Google+ se nedaří přilákat známé značky

Martin Stančík , 14. květen 2013 07:15 0 komentářů
Rubriky: Marketing, Internet

Dva roky poté, co představil svou sociální síť, má Google problémy s tím, aby na ni přilákal velké společnosti a známé značky tak, jako konkurence.

Aby byl Google+ úspěšný, musí nalákat známé firmy, protože uživatelé jeho sítě očekávají, že budou moci následovat a komentovat své oblíbené značky. Pokrok Googlu v této oblasti je však zatím velmi pomalý - konkurence jako Twitter a Facebook se na firmy zaměřuje čím dál více, zatímco Google zaostává. Největší problém Google+ je, že mnohem více uživatelů je na Twitteru a Facebooku - a na Facebook se přihlašují na mnohem delší dobu.

Google+ má nyní asi 135 milionů aktivních uživatelů z 500 milionů vytvořených účtů. Facebook má 1,1 miliardy uživatelů, kteří se na něj přihlásí alespoň jednou měsíčně a Twitter 200 milionů. Průměrný americký uživatel na Google+ podle společnosti Nielsen v březnu strávil 6 minut, zatímco na Facebooku více, než 6 hodin. Podle analytiků se firmy více zaměřují na Facebook jednoduše proto, že zde tráví čas více jejich zákazníků.

Pravdou je, že na Google+ těžko narazíte na komerční aktivity známé z jiných sociálních sítí - od akcí různých restaurací, až po trailery na filmy. Podle ankety agentury Reuters ze 100 nejhodnotnějších značek světa je 72 na Google+ a 87 na Facebooku. K tomu je však třeba dodat, že 40 % z těchto 72 značek na své stránky na Google+ nikdy nevložilo žádný příspěvek, nebo to dělají pouze občas. Sedmnáct značek jako Nike či Pepsi pak na Google+ nepřidalo příspěvek víc, jak týden. Aby nalákal firmy, musí Google podle analytiků především investovat více do marketingu a propojit svou síť úžeji se svými dalšími službami.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů

Generální ředitel Infosysu nečekaně rezignoval

ČTK , 19. srpen 2017 09:30

Od doby, co Sikka nastoupil do čela firmy, akcie stouply o více než pětinu....

Více 0 komentářů

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 5 komentářů

Starší zprávičky

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů

Alibaba téměř zdvojnásobila zisk, růst tržeb překonal odhady

ČTK , 18. srpen 2017 08:00

Alibaba, která patří k nejhodnotnějším firmám v Asii, profituje z rostoucích on-line nákupů čínských...

Více 0 komentářů

Telekomunikační úřad se chystá regulovat mobilní trh

ČTK , 17. srpen 2017 14:34

Přetrvává velký rozdíl mezi vyššími cenami pro domácnosti a nižšími cenami pro firmy, který dosahuje...

Více 0 komentářů

ShadowPad: malware v produktech NetSarang pro správu serverů

Pavel Houser , 17. srpen 2017 13:43

Útočníci schovali backdoor ShadowPad v softwaru využívaném stovkami světových společností včetně ban...

Více 0 komentářů