Inzerenti již testují reklamy na Apple Watch

Martin Stančík , 06. leden 2015 09:00 0 komentářů
Rubriky: Ekomerce, Technologie

Společnost TapSense tento týden na veletrhu CES představí službu, jejímž prostřednictvím lze kupovat reklamu na hodinkách Apple Watch. A to navzdory tomu, že samotné zařízení doposud není na trhu.

Služba TapSense umožní firmám podívat se vůbec poprvé na to, jaké možnosti pro reklamu nové hodinky od Apple poskytnou. Apple odmítlo komentovat použití svých hodinek inzerenty a oficiálně se CES nezúčastní. Avšak řada společností, které vytvářejí služby pro produkty Apple, na Consumer Electronics Show budout. Včetně těch, které pracují WatchKitem - nástrojem na vývoj aplikací pro Apple Watch, který Apple vydalo v listopadu 2014.

Firmy budou pomocí aplikací na hodinkách například moci uživatele, kteří půjdou kolem jejich obchodů, upozorňovat na speciální akce. Pokud pak uživatel třeba bude používat na hodinkách aplikaci určenou k monitorování hustoty provozu na silnici, může inzerent v rámci aplikace nabídnout službu zabývající se sdílením vozidel. Je tak vidět, že Apple Watch inzerentům nabídnou nespočet možností. Problémem však bude vybalancovat reklamu tak, aby uživatele neobtěžovala. Pokud se smartwatch totiž změní v krabičku plnou spamu, lidé je jednoduše mohou přestat nosit.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

Brněnští vývojáři Konica Minolta testují metodiku scrum

Pavel Houser , 28. březen 2017 08:00

Moderní metodiky očekávají vysokou míru automatizace, která začíná už při psaní kódu....

Více 0 komentářů

Do Prahy dnes poprvé přijede šéf Microsoftu Satya Nadella

ČTK , 28. březen 2017 07:00

Nadella do české metropole přijede poprvé v roli výkonného ředitele firmy. ...

Více 0 komentářů

ČTÚ vyhlásil aukci kmitočtů v pásmu 3,7 GHz

Pavel Houser , 27. březen 2017 14:27

Český telekomunikační úřad dnes vyhlásil aukci kmitočtů v pásmu 3600–3800 MHz pro vysokorychlostní d...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Většina nadnárodních společností kyberútoky nezvládá

Pavel Houser , 27. březen 2017 13:47

Téměř tři čtvrtiny organizací neumějí identifikovat a plně ochránit svá firemní aktiva a procesy. ...

Více 1 komentářů

Xopero vstupuje na český trh

Pavel Houser , 27. březen 2017 12:24

V souvislosti s otevřením lokálního zastoupení dochází také k rozšiřování stávající partnerské sítě....

Více 0 komentářů

Twitter poprvé zvažuje předplatné pro některé uživatele

ČTK , 27. březen 2017 07:00

Provozovatel sociální sítě Twitter zvažuje, že nabídne profesionálům prémiovou verzi svého rozhraní ...

Více 0 komentářů

MPO do konce března vypíše výzvu na dotace pro rychlý internet

ČTK , 26. březen 2017 14:00

Ministerstvo průmyslu a obchodu by mělo do konce března vypsat první část výzvy k čerpání evropských...

Více 0 komentářů