Kontaktní centrum v cloudu - řešení AlgoCC (pokračování)

ITbiz.cz, 01. říjen 2014 00:00 0 komentářů
Rubriky: Cloud, PR článek

Dnešní doba s sebou přináší neustále narůstající požadavky na kvalitu poskytovaných služeb, ale i tlak na snižování nákladů. Proto společnosti na trhu kontaktních center hledají řešení, které dokáže zajistit vysokou kvalitu poskytovaných služeb, optimální využití zdrojů, zapojení nových komunikačních kanálů, snadnou integraci a zároveň nízké počáteční i provozní náklady a rychlé zahájení činnosti.

Cloudové řešení kontaktního centra AlgoCC, které je poskytováno formou služby, klade minimální nároky na počáteční investice, přenáší odpovědnost za provoz aplikací a technologií na dodavatele řešení a zajištuje smluvní vztah postavený na garanci provozních parametrů (SLA). Pro společnost odpadá starost o udržování systému v provozu a řešení případných technických nesnází. Společnost se tak může plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle.

  • Uživatelsky přívětivé a pracovně efektivní prostředí pro operátory
  • Možnost výběru klientem preferované metody komunikace (hlas, e-mail, SMS, webchat)
  • Kompletní historie komunikace s vlastními klienty a přehled o jejich potřebách
  • Nástroje pro reporting aktuálního i uplynulého provozu
  • Kampaně pro možnost cíleného oslovování současných i potenciálních zákazníků
  • Jednoduchá integrace s dalšími systémy, např. CRM, ERP, knowledge base apod.
  • Možnost okamžitého rozšíření kontaktního centra

Více o řešení AlgoCC se dozvíte 21. října 2014, kdy pro vás společnost Algotech připravuje další z produktových brunchů s následujícím programem:

10.00 – 10.20 Proč jsme se tématu kontaktního centra v cloudu začali věnovat 10.20 – 11.40 Reálná ukázka: Agent, Supervisor, Management (s přestávkou na kávu) 11.40 – 12.30 Kampaně, Chat, BackOffice, Integrace a další 12.30 – 12.50 Případová studie Možnost pokračování individuálními rozhovory

V případě Vašeho zájmu se prosím registrujte do 13. října 2014 na e-mail: registrace@algotech.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám z kontroverzních videí

ČTK , 26. březen 2017 09:00

Internetový portál pro sdílení videí YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám, že jejich reklamy bu...

Více 0 komentářů

Čínská ZTE přiznala nelegální zasílání zboží z USA do Íránu

ČTK , 25. březen 2017 09:00

Čínský výrobce telekomunikačního zařízení ZTE Corp. přiznal před soudem v Texasu vinu, že nelegálně ...

Více 1 komentářů

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů