Aukro koupilo reklamní systém AdMarket.cz

Karel Michal, 30. srpen 2011 12:17 0 komentářů

Polská skupina Alegro, vlastník nákupní galerie Aukro.cz, pokračuje v akvizicích na českém internetovém trhu. Po akvizici společnosti NetDirect koupila internetovou reklamní dceřinku jabloneckého Mitonu, společnost AdMarket.cz.

AdMarket
AdMarket
Ta bude nově zajišťovat společný prodej reklamy na portálech Allegra i Mitonu dohromady, dosavadní portfolio AdMarketu se tak rozšíří o milion uživatelů (na 3 miliony). AdMarket.cz a.s. je obchodní společnost, která dosud prodávala online reklamu na partnerských serverech, webech a portálech společnosti Miton CZ, v nejúspěšnějším období své existence dosahovala výkonu 2 miliony reálných uživatelů.

Společnost původně vznikla jako interní projekt Mitonu, určený pro podporu prodeje reklamy na jejích mediálních webech (např. emag.cz). Na podzim 2009 se AdMarket osamostatnil do vlastní obchodní společnosti AdMarket.cz a.s., která nyní nabízí možnosti umístění reklamy i třetím stnám.

„AdMarket.cz je pro nás další důležitý krok v posílení pozice úspěšné internetové firmy, která chce expandovat i na zahraniční trhy,“ prohlašuje Jakub Havrlant, CEO holdingu Allegro Group, a pokračuje: „Vzhledem k tomu, že nyní provozujeme téměř dvě desítky webů, je logické, že potřebujeme vlastní zkušené obchodníky, kteří pomohou našim partnerům oslovit nové zákazníky.“

Díky spojení s Allegro Group si AdMarket.cz vytyčil nové cíle. „Tímto spojením chceme během krátké doby získat pevnou pozici v první pětce hráčů na poli internetové reklamy,“ říká František Peterka, ředitel firmy AdMarket.cz, a dodává: „Jsme rádi, že jsme se stali součástí mezinárodní internetové skupiny. Můžeme nyní mnohem intenzivněji hledat příležitosti pro náš další růst. První z příležitostí je už samotné rozšíření portfolia. To nově obsahuje servery, které navštěvují lidé, kteří na internetu nehledají pouze informace, ale především aktivně nakupují zboží a služby.“

Jednání o spojení obou firem byla zahájena na konci roku 2010. Obchodní podmínky pro zákazníky a partnery společnosti AdMarket zůstávají nadále neměnné. Obě strany se dohodly, že podmínky ani cena transakce nebudou zveřejněny.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Také USA obvinily Rusko, že má na svědomí velký loňský kyberútok

ČTK , 17. únor 2018 08:00

Po Británii i Spojené státy obvinily ruskou vládu, že stojí za vlnou kybernetických útoků, která lon...

Více 1 komentářů

Lékařům nebudou letos hrozit pokuty za předpis papírového receptu

ČTK , 16. únor 2018 10:00

"Chceme mít rok na odladění systému a jeho vylepšení," řekl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch....

Více 0 komentářů

Jourová: Facebook a Twitter musejí v ochraně spotřebitelů přidat

ČTK , 16. únor 2018 09:00

Nedostatky prý neodstranil zejména Twitter, naopak změny Google+ se zdají být v souladu s unijními p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Senátoři se postavili proti nadměrným sankcím kvůli GDPR

ČTK , 16. únor 2018 08:00

Pokuty musí být vždy přiměřené s tím, že dolní sazba pokuty přitom zcela jistě bude nulová," uvedl m...

Více 0 komentářů

Uber v uplynulém roce prohloubil ztrátu na 4,5 miliardy dolarů

ČTK , 15. únor 2018 11:02

Podnik současně získal více než 14 miliard dolarů z nových investic. ...

Více 0 komentářů

Vláda bude u Ústavního soudu hájit zákony o sběru dat na sítích

ČTK , 15. únor 2018 09:00

Má sběr dat o tom, komu lidé volají a kdy se připojují na internet, výrazný vliv na objasňování krim...

Více 2 komentářů

Švýcarská Amalthea electronics postaví továrnu v Tachově

ČTK , 15. únor 2018 08:00

Výrobce elektronických a telekomunikačních zařízení, například elektronických prvků do turniketů, ro...

Více 0 komentářů