Google+ se nedaří přilákat známé značky

Martin Stančík , 14. květen 2013 07:15 0 komentářů
Rubriky: Marketing, Internet

Dva roky poté, co představil svou sociální síť, má Google problémy s tím, aby na ni přilákal velké společnosti a známé značky tak, jako konkurence.

Aby byl Google+ úspěšný, musí nalákat známé firmy, protože uživatelé jeho sítě očekávají, že budou moci následovat a komentovat své oblíbené značky. Pokrok Googlu v této oblasti je však zatím velmi pomalý - konkurence jako Twitter a Facebook se na firmy zaměřuje čím dál více, zatímco Google zaostává. Největší problém Google+ je, že mnohem více uživatelů je na Twitteru a Facebooku - a na Facebook se přihlašují na mnohem delší dobu.

Google+ má nyní asi 135 milionů aktivních uživatelů z 500 milionů vytvořených účtů. Facebook má 1,1 miliardy uživatelů, kteří se na něj přihlásí alespoň jednou měsíčně a Twitter 200 milionů. Průměrný americký uživatel na Google+ podle společnosti Nielsen v březnu strávil 6 minut, zatímco na Facebooku více, než 6 hodin. Podle analytiků se firmy více zaměřují na Facebook jednoduše proto, že zde tráví čas více jejich zákazníků.

Pravdou je, že na Google+ těžko narazíte na komerční aktivity známé z jiných sociálních sítí - od akcí různých restaurací, až po trailery na filmy. Podle ankety agentury Reuters ze 100 nejhodnotnějších značek světa je 72 na Google+ a 87 na Facebooku. K tomu je však třeba dodat, že 40 % z těchto 72 značek na své stránky na Google+ nikdy nevložilo žádný příspěvek, nebo to dělají pouze občas. Sedmnáct značek jako Nike či Pepsi pak na Google+ nepřidalo příspěvek víc, jak týden. Aby nalákal firmy, musí Google podle analytiků především investovat více do marketingu a propojit svou síť úžeji se svými dalšími službami.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

Rozhodnutí ÚS o odložení EET může vést k žalobám na stát

ČTK , 16. prosinec 2017 09:00

Tisíce a možná desítky tisíc podnikatelů a zástupců různých profesí se na třetí a čtvrtou vlnu EET u...

Více 1 komentářů

E-shopy vyjmutí plateb kartou z EET vítají, přišlo prý ale pozdě

ČTK , 16. prosinec 2017 08:00

Podle ministerstva financí ze zrušení povinnosti evidovat platby kartou pro poplatníky nevyplývá nut...

Více 0 komentářů

Nové Embarcadero RAD Studio obsahuje i licenci pro aplikační server

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 10:00

Vývojové prostředí nabízí i nové prvky knihovny vizuálních komponent a nové možnosti grafického uživ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Botnet Necurs se vrátil a šíří nový ransomware

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 09:00

V listopadu došlo k oživení botnetu Necurs v souvislosti s distribucí nového ransomwaru Scarab. ...

Více 0 komentářů

Jižní Korea zvažuje, že zdaní obchody s bitcoinem

ČTK , 15. prosinec 2017 08:00

Vláda se obává dopadů, které s sebou může přinést náhlý cenový propad kryptoměn....

Více 0 komentářů

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů