Kontaktní centrum v cloudu - řešení AlgoCC (pokračování)

ITbiz.cz, 01. říjen 2014 00:00 0 komentářů
Rubriky: Cloud, PR článek

Dnešní doba s sebou přináší neustále narůstající požadavky na kvalitu poskytovaných služeb, ale i tlak na snižování nákladů. Proto společnosti na trhu kontaktních center hledají řešení, které dokáže zajistit vysokou kvalitu poskytovaných služeb, optimální využití zdrojů, zapojení nových komunikačních kanálů, snadnou integraci a zároveň nízké počáteční i provozní náklady a rychlé zahájení činnosti.

Cloudové řešení kontaktního centra AlgoCC, které je poskytováno formou služby, klade minimální nároky na počáteční investice, přenáší odpovědnost za provoz aplikací a technologií na dodavatele řešení a zajištuje smluvní vztah postavený na garanci provozních parametrů (SLA). Pro společnost odpadá starost o udržování systému v provozu a řešení případných technických nesnází. Společnost se tak může plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle.

  • Uživatelsky přívětivé a pracovně efektivní prostředí pro operátory
  • Možnost výběru klientem preferované metody komunikace (hlas, e-mail, SMS, webchat)
  • Kompletní historie komunikace s vlastními klienty a přehled o jejich potřebách
  • Nástroje pro reporting aktuálního i uplynulého provozu
  • Kampaně pro možnost cíleného oslovování současných i potenciálních zákazníků
  • Jednoduchá integrace s dalšími systémy, např. CRM, ERP, knowledge base apod.
  • Možnost okamžitého rozšíření kontaktního centra

Více o řešení AlgoCC se dozvíte 21. října 2014, kdy pro vás společnost Algotech připravuje další z produktových brunchů s následujícím programem:

10.00 – 10.20 Proč jsme se tématu kontaktního centra v cloudu začali věnovat 10.20 – 11.40 Reálná ukázka: Agent, Supervisor, Management (s přestávkou na kávu) 11.40 – 12.30 Kampaně, Chat, BackOffice, Integrace a další 12.30 – 12.50 Případová studie Možnost pokračování individuálními rozhovory

V případě Vašeho zájmu se prosím registrujte do 13. října 2014 na e-mail: registrace@algotech.cz.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nejvyšší soud USA se postavil na stranu Samsungu proti Applu

ČTK , 07. prosinec 2016 12:30

Americký nejvyšší soud se v mnohaletém patentovém sporu mezi výrobci chytrých telefonů Apple a Samsu...

Více 0 komentářů

Evropská komise Microsoftu schválila převzetí sítě LinkedIn

ČTK , 07. prosinec 2016 10:30

Evropská komise schválila americké softwarové společnosti Microsoft záměr koupit za 26 miliard dolar...

Více 0 komentářů

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů