Google+ se nedaří přilákat známé značky

Martin Stančík , 14. květen 2013 07:15 0 komentářů
Rubriky: Marketing, Internet

Dva roky poté, co představil svou sociální síť, má Google problémy s tím, aby na ni přilákal velké společnosti a známé značky tak, jako konkurence.

Aby byl Google+ úspěšný, musí nalákat známé firmy, protože uživatelé jeho sítě očekávají, že budou moci následovat a komentovat své oblíbené značky. Pokrok Googlu v této oblasti je však zatím velmi pomalý - konkurence jako Twitter a Facebook se na firmy zaměřuje čím dál více, zatímco Google zaostává. Největší problém Google+ je, že mnohem více uživatelů je na Twitteru a Facebooku - a na Facebook se přihlašují na mnohem delší dobu.

Google+ má nyní asi 135 milionů aktivních uživatelů z 500 milionů vytvořených účtů. Facebook má 1,1 miliardy uživatelů, kteří se na něj přihlásí alespoň jednou měsíčně a Twitter 200 milionů. Průměrný americký uživatel na Google+ podle společnosti Nielsen v březnu strávil 6 minut, zatímco na Facebooku více, než 6 hodin. Podle analytiků se firmy více zaměřují na Facebook jednoduše proto, že zde tráví čas více jejich zákazníků.

Pravdou je, že na Google+ těžko narazíte na komerční aktivity známé z jiných sociálních sítí - od akcí různých restaurací, až po trailery na filmy. Podle ankety agentury Reuters ze 100 nejhodnotnějších značek světa je 72 na Google+ a 87 na Facebooku. K tomu je však třeba dodat, že 40 % z těchto 72 značek na své stránky na Google+ nikdy nevložilo žádný příspěvek, nebo to dělají pouze občas. Sedmnáct značek jako Nike či Pepsi pak na Google+ nepřidalo příspěvek víc, jak týden. Aby nalákal firmy, musí Google podle analytiků především investovat více do marketingu a propojit svou síť úžeji se svými dalšími službami.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

MPO do konce března vypíše výzvu na dotace pro rychlý internet

ČTK , 26. březen 2017 14:00

Ministerstvo průmyslu a obchodu by mělo do konce března vypsat první část výzvy k čerpání evropských...

Více 0 komentářů

YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám z kontroverzních videí

ČTK , 26. březen 2017 09:00

Internetový portál pro sdílení videí YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám, že jejich reklamy bu...

Více 0 komentářů

Čínská ZTE přiznala nelegální zasílání zboží z USA do Íránu

ČTK , 25. březen 2017 09:00

Čínský výrobce telekomunikačního zařízení ZTE Corp. přiznal před soudem v Texasu vinu, že nelegálně ...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů