IFS lídrem v oblasti řízení služeb v terénu

24. říjen 2017 10:13 0 komentářů

Výsledky Gartner Magic Quadrant 2017.

IFS, která je celosvětovým specialistou na podnikové aplikace, byla označena za lídra ve výzkumu Magic Quadrant společnosti Gartner z roku 2017 zaměřeném na řízení služeb v terénu. Ve zprávě společnosti Gartner byla společnost IFS uvedena jako lídr zásluhou své „schopnosti realizace“ a „úplnosti vize“. Na ose „schopnost realizace“ společnost IFS obsadila nejvyšší příčku.

„Řízení služeb v terénu je oblastí, které se ve společnosti IFS věnujeme s nadšením. Jsme přesvědčeni, že naše označení za lídra v tomto výzkumu Magic Quadrant již třetí rok po sobě a rovněž naše umístění na první příčce ve zprávě z roku 2017 díky naší schopnosti realizace dokládají, že naše tvrdá práce v oblasti vývoje produktů a 100% zaměření na naše odvětví se vyplácí,“ prohlásil Mark Brewer, globální oborový ředitel pro řízení služeb ve společnosti IFS. „Další posílení naší vedoucí pozice v oblasti FSM je důkazem, že jsme ve společnosti IFS odhodláni pomáhat našim zákazníkům zvyšovat ziskovost a diferenciaci jejich nabídky služeb a současně zlepšovat služby poskytované jejich zákazníkům. Společnost IFS bude i nadále investovat do své nabídky v oblasti FSM a rozvíjet ji, z čehož budou naši zákazníci profitovat.“

Společnost IFS uskutečnila v minulém roce několik klíčových iniciativ s cílem maximalizovat hodnotu naší nabídky v oblasti řízení služeb v terénu. Mezi tyto iniciativy patří:

Akvizice společností poskytujících služby, Field Service Management, mplsystems a WorkWave, které výrazně posílily nabídku služeb a kompetentnost v celosvětovém měřítku

Spuštění řešení Field Service Management s podporou IoT, IFS FSM 5.7, s inteligentními funkcemi pro řízení služeb v terénu a vylepšeným uživatelským prostředím.

Pokračování v rozvíjení nabídky řešení IFS FSM za účelem podpory našich klíčových procesů v rámci odvětví a zvýšených potřeb v oblasti mobility, od specifických vertikálních činností a pracovních postupů až po implementační šablony a školicí dokumentaci. Investování do nových technologií zvyšujících produktivitu, efektivitu a návratnost investic našich zákazníků a zároveň zlepšujících jejich nabídku služeb.

Mezi zákazníky využívající řešení IFS Field Service Management patří také společnosti Auto Windscreens, Cubic Transportation Systems, Kyocera, Polygon, Eickhoff, Makino a Sartorius. Ve svém výzkumu Magic Quadrant zaměřeném na řízení služeb v terénu, který byl publikován v září 2017, společnost Gartner odhaduje, že tržby ze softwaru pro FSM nabízeného jako balík aplikací dosáhly za období 12 měsíců končící v březnu 2017 hodnoty 2,07 miliardy dolarů (což je od roku 2016 nárůst přibližně o 21 %). Do této částky jsou zahrnuty také příjmy z údržby a servisu.

Podle zprávy společnosti Gartner „lídři prokazují převratnou vizi toho, jak může technologie pomoci profesionálům v oblasti služeb dosáhnout obchodních cílů. Lídři jsou schopni naplňovat svou vizi prostřednictvím produktů, služeb, ekosystémů a stabilních obchodních výsledků v podobě příjmů a zisků. Kromě toho mají také nové spolehlivé reference z mnoha geografických oblastí a průmyslových odvětví. Lídrům se podařilo úspěšně navázat spolupráci s významnými zákazníky v Severní Americe, regionu EMEA a Asii/Tichomoří napříč celou řadou průmyslových odvětví. Důkazem jsou úspěšně realizované projekty u více než 2 000 uživatelů. Tito uživatelé nyní mají nativní modul pro komplexní plánování škálovatelný pro tisíce techniků, výkonné a inovativní technologické nástroje pro řízení služeb (jako je např. podpora IoT, sociální spolupráce, strojové učení a chatboti); pokrytí v rámci všech šesti kategorií FSM – přímo nebo prostřednictvím certifikovaných partnerů; mnoho úspěšných integrací do různých záznamových systémů (zejména systémů ERP a CRM) od různých poskytovatelů; a různá nasazení ve víceklientských modelech nasazení. Ostatní poskytovatelé se poměřují s lídry a napodobují jejich strategie a taktiky. Lídři prokazují své tržní postavení podle počtu zákazníků a ovlivňují trendy na trhu v rámci všech kritérií, podle kterých jsou hodnoceni. Uživatelé softwaru nabízeného lídry vnímají, že oproti ostatním ve svém průmyslovém odvětví získávají konkurenční výhodu.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Piezoelektrický jev u jednotlivých molekul umožní nanogenerátory elektrické energie

Pavel Houser , 18. únor 2018 08:00

Piezoelektrický jev odpovídá za vznik elektrického napětí v závislosti na vnějším mechanickém namáhá...

Více 0 komentářů

Také USA obvinily Rusko, že má na svědomí velký loňský kyberútok

ČTK , 17. únor 2018 08:00

Po Británii i Spojené státy obvinily ruskou vládu, že stojí za vlnou kybernetických útoků, která lon...

Více 2 komentářů

Lékařům nebudou letos hrozit pokuty za předpis papírového receptu

ČTK , 16. únor 2018 10:00

"Chceme mít rok na odladění systému a jeho vylepšení," řekl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Jourová: Facebook a Twitter musejí v ochraně spotřebitelů přidat

ČTK , 16. únor 2018 09:00

Nedostatky prý neodstranil zejména Twitter, naopak změny Google+ se zdají být v souladu s unijními p...

Více 0 komentářů

Senátoři se postavili proti nadměrným sankcím kvůli GDPR

ČTK , 16. únor 2018 08:00

Pokuty musí být vždy přiměřené s tím, že dolní sazba pokuty přitom zcela jistě bude nulová," uvedl m...

Více 0 komentářů

Uber v uplynulém roce prohloubil ztrátu na 4,5 miliardy dolarů

ČTK , 15. únor 2018 11:02

Podnik současně získal více než 14 miliard dolarů z nových investic. ...

Více 0 komentářů

Vláda bude u Ústavního soudu hájit zákony o sběru dat na sítích

ČTK , 15. únor 2018 09:00

Má sběr dat o tom, komu lidé volají a kdy se připojují na internet, výrazný vliv na objasňování krim...

Více 2 komentářů