Inzerenti začínají bojovat proti klikacím podvodům

Martin Stančík , 23. březen 2015 18:00 1 komentářů
Rubriky: Byznys

Čím dál větší počet amerických firem včetně známých jmen jako MillerCoors nebo AIG začíná bojovat proti podvodům s online reklamami, když požadují důkazy o tom, že jejich reklamy viděli reální lidé.

Americké firmy reagují na zprávu organizace Association of National Advertisers (ANA), která v prosinci minulého roku vydala zprávu, podle níž firmy na tzv. klikacích podvodech ročně ztratí 6,3 miliard dolarů. Představitelé společnostní tak v čím dál větší míře začínají do reklamních smluv vkládat ustanovení, podle kterého firmy zaplatí za online reklamy pouze tehdy, když dostanou důkaz o tom, že na ně klikali reální lidé. Typický klikací podvod probíhá tak, že hackeři infikují počítače pomocí škodlivých červů a následně na dálku z těchto zařízení přistupují na různé webové stránky, kde klikají na reklamy.

Podle studie, která zkoumala reklamy 36 velkých firem včetně AIG a MillerCoors ANA, roboti shlédli téměř čtvrtinu všech online reklam ve videích a jedenáct procent bannerových reklam. I když se o klikacích podvodech ví již několik let, firmy proti nim začaly podle agentury Reuters bojovat až nyní po vydání studie. „V současné době píšeme do všech smluv, že naši klienti trvají na tom, aby minimálně 95 % provozu na dané webové stránce pocházelo od reálných uživatelů,“ uvedl Barry Lowenthal z firmy The Media Kitchen, mezi jejíž klienty patří například společnost Victoria´s Secret. „Očekáváme, že do konce tohoto roku bude mít tyto klauzule ve svých smlouvách každá velká agentura a každý velký inzerent.


Komentáře

Citatel #0
Citatel 23. březen 2015 23:36

A ako sa to overuje? Bude pred zobrazenim kazdej reklamy captcha? :) Ci bude stranka analyzovat pohyby mysi, ze ci je to clovek? Takze so zakazanym Javascriptom zase reklama nebude?

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

22. 02. IT mezi paragrafy
20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
-->
RSS 

Zprávičky

Mall Group ovládla internetový obchod s elektrem CZC.cz

ČTK , 20. únor 2017 16:39

Skupina Mall Group se stala jediným vlastníkem e-shopu CZC.cz. Od zakladatele obchodu Josefa Matějky...

Více 2 komentářů

Eurowag dokončil akvizici firmy Princip

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:12

W.A.G. payment solutions proniká na trh telematických služeb....

Více 0 komentářů

Samsung zpřístupňuje nové čipy 5G RFIC

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:01

Čip dokáže poskytnout větší pokrytí v pásmu milimetrových vln (mmWave)....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Soud povolil vydání Dotcoma do USA, ten se znovu odvolá

ČTK , 20. únor 2017 12:00

Novozélandský soud zamítl odvolání internetového magnáta německého původu Kima Dotcoma proti jeho vy...

Více 0 komentářů

OBSE nezjistila, kdo loni napadl její servery

ČTK , 20. únor 2017 07:00

Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE) nedokáže identifikovat strůjce loňských hacke...

Více 0 komentářů

Majitel Snapchatu jde na burzu s nižší hodnotou, než se čekalo

ČTK , 18. únor 2017 09:00

Americká společnost Snap, která provozuje populární mobilní aplikaci Snapchat pro sdílení fotografií...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita pro marketing a výdaje na bezpečnost IT kvůli požadavkům EU

Pavel Houser , 18. únor 2017 08:35

Co vlastně obnáší pojem "digitální transformace podniků"? A co z toho vyplývá dle prognóz IDC?...

Více 0 komentářů