Google+ se nedaří přilákat známé značky

Martin Stančík , 14. květen 2013 07:15 0 komentářů
Rubriky: Marketing, Internet

Dva roky poté, co představil svou sociální síť, má Google problémy s tím, aby na ni přilákal velké společnosti a známé značky tak, jako konkurence.

Aby byl Google+ úspěšný, musí nalákat známé firmy, protože uživatelé jeho sítě očekávají, že budou moci následovat a komentovat své oblíbené značky. Pokrok Googlu v této oblasti je však zatím velmi pomalý - konkurence jako Twitter a Facebook se na firmy zaměřuje čím dál více, zatímco Google zaostává. Největší problém Google+ je, že mnohem více uživatelů je na Twitteru a Facebooku - a na Facebook se přihlašují na mnohem delší dobu.

Google+ má nyní asi 135 milionů aktivních uživatelů z 500 milionů vytvořených účtů. Facebook má 1,1 miliardy uživatelů, kteří se na něj přihlásí alespoň jednou měsíčně a Twitter 200 milionů. Průměrný americký uživatel na Google+ podle společnosti Nielsen v březnu strávil 6 minut, zatímco na Facebooku více, než 6 hodin. Podle analytiků se firmy více zaměřují na Facebook jednoduše proto, že zde tráví čas více jejich zákazníků.

Pravdou je, že na Google+ těžko narazíte na komerční aktivity známé z jiných sociálních sítí - od akcí různých restaurací, až po trailery na filmy. Podle ankety agentury Reuters ze 100 nejhodnotnějších značek světa je 72 na Google+ a 87 na Facebooku. K tomu je však třeba dodat, že 40 % z těchto 72 značek na své stránky na Google+ nikdy nevložilo žádný příspěvek, nebo to dělají pouze občas. Sedmnáct značek jako Nike či Pepsi pak na Google+ nepřidalo příspěvek víc, jak týden. Aby nalákal firmy, musí Google podle analytiků především investovat více do marketingu a propojit svou síť úžeji se svými dalšími službami.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Telefony vodní i podvodní

Pavel Houser , 16. červen 2017 13:00
Pavel Houser

Jako zajímavou technickou kuriozitu lze uvést, že všech 28 států NATO schválilo protokol Janus, kter...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

VMware Horizon v cloudu Microsoft Azure

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:50

Řešení pro poskytování desktopu jako služby za poslední roky vyzrála....

Více 0 komentářů

Akcelerátor StartupYard získal 26 milionů Kč

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:00

Pražský startupový akcelerátor společně s Fundliftem oznámil investici, kterou získal formou neveřej...

Více 0 komentářů

Česká asociace pojišťoven k pojištění kybernetických rizik

Pavel Houser , 22. červen 2017 10:00

Policie ČR v roce 2016 šetřila 5 344 kybernetických zločinů, což je o 321 (resp. 6,4 %) více než v p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Soud řešil krádež bitcoinů. Znalec řekl, že obžalovaný je vinen

ČTK , 22. červen 2017 09:00

Tržiště vykradli dva Američané, převedli z něj bitcoiny asi za 100 milionů korun. Jiříkovský následn...

Více 2 komentářů

Národní elektronický nástroj bude povinný od července 2018

ČTK , 22. červen 2017 08:00

Od dubna platí, že všechny organizační složky státu a centrální zadavatelé musí s dodavateli zakázek...

Více 0 komentářů

Zadavatelé reklamy na Google nejvíc zaplatí u půjček a pojištění

ČTK , 21. červen 2017 12:00

Nejnižší platbu za jedno kliknutí uživatelem mají vedle knih lékárny....

Více 3 komentářů

Nejcitlivější údaj? Výše úspor

Pavel Houser , 21. červen 2017 11:00

Jen 13 % klientů bank zmínilo, že možné riziko vidí v rámci využívání internetového bankovnictví ban...

Více 0 komentářů