IBM chce nabídnout "laboratoř as a service"

ITbiz.cz, 21. březen 2013 17:22 0 komentářů
Rubriky: Byznys

Velká modrá zpřístupňuje trhu část kapacit svého výzkumu, nabídne produkt IBM Customer Experience Lab. Laboratoř by měla vedoucím pracovníkům pomáhat měnit zákaznickou zkušenost s jejich produkty, službami a značkami pomocí mobilních, sociálních a cloudových technologií a pokročilých analytických nástrojů.

Vědci IBM Research a pracovníci konzultantské divize IBM budou spolupracovat s klienty s cílem vytvořit systémy, které jsou schopné se učit a adaptovat podle zkušeností každého jednotlivého zákazníka, identifikovat vzory, preference a získávat kontext z velkých dat. IBM Customer Experience Lab hodlá poskytnout přímý přístup k virtuálnímu týmu sta výzkumníků podporovaných expertízou tisíců konzultantů IBM, kteří se zaměřují na možnosti, jež nabízí digitální front office.

Jen v posledních několika letech se výzkumníci IBM zúčastnili více než tisíce obchodních a konzultačních projektů a 9 000 analytických konzultantů dokončilo více než 30 000 zákaznických projektů. Nová laboratoř se zaměří na inovační průlomy ve třech hlavních oblastech:

  • Porozumění zákazníkům (Customer insight). Za využití vyspělých technologií jako je strojové učení nebo vizuální analytické nástroje předpovídat rozdíly v chování zákazníků napříč různými komunikačními kanály.
  • Zapojení zákazníků (Customer engagement). Využít hlubšího porozumění specifickým potřebám zákazníků a zvýšit tak přidanou hodnotu řešení i schopnost personalizace.
  • Zapojení zaměstnanců (Employee engagement). Umožnit širší zapojení zaměstnanců a jejich vhledu do chodu firmy díky využití multimodálních sociálních technologií se schopností porozumět liskému jazyku.

IBM Customer Experience Lab bude sídlit ve výzkumném centru Thomase J. Watsona v Yorktown Heights ve státě New York. Podporovat ji budou výzkumníci z 12 globálních laboratoří IBM v Africe, Brazílii, Číně, Indii, Izraeli, Japonsku, Kalifornii, Švýcarsku nebo Texasu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Apple a Nokia urovnaly patentový spor, podepsaly novou dohodu

ČTK , 24. květen 2017 10:00

Analytiky překvapilo relativně rychlé vyřešení sporu....

Více 0 komentářů

ČTÚ: Aukce kmitočtů v pásmu 3,7 GHz se zúčastní 6 subjektů

Pavel Houser , 24. květen 2017 09:00

Podle harmonogramu by ostrá aukce na celkem 5 kmitočtových bloků, každý o velikosti 40 MHz, měla zač...

Více 0 komentářů

Čínská firma chce vyvinout dron, který unese přes tunu nákladu

ČTK , 24. květen 2017 08:00

Jeden z největších čínských internetových prodejců JD.com oznámil, že se chystá vyvinout bezpilotní ...

Více 0 komentářů

it-sa 2017 poprvé ve dvou halách

ITBiz.cz , 23. květen 2017 17:00

Veletrh zabezpečení IT s největším počtem vystavovatelů v Evropě dál roste. Pět měsíců před konáním ...

Více 0 komentářů