IBM chce nabídnout "laboratoř as a service"

ITbiz.cz, 21. březen 2013 17:22 0 komentářů
Rubriky: Byznys

Velká modrá zpřístupňuje trhu část kapacit svého výzkumu, nabídne produkt IBM Customer Experience Lab. Laboratoř by měla vedoucím pracovníkům pomáhat měnit zákaznickou zkušenost s jejich produkty, službami a značkami pomocí mobilních, sociálních a cloudových technologií a pokročilých analytických nástrojů.

Vědci IBM Research a pracovníci konzultantské divize IBM budou spolupracovat s klienty s cílem vytvořit systémy, které jsou schopné se učit a adaptovat podle zkušeností každého jednotlivého zákazníka, identifikovat vzory, preference a získávat kontext z velkých dat. IBM Customer Experience Lab hodlá poskytnout přímý přístup k virtuálnímu týmu sta výzkumníků podporovaných expertízou tisíců konzultantů IBM, kteří se zaměřují na možnosti, jež nabízí digitální front office.

Jen v posledních několika letech se výzkumníci IBM zúčastnili více než tisíce obchodních a konzultačních projektů a 9 000 analytických konzultantů dokončilo více než 30 000 zákaznických projektů. Nová laboratoř se zaměří na inovační průlomy ve třech hlavních oblastech:

  • Porozumění zákazníkům (Customer insight). Za využití vyspělých technologií jako je strojové učení nebo vizuální analytické nástroje předpovídat rozdíly v chování zákazníků napříč různými komunikačními kanály.
  • Zapojení zákazníků (Customer engagement). Využít hlubšího porozumění specifickým potřebám zákazníků a zvýšit tak přidanou hodnotu řešení i schopnost personalizace.
  • Zapojení zaměstnanců (Employee engagement). Umožnit širší zapojení zaměstnanců a jejich vhledu do chodu firmy díky využití multimodálních sociálních technologií se schopností porozumět liskému jazyku.

IBM Customer Experience Lab bude sídlit ve výzkumném centru Thomase J. Watsona v Yorktown Heights ve státě New York. Podporovat ji budou výzkumníci z 12 globálních laboratoří IBM v Africe, Brazílii, Číně, Indii, Izraeli, Japonsku, Kalifornii, Švýcarsku nebo Texasu.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
18. 02. WordCamp Praha 2017
-->
RSS 

Zprávičky

Policie odložila prověřování IT na ministerstvu zemědělství

ČTK , 24. leden 2017 17:00

Policisté přestali zkoumat okolnosti, za jakých ministerstvo zemědělství nakupovalo v letech 2005 až...

Více 0 komentářů

Výrobce obrazovek LG Display vykázal ve čtvrtletí rekordní zisk

ČTK , 24. leden 2017 13:00

Jihokorejskému výrobci obrazovek LG Display vzrostl ve čtvrtém čtvrtletí provozní zisk na rekordních...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk Samsungu se díky čipům více než zdvojnásobil

ČTK , 24. leden 2017 11:00

Zisk jihokorejského výrobce elektroniky Samsung Electronics se ve čtvrtém čtvrtletí více než zdvojná...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Rockaway získala minoritní podíl v Techloop.io

ČTK , 23. leden 2017 16:30

Investiční firma Rockaway Ventures získala minoritní podíl ve firmě Techloop.io, která zprostředkov...

Více 0 komentářů

Za vznícení mobilů Samsungu mohly baterie, firma odloží Galaxy S8

ČTK , 23. leden 2017 12:00

Za případy vznícení chytrých telefonů Galaxy Note 7 jihokorejské společnosti Samsung Electronics stá...

Více 0 komentářů

Foxconn zvažuje velkou investici do továrny v USA

ČTK , 23. leden 2017 08:29

Tchajwanská společnost Foxconn zvažuje, že investuje přes sedm miliard dolarů (zhruba 177 miliard Kč...

Více 0 komentářů

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 1 komentářů