Největší internetový prodejce přijme téměř tři stovky pracovníků, připravuje se tak v předstihu na sezónní nápor v předvánočním období a po Novém roce.
Nápor zákazníků a několikanásobný nárůst prodejů má společnosti Alza.cz pomoci zvládnout více než 250 sezónních zaměstnanců. Nejlepším z nich nabídne Alza.cz trvalý pracovní poměr.
„S náborem začínáme již nyní, o prázdninách, protože najít takové množství schopných lidí není jednoduché. Posílili jsme proto i naše personální oddělení, nové zaměstnance ale hledáme i prostřednictvím agentur,“ uvádí Ján Murín, HR manažer společnosti Alza.cz. „Nejvíce nabízených pozic směřuje do logistiky a prodejní sítě, ale posilujeme i ostatní oddělení, například call centrum, obchodníky pro klíčové zákazníky nebo reklamační oddělení,“ dodává Murín.
Brigádníky hledá Alza.cz nejen v Praze, ale v celé České republice. Již nyní má v České republice a na Slovensku 40 poboček a do konce roku otevře ještě další čtyři.
Nárůst prodejů v předvánočním období má být obrovský. Například jen za prosinec loňského roku dosáhl obrat průměru běžného čtvrtletí. Showroomem v pražských Holešovicích pak vloni ve špičce prošlo za den více než 10 tisíc zákazníků. Předvánoční nabídka bude zahrnovat téměř 80 tisíc různých produktů od více než 1600 značek.