IBM chce nabídnout "laboratoř as a service"

ITbiz.cz, 21. březen 2013 17:22 0 komentářů
Rubriky: Byznys

Velká modrá zpřístupňuje trhu část kapacit svého výzkumu, nabídne produkt IBM Customer Experience Lab. Laboratoř by měla vedoucím pracovníkům pomáhat měnit zákaznickou zkušenost s jejich produkty, službami a značkami pomocí mobilních, sociálních a cloudových technologií a pokročilých analytických nástrojů.

Vědci IBM Research a pracovníci konzultantské divize IBM budou spolupracovat s klienty s cílem vytvořit systémy, které jsou schopné se učit a adaptovat podle zkušeností každého jednotlivého zákazníka, identifikovat vzory, preference a získávat kontext z velkých dat. IBM Customer Experience Lab hodlá poskytnout přímý přístup k virtuálnímu týmu sta výzkumníků podporovaných expertízou tisíců konzultantů IBM, kteří se zaměřují na možnosti, jež nabízí digitální front office.

Jen v posledních několika letech se výzkumníci IBM zúčastnili více než tisíce obchodních a konzultačních projektů a 9 000 analytických konzultantů dokončilo více než 30 000 zákaznických projektů. Nová laboratoř se zaměří na inovační průlomy ve třech hlavních oblastech:

  • Porozumění zákazníkům (Customer insight). Za využití vyspělých technologií jako je strojové učení nebo vizuální analytické nástroje předpovídat rozdíly v chování zákazníků napříč různými komunikačními kanály.
  • Zapojení zákazníků (Customer engagement). Využít hlubšího porozumění specifickým potřebám zákazníků a zvýšit tak přidanou hodnotu řešení i schopnost personalizace.
  • Zapojení zaměstnanců (Employee engagement). Umožnit širší zapojení zaměstnanců a jejich vhledu do chodu firmy díky využití multimodálních sociálních technologií se schopností porozumět liskému jazyku.

IBM Customer Experience Lab bude sídlit ve výzkumném centru Thomase J. Watsona v Yorktown Heights ve státě New York. Podporovat ji budou výzkumníci z 12 globálních laboratoří IBM v Africe, Brazílii, Číně, Indii, Izraeli, Japonsku, Kalifornii, Švýcarsku nebo Texasu.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů

Nejvyšší soud USA se postavil na stranu Samsungu proti Applu

ČTK , 07. prosinec 2016 12:30

Americký nejvyšší soud se v mnohaletém patentovém sporu mezi výrobci chytrých telefonů Apple a Samsu...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Evropská komise Microsoftu schválila převzetí sítě LinkedIn

ČTK , 07. prosinec 2016 10:30

Evropská komise schválila americké softwarové společnosti Microsoft záměr koupit za 26 miliard dolar...

Více 0 komentářů

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů