margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Logic point na eventu "Sestavte si svoje CRM" představila case study implementace Microsoft Dynamics 2011 v Centrum Holdings

Pavel Kolář, 06. únor 2013 06:00 0 komentářů

Na demo eventu v sídle společnosti Microsoft byla představena případová studie implementace CRM systému Microsoft Dynamics ve společnosti Centrum Holdings, ta v ČR provozuje portály Centrum a Atlas.cz a stojí také za online denníkem Aktuálně.cz.

Centrum Holdings střídavě kolísá mezi pozicí dvojky až trojky českého portálového trhu, společnost dlouho využívala interní CRM systém, který již před časem přestal dostačovat požadavkům společnosti a vysoce kompetitivního trhu (obchodní agenda byla evidována nesystematicky a bez jakéhokoli provázání, chyběla evidence obchodních příležitostí, cenná data byla uchovávána v izolovaných excelovských souborech).

Vysoký tlak v oboru marketingových komunikací vyžaduje rychlé, důsledné a pokud možno bezchybné plnění procesů. Hlavním problémem přechodu na nový systém byla obava ze zdlouhavé implementace, právě tento bod se podařilo obejít přechodem na Dynamics CRM, implementované dodavatelem (Logic point) prakticky na klíč.

„Jako pro budoucí uživatele CRM řešení pro nás bylo velmi důležité, aby implementace proběhla z kraje roku. Upřímně musím říci, že jsem měl obavu z toho, jak se náš implementační partner dokáže vyrovnat s minimálním časem. A musím konstatovat, že výsledek předčil má očekávání, i v této oblasti jsem získal kvalitního partnera,“ prohlásil Martin Vedej, obchodní ředitel společnosti Centrum Holdings.

Přechod na nový CRM systém reálně pomohl zefektivnit řízení obchodního oddělení a back office, zautomatizovat obchodní procesy a zavést řád při nakládání s uživatelskou databází, respektive potenciálním zákaznickým portfoliem.

Novináři si na akci mohli na vlastní kůži pod vedením školitele vyzkoušet implementaci vlastního CRM prostředí pro různé modelové situace, které se vymýšlely na místě.

Logic point je malá česká společnost, která na trhu operuje od roku 2009, její majitelé spolu pracují ovšem již 10. rokem a jsou údajně nejzkušenějším týmem, který implementuje produkt Microsoft Dynamics CRM od jeho vstupu na český trh.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
18. 02. WordCamp Praha 2017
RSS 

Zprávičky

Rockaway získala minoritní podíl v Techloop.io

ČTK , 23. leden 2017 16:30

Investiční firma Rockaway Ventures získala minoritní podíl ve firmě Techloop.io, která zprostředkov...

Více 0 komentářů

Za vznícení mobilů Samsungu mohly baterie, firma odloží Galaxy S8

ČTK , 23. leden 2017 12:00

Za případy vznícení chytrých telefonů Galaxy Note 7 jihokorejské společnosti Samsung Electronics stá...

Více 0 komentářů

Foxconn zvažuje velkou investici do továrny v USA

ČTK , 23. leden 2017 08:29

Tchajwanská společnost Foxconn zvažuje, že investuje přes sedm miliard dolarů (zhruba 177 miliard Kč...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 1 komentářů

Menší e-shopy kvůli EET zruší platbu kartou

ČTK , 22. leden 2017 07:00

Řada menších tuzemských e-shopů od března, kdy pro ně začne platit elektronická evidence tržeb (EET...

Více 2 komentářů

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů