-mailu přivádí uživatele do on-line dotazníků, kde se zjišťuje zájem o různé zboží nebo služby. Pokud uživatel projeví konkrétní zájem, jeho údaje jsou předány danému inzerentovi a ten uživatele osloví s nabídkou odpovídající jeho aktuálnímu zájmu. Konzultanti ZlatýchStránek.cz navrhnou vhodnou formulaci otázky na daný produkt, zatímco kvalitu potenciálních zákazníků (leadů) si volí inzerent sám. Uživatel je motivován k vyplnění dotazníku prostřednictvím šance získat výhru, například notebook. Výhru je možné získat i v případě, že uživatel neprojeví zájem o žádný produkt nebo zboží.

Komu je služba určená
Affiliate marketing od ZlatýchStránek.cz nabízí široké možnosti uplatnění. Je určen firmám a obchodním společnostem s celostátní působností, které chtějí získat nové zákazníky pro své produkty či služby. Typickým příkladem využití může být získání zákazníků pro zkušební jízdy automobilů, nebo prodej předplatného tiskovin. Služba také dokáže vygenerovat potenciální zákazníky pro firmy využívající telefonní prodej, či osobní prodej prostřednictvím konzultantů a poradců. Lze ji ovšem také velmi úspěšně použít k získání kontaktů pro rozesílání brožur, katalogů, e-mailových newsletterů, objednání vzorků zboží a u celé řady dalších oborů.

Inzerent má možnost Affiliate marketing od ZlatýchStránek.cz nezávazně vyzkoušet prostřednictvím testovací kampaně bez jakéhokoli aktivačního poplatku. Následně sám rozhodne o množství a kvalitě kontaktů, které chce získat, díky čemuž bude mít náklady na kampaň plně pod kontrolou. Může jít výhradně o e-mailovou adresu, získat však může i celé jméno, adresu, telefonní číslo, nebo i případně informace o tom, jaké konkurenční produkty uživatel využívá. Získaným informacím pak může inzerent přizpůsobit nabídku a průběh prodeje.

Náklady na reklamní kampaň včetně motivačních dárků pro respondenty plně hradí ZlatéStránky.cz, inzerent platí pouze za dodané kontakty (leady). Cena za jednoho potenciálního zákazníka je stanovena individuálně a odráží celou řadu faktorů, jsou jimi zejména: kvalita zákazníka (míra zájmu o produkt vyjádřená v odpovědi na otázku), pravděpodobnost zájmu o daný produkt, rozsah poskytnutých údajů i navazující obchodní a marketingové aktivity, pro které inzerent údaje získává. Výsledná cena se proto může pohybovat v řádu desítek až stovek korun.

Údaje uživatelů
V rámci služby získává inzerent právo využívat údaje potenciálního zákazníka v souladu se zákonem na předem určenou marketingovou nebo obchodní aktivitu v průběhu stanovené doby, zpravidla jednoho měsíce. Uživatel má tedy jistotu, že pokud v daném okamžiku projeví zájem o určitou službu, nebude jej daná firma obtěžovat s různými nabídkami neomezeně dlouho.

Příležitost pro majitele webů
Affiliate marketing nabízí zajímavou možnost výdělků pro affiliate partnery, na jejichž webových stránkách je uveřejněna on-line reklama na dotazník. Partneři získávají podíl z každého nového zákazníka, který projevil zájem o službu či produkt a jehož kontakt byl předán inzerentovi. Výše provize se může u jednotlivých kampaní lišit.

ZlatéStránky.cz pro affiliate partnery vytvořily on-line platformu, kde se mohou do programu registrovat a snadno zde zjistit výši výdělku za přivedené kontakty. Zároveň si mohou vybrat, do kterých kampaní se zapojí. V současnosti se ZlatýmiStránkami.cz spolupracuje společnost CET21, reklama se objevuje na některých webech vlastněných touto společností. Počet affiliate partnerů však není omezen a majitelé webů se tak mohou do programu přihlásit na stránkách www.affiliatepartners.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

22. 02. IT mezi paragrafy
20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Mall Group ovládla internetový obchod s elektrem CZC.cz

ČTK , 20. únor 2017 16:39

Skupina Mall Group se stala jediným vlastníkem e-shopu CZC.cz. Od zakladatele obchodu Josefa Matějky...

Více 2 komentářů

Eurowag dokončil akvizici firmy Princip

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:12

W.A.G. payment solutions proniká na trh telematických služeb....

Více 0 komentářů

Samsung zpřístupňuje nové čipy 5G RFIC

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:01

Čip dokáže poskytnout větší pokrytí v pásmu milimetrových vln (mmWave)....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Soud povolil vydání Dotcoma do USA, ten se znovu odvolá

ČTK , 20. únor 2017 12:00

Novozélandský soud zamítl odvolání internetového magnáta německého původu Kima Dotcoma proti jeho vy...

Více 0 komentářů

OBSE nezjistila, kdo loni napadl její servery

ČTK , 20. únor 2017 07:00

Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE) nedokáže identifikovat strůjce loňských hacke...

Více 0 komentářů

Majitel Snapchatu jde na burzu s nižší hodnotou, než se čekalo

ČTK , 18. únor 2017 09:00

Americká společnost Snap, která provozuje populární mobilní aplikaci Snapchat pro sdílení fotografií...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita pro marketing a výdaje na bezpečnost IT kvůli požadavkům EU

Pavel Houser , 18. únor 2017 08:35

Co vlastně obnáší pojem "digitální transformace podniků"? A co z toho vyplývá dle prognóz IDC?...

Více 0 komentářů

AbcPráce