ČTÚ: Třetina stížností na telekomunikační služby se týkala vyúčtování

ITbiz.cz, 20. září 2010 08:21 1 komentářů

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) uvedl, že nejvíce stížností týkajících se kvality telekomunikačních služeb bylo směrováno na vyúčtování ceny za služby.

manazer

Pro téma měsíce vybral ČTÚ za srpen průběžnou zprávu o stížnostech účastníků a uživatelů služeb elektronických komunikací za I. pololetí 2010.

ČTÚ informuje, že nejvíce stížností bylo směrováno na vyúčtování ceny za služby, které jsou rozhodovány ve správním řízení podle § 129 zákona o elektronických komunikacích. Na druhé straně ČTÚ ve sledovaném období neevidoval žádnou stížnost na služby poskytované v rámci univerzální služby.

Zpráva dále informuje, že uživatelé služeb si z mobilních operátorů v letošním prvním pololetí nejvíc stěžovali na Telefóniku O2 a nejméně na Vodafone.

Množství stížností na telekomunikační operátory do konce června vzrostl meziročně o pětinu na téměř 900 podání. Více než 130 stížností bylo podle úřadu nedůvodných.

Na Telefóniku O2 přišlo 144 stížností, na T-Mobile 77, na MobilKom 43 a na Vodafone 17. V poměru k počtu zákazníků je na tom nejhůře provozovatel sítě U:fon, firma MobilKom s 0,32 promile stížností, naopak u Vodafonu to bylo jen 0,006 promile.

Z ostatních operátorů je na tom nejlépe UPC s pěti stížnostmi a podílem 0,015 promile, naproti tomu Euphony CZ s 21 stížnostmi zaznamenala poměr 0,51 promile.


Komentáře

Schmid Pavel #1
Schmid Pavel 17. listopad 2010 12:06

MobilKom ?Od června 2009 jsem měl od společnosti Mobilkom jejich službu Fofr internet na dobu neurčitou.docela jsem byl spokojenej ikyž stahovaní 40kb/s nebyl žadný zázrak.v prosinci 2009 mě byla nabídnuta další služba mobil duo a ikdyž byl slabší signál(dvě čárky doma a tři před domem)chtěl jsem ho vratit ve skušební době 14 dní.když jsem tam volal tak slibovali zlepšení pokrytí signalu v brzke době.opak byl pravdou.od unora 2010 se signal stratil tak že mobil se nedal doma vubec použít a internet stahoval rychlostí 0,6kb/s nebo vubec.při zapnuti nekdy stahoval 23kb/s ale jen 2-3 minuty,pak bud nic nebo tech 0,6 kb/stakže zcela nepoužitelny.začaly reklamace ale bez odpovědi a pokud jsem volal na infolinku tak na mobil mě řekli že pokud fungoval tak musí i ted a na internet chtěli měření rachlosti.což bez signalu nešlo.v dubnu jsem nezalatil fakturu protože mě žadné služby neposkytují.v květnu po další urgenci mě bylo slíbeno že se da vše do pořadku když zaplatím a že mě i zpětně vyřídí reklamaci.nastalo se vubec nic.změnily mě ip adresu a pak mě oznamili že opravdu nemám pokrytí.proto mě nabídli jiny výkonější modem.za 490 kč na 14 dní na zkoušku.bez výsledku.proto jsem ho vratil a bylo mě odpovězeno proč ho vracím když to je muj majetek.byla mě uznána sleva na internet 30kč na jeden měsíc.což je směšná sleva.V červnu jsem už nezaplatil a byli dohady.ikdyž jsem deaktivoval internet tak faktury dal chodily a pak začaly chodit výhružné dopisy z vymahací agentury M.B.A Finance.Po telefonicem rozhovoru jsme se dohodli že jim napíšu na jejich adrasu reklamaci a zaslal jsem ji doporučeně.Po třech měsících mě ale vratily 490 kč za ten modem Dopis jsem zaslal ale bez odpovědi a výhružné dopisy a telefonáty byli častější.Přibyla další faktura na 6000 kč za porušení smouvy.Vše jsem po poradě s pravničkou zalpatil ale není mě to jedno.Jen se ptam jak se muže člověk branit takové falešné hře od společnoti když vám uprostřed smouvy odstaví pokrytí a ještě neuzna žadnou reklamaci a naučtuje smluvní pokutu.jednání je podle mne silně agresívní.Prohlašuji že vše co jsem zde uvedl je pravdivé a prosím o radu jak dál?mám to nechat být?Schmid

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 1 komentářů

Apple a Nokia urovnaly patentový spor, podepsaly novou dohodu

ČTK , 24. květen 2017 10:00

Analytiky překvapilo relativně rychlé vyřešení sporu....

Více 0 komentářů

ČTÚ: Aukce kmitočtů v pásmu 3,7 GHz se zúčastní 6 subjektů

Pavel Houser , 24. květen 2017 09:00

Podle harmonogramu by ostrá aukce na celkem 5 kmitočtových bloků, každý o velikosti 40 MHz, měla zač...

Více 0 komentářů