Kontaktní centrum v cloudu - řešení AlgoCC (pokračování)

ITbiz.cz, 01. říjen 2014 00:00 0 komentářů
Rubriky: Cloud, PR článek

Dnešní doba s sebou přináší neustále narůstající požadavky na kvalitu poskytovaných služeb, ale i tlak na snižování nákladů. Proto společnosti na trhu kontaktních center hledají řešení, které dokáže zajistit vysokou kvalitu poskytovaných služeb, optimální využití zdrojů, zapojení nových komunikačních kanálů, snadnou integraci a zároveň nízké počáteční i provozní náklady a rychlé zahájení činnosti.

Cloudové řešení kontaktního centra AlgoCC, které je poskytováno formou služby, klade minimální nároky na počáteční investice, přenáší odpovědnost za provoz aplikací a technologií na dodavatele řešení a zajištuje smluvní vztah postavený na garanci provozních parametrů (SLA). Pro společnost odpadá starost o udržování systému v provozu a řešení případných technických nesnází. Společnost se tak může plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle.

  • Uživatelsky přívětivé a pracovně efektivní prostředí pro operátory
  • Možnost výběru klientem preferované metody komunikace (hlas, e-mail, SMS, webchat)
  • Kompletní historie komunikace s vlastními klienty a přehled o jejich potřebách
  • Nástroje pro reporting aktuálního i uplynulého provozu
  • Kampaně pro možnost cíleného oslovování současných i potenciálních zákazníků
  • Jednoduchá integrace s dalšími systémy, např. CRM, ERP, knowledge base apod.
  • Možnost okamžitého rozšíření kontaktního centra

Více o řešení AlgoCC se dozvíte 21. října 2014, kdy pro vás společnost Algotech připravuje další z produktových brunchů s následujícím programem:

10.00 – 10.20 Proč jsme se tématu kontaktního centra v cloudu začali věnovat 10.20 – 11.40 Reálná ukázka: Agent, Supervisor, Management (s přestávkou na kávu) 11.40 – 12.30 Kampaně, Chat, BackOffice, Integrace a další 12.30 – 12.50 Případová studie Možnost pokračování individuálními rozhovory

V případě Vašeho zájmu se prosím registrujte do 13. října 2014 na e-mail: registrace@algotech.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

V Praze se instalují první chytré lavičky připojené přes síť LoRa

Pavel Houser , 20. červenec 2017 13:28

Lavička TreeSmart nabízí wi-fi připojení, nabíjení mobilních zařízení a senzory snímající vlhkost, t...

Více 1 komentářů

SUSE a Supermicro uzavírají globální partnerství

Pavel Houser , 20. červenec 2017 10:00

Firmy poskytnou řešení pro kritickou infrastrukturu, softwarově definovaná datová centra a integrova...

Více 0 komentářů

Chytrou domácnost vzdáleně řídí 17 % Čechů

Pavel Houser , 20. červenec 2017 09:00

Řízení chytrých domácností v ČR láká hlavně kvůli kontrole nákladů za energie. Ve světě je hlavní mo...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal a Visa budou nabízet debetní karty v Evropě

ČTK , 20. červenec 2017 08:00

PayPal svou bankovní licenci dosud využíval především k pokladním službám....

Více 0 komentářů

Dell uvádí servery PowerEdge 14. generace

Pavel Houser , 19. červenec 2017 14:19

Nové servery PowerEdge 14. generace přinášejí podle dodavatele architekturu, optimalizovanou pro sof...

Více 0 komentářů

Zoot vydá čtyřleté veřejně obchodovatelné dluhopisy s úrokem 6,5 %

ČTK , 19. červenec 2017 13:59

Největší tuzemský internetový obchod s módou Zoot vydá podřízené dluhopisy v celkovém objemu 150 mil...

Více 0 komentářů

Atari představuje novou herní konzoli Ataribox

ČTK , 19. červenec 2017 11:51

Francouzský výrobce videoher Atari ukázal herní konzoli Ataribox, která je první novou konzolí firmy...

Více 1 komentářů