Aukro koupilo reklamní systém AdMarket.cz

Karel Michal, 30. srpen 2011 12:17 0 komentářů

Polská skupina Alegro, vlastník nákupní galerie Aukro.cz, pokračuje v akvizicích na českém internetovém trhu. Po akvizici společnosti NetDirect koupila internetovou reklamní dceřinku jabloneckého Mitonu, společnost AdMarket.cz.

AdMarket
AdMarket
Ta bude nově zajišťovat společný prodej reklamy na portálech Allegra i Mitonu dohromady, dosavadní portfolio AdMarketu se tak rozšíří o milion uživatelů (na 3 miliony). AdMarket.cz a.s. je obchodní společnost, která dosud prodávala online reklamu na partnerských serverech, webech a portálech společnosti Miton CZ, v nejúspěšnějším období své existence dosahovala výkonu 2 miliony reálných uživatelů.

Společnost původně vznikla jako interní projekt Mitonu, určený pro podporu prodeje reklamy na jejích mediálních webech (např. emag.cz). Na podzim 2009 se AdMarket osamostatnil do vlastní obchodní společnosti AdMarket.cz a.s., která nyní nabízí možnosti umístění reklamy i třetím stnám.

„AdMarket.cz je pro nás další důležitý krok v posílení pozice úspěšné internetové firmy, která chce expandovat i na zahraniční trhy,“ prohlašuje Jakub Havrlant, CEO holdingu Allegro Group, a pokračuje: „Vzhledem k tomu, že nyní provozujeme téměř dvě desítky webů, je logické, že potřebujeme vlastní zkušené obchodníky, kteří pomohou našim partnerům oslovit nové zákazníky.“

Díky spojení s Allegro Group si AdMarket.cz vytyčil nové cíle. „Tímto spojením chceme během krátké doby získat pevnou pozici v první pětce hráčů na poli internetové reklamy,“ říká František Peterka, ředitel firmy AdMarket.cz, a dodává: „Jsme rádi, že jsme se stali součástí mezinárodní internetové skupiny. Můžeme nyní mnohem intenzivněji hledat příležitosti pro náš další růst. První z příležitostí je už samotné rozšíření portfolia. To nově obsahuje servery, které navštěvují lidé, kteří na internetu nehledají pouze informace, ale především aktivně nakupují zboží a služby.“

Jednání o spojení obou firem byla zahájena na konci roku 2010. Obchodní podmínky pro zákazníky a partnery společnosti AdMarket zůstávají nadále neměnné. Obě strany se dohodly, že podmínky ani cena transakce nebudou zveřejněny.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Google vs. Oracle: Kdo tahá za kratší konec?

Pavel Houser , 04. duben 2018 11:30
Pavel Houser

Po 8 letech právních sporů vstoupila soudní tahanice mezi Googlem a Oraclem do dalšího kola. Nakolik...

Více







RSS 

Zprávičky

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 0 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu

Pavel Houser , 19. duben 2018 14:32

Strategie obou společností se po více než 2 letech propojení rozcházejí, kontrolu nad firmou získáva...

Více 0 komentářů

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 2 komentářů

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů

Arbes převzal slovenský Finamis a posiluje v oblasti řešení pro kapitálové trhy

ITBiz.cz , 18. duben 2018 16:30

Arbes Technologies za nezveřejněnou sumu získala majoritní podíl ve slovenské společnosti Finamis, k...

Více 0 komentářů