Kontaktní centrum v cloudu - řešení AlgoCC (pokračování)

ITbiz.cz, 01. říjen 2014 00:00 0 komentářů
Rubriky: Cloud, PR článek

Dnešní doba s sebou přináší neustále narůstající požadavky na kvalitu poskytovaných služeb, ale i tlak na snižování nákladů. Proto společnosti na trhu kontaktních center hledají řešení, které dokáže zajistit vysokou kvalitu poskytovaných služeb, optimální využití zdrojů, zapojení nových komunikačních kanálů, snadnou integraci a zároveň nízké počáteční i provozní náklady a rychlé zahájení činnosti.

Cloudové řešení kontaktního centra AlgoCC, které je poskytováno formou služby, klade minimální nároky na počáteční investice, přenáší odpovědnost za provoz aplikací a technologií na dodavatele řešení a zajištuje smluvní vztah postavený na garanci provozních parametrů (SLA). Pro společnost odpadá starost o udržování systému v provozu a řešení případných technických nesnází. Společnost se tak může plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle.

  • Uživatelsky přívětivé a pracovně efektivní prostředí pro operátory
  • Možnost výběru klientem preferované metody komunikace (hlas, e-mail, SMS, webchat)
  • Kompletní historie komunikace s vlastními klienty a přehled o jejich potřebách
  • Nástroje pro reporting aktuálního i uplynulého provozu
  • Kampaně pro možnost cíleného oslovování současných i potenciálních zákazníků
  • Jednoduchá integrace s dalšími systémy, např. CRM, ERP, knowledge base apod.
  • Možnost okamžitého rozšíření kontaktního centra

Více o řešení AlgoCC se dozvíte 21. října 2014, kdy pro vás společnost Algotech připravuje další z produktových brunchů s následujícím programem:

10.00 – 10.20 Proč jsme se tématu kontaktního centra v cloudu začali věnovat 10.20 – 11.40 Reálná ukázka: Agent, Supervisor, Management (s přestávkou na kávu) 11.40 – 12.30 Kampaně, Chat, BackOffice, Integrace a další 12.30 – 12.50 Případová studie Možnost pokračování individuálními rozhovory

V případě Vašeho zájmu se prosím registrujte do 13. října 2014 na e-mail: registrace@algotech.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

22. 02. IT mezi paragrafy
20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Majitel Snapchatu jde na burzu s nižší hodnotou, než se čekalo

ČTK , 18. únor 2017 09:00

Americká společnost Snap, která provozuje populární mobilní aplikaci Snapchat pro sdílení fotografií...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita pro marketing a výdaje na bezpečnost IT kvůli požadavkům EU

Pavel Houser , 18. únor 2017 08:35

Co vlastně obnáší pojem "digitální transformace podniků"? A co z toho vyplývá dle prognóz IDC?...

Více 0 komentářů

Do roku 2020 vznikne v ČR 1200 stanic pro elektromobily

ČTK , 17. únor 2017 09:00

Do roku 2020 by mělo v Česku vzniknout celkem 1200 napájecích stanic pro elektromobily. Po setkání s...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

ČTÚ: Zákaz individuálních cen volání zakonzervuje odvětví

ČTK , 17. únor 2017 07:00

Zákaz individuálních cen volání pro spotřebitele, který obsahuje návrh novely telekomunikačního záko...

Více 0 komentářů

Ústečan platil falešnými eury, objednal si je na internetu

ČTK , 16. únor 2017 16:30

Případ padělaných bankovek nakoupených přes internet objasnili kriminalisté v Ústeckém kraji. Falešn...

Více 3 komentářů

Buffetova investiční firma prudce zvýšila svůj podíl v Applu

ČTK , 16. únor 2017 14:00

Investiční společnost Berkshire Hathaway amerického miliardáře Warrena Buffetta v posledním čtvrtlet...

Více 0 komentářů

Čistý zisk výrobce počítačů Lenovo klesl o 67 procent

ČTK , 16. únor 2017 11:00

Čistý zisk největšího světového výrobce osobních počítačů Lenovo Group ve třetím fiskální čtvrtletí ...

Více 1 komentářů