Aukro koupilo reklamní systém AdMarket.cz

Karel Michal, 30. srpen 2011 12:17 0 komentářů

Polská skupina Alegro, vlastník nákupní galerie Aukro.cz, pokračuje v akvizicích na českém internetovém trhu. Po akvizici společnosti NetDirect koupila internetovou reklamní dceřinku jabloneckého Mitonu, společnost AdMarket.cz.

AdMarket
AdMarket
Ta bude nově zajišťovat společný prodej reklamy na portálech Allegra i Mitonu dohromady, dosavadní portfolio AdMarketu se tak rozšíří o milion uživatelů (na 3 miliony). AdMarket.cz a.s. je obchodní společnost, která dosud prodávala online reklamu na partnerských serverech, webech a portálech společnosti Miton CZ, v nejúspěšnějším období své existence dosahovala výkonu 2 miliony reálných uživatelů.

Společnost původně vznikla jako interní projekt Mitonu, určený pro podporu prodeje reklamy na jejích mediálních webech (např. emag.cz). Na podzim 2009 se AdMarket osamostatnil do vlastní obchodní společnosti AdMarket.cz a.s., která nyní nabízí možnosti umístění reklamy i třetím stnám.

„AdMarket.cz je pro nás další důležitý krok v posílení pozice úspěšné internetové firmy, která chce expandovat i na zahraniční trhy,“ prohlašuje Jakub Havrlant, CEO holdingu Allegro Group, a pokračuje: „Vzhledem k tomu, že nyní provozujeme téměř dvě desítky webů, je logické, že potřebujeme vlastní zkušené obchodníky, kteří pomohou našim partnerům oslovit nové zákazníky.“

Díky spojení s Allegro Group si AdMarket.cz vytyčil nové cíle. „Tímto spojením chceme během krátké doby získat pevnou pozici v první pětce hráčů na poli internetové reklamy,“ říká František Peterka, ředitel firmy AdMarket.cz, a dodává: „Jsme rádi, že jsme se stali součástí mezinárodní internetové skupiny. Můžeme nyní mnohem intenzivněji hledat příležitosti pro náš další růst. První z příležitostí je už samotné rozšíření portfolia. To nově obsahuje servery, které navštěvují lidé, kteří na internetu nehledají pouze informace, ale především aktivně nakupují zboží a služby.“

Jednání o spojení obou firem byla zahájena na konci roku 2010. Obchodní podmínky pro zákazníky a partnery společnosti AdMarket zůstávají nadále neměnné. Obě strany se dohodly, že podmínky ani cena transakce nebudou zveřejněny.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Apple a Nokia urovnaly patentový spor, podepsaly novou dohodu

ČTK , 24. květen 2017 10:00

Analytiky překvapilo relativně rychlé vyřešení sporu....

Více 0 komentářů

ČTÚ: Aukce kmitočtů v pásmu 3,7 GHz se zúčastní 6 subjektů

Pavel Houser , 24. květen 2017 09:00

Podle harmonogramu by ostrá aukce na celkem 5 kmitočtových bloků, každý o velikosti 40 MHz, měla zač...

Více 0 komentářů

Čínská firma chce vyvinout dron, který unese přes tunu nákladu

ČTK , 24. květen 2017 08:00

Jeden z největších čínských internetových prodejců JD.com oznámil, že se chystá vyvinout bezpilotní ...

Více 0 komentářů

it-sa 2017 poprvé ve dvou halách

ITBiz.cz , 23. květen 2017 17:00

Veletrh zabezpečení IT s největším počtem vystavovatelů v Evropě dál roste. Pět měsíců před konáním ...

Více 0 komentářů