margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Logic point na eventu "Sestavte si svoje CRM" představila case study implementace Microsoft Dynamics 2011 v Centrum Holdings

Pavel Kolář, 06. únor 2013 06:00 0 komentářů

Na demo eventu v sídle společnosti Microsoft byla představena případová studie implementace CRM systému Microsoft Dynamics ve společnosti Centrum Holdings, ta v ČR provozuje portály Centrum a Atlas.cz a stojí také za online denníkem Aktuálně.cz.

Centrum Holdings střídavě kolísá mezi pozicí dvojky až trojky českého portálového trhu, společnost dlouho využívala interní CRM systém, který již před časem přestal dostačovat požadavkům společnosti a vysoce kompetitivního trhu (obchodní agenda byla evidována nesystematicky a bez jakéhokoli provázání, chyběla evidence obchodních příležitostí, cenná data byla uchovávána v izolovaných excelovských souborech).

Vysoký tlak v oboru marketingových komunikací vyžaduje rychlé, důsledné a pokud možno bezchybné plnění procesů. Hlavním problémem přechodu na nový systém byla obava ze zdlouhavé implementace, právě tento bod se podařilo obejít přechodem na Dynamics CRM, implementované dodavatelem (Logic point) prakticky na klíč.

„Jako pro budoucí uživatele CRM řešení pro nás bylo velmi důležité, aby implementace proběhla z kraje roku. Upřímně musím říci, že jsem měl obavu z toho, jak se náš implementační partner dokáže vyrovnat s minimálním časem. A musím konstatovat, že výsledek předčil má očekávání, i v této oblasti jsem získal kvalitního partnera,“ prohlásil Martin Vedej, obchodní ředitel společnosti Centrum Holdings.

Přechod na nový CRM systém reálně pomohl zefektivnit řízení obchodního oddělení a back office, zautomatizovat obchodní procesy a zavést řád při nakládání s uživatelskou databází, respektive potenciálním zákaznickým portfoliem.

Novináři si na akci mohli na vlastní kůži pod vedením školitele vyzkoušet implementaci vlastního CRM prostředí pro různé modelové situace, které se vymýšlely na místě.

Logic point je malá česká společnost, která na trhu operuje od roku 2009, její majitelé spolu pracují ovšem již 10. rokem a jsou údajně nejzkušenějším týmem, který implementuje produkt Microsoft Dynamics CRM od jeho vstupu na český trh.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů