margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Logic point na eventu "Sestavte si svoje CRM" představila case study implementace Microsoft Dynamics 2011 v Centrum Holdings

Pavel Kolář, 06. únor 2013 06:00 0 komentářů

Na demo eventu v sídle společnosti Microsoft byla představena případová studie implementace CRM systému Microsoft Dynamics ve společnosti Centrum Holdings, ta v ČR provozuje portály Centrum a Atlas.cz a stojí také za online denníkem Aktuálně.cz.

Centrum Holdings střídavě kolísá mezi pozicí dvojky až trojky českého portálového trhu, společnost dlouho využívala interní CRM systém, který již před časem přestal dostačovat požadavkům společnosti a vysoce kompetitivního trhu (obchodní agenda byla evidována nesystematicky a bez jakéhokoli provázání, chyběla evidence obchodních příležitostí, cenná data byla uchovávána v izolovaných excelovských souborech).

Vysoký tlak v oboru marketingových komunikací vyžaduje rychlé, důsledné a pokud možno bezchybné plnění procesů. Hlavním problémem přechodu na nový systém byla obava ze zdlouhavé implementace, právě tento bod se podařilo obejít přechodem na Dynamics CRM, implementované dodavatelem (Logic point) prakticky na klíč.

„Jako pro budoucí uživatele CRM řešení pro nás bylo velmi důležité, aby implementace proběhla z kraje roku. Upřímně musím říci, že jsem měl obavu z toho, jak se náš implementační partner dokáže vyrovnat s minimálním časem. A musím konstatovat, že výsledek předčil má očekávání, i v této oblasti jsem získal kvalitního partnera,“ prohlásil Martin Vedej, obchodní ředitel společnosti Centrum Holdings.

Přechod na nový CRM systém reálně pomohl zefektivnit řízení obchodního oddělení a back office, zautomatizovat obchodní procesy a zavést řád při nakládání s uživatelskou databází, respektive potenciálním zákaznickým portfoliem.

Novináři si na akci mohli na vlastní kůži pod vedením školitele vyzkoušet implementaci vlastního CRM prostředí pro různé modelové situace, které se vymýšlely na místě.

Logic point je malá česká společnost, která na trhu operuje od roku 2009, její majitelé spolu pracují ovšem již 10. rokem a jsou údajně nejzkušenějším týmem, který implementuje produkt Microsoft Dynamics CRM od jeho vstupu na český trh.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Vodafone pokračuje v implementaci NB-IoT

Pavel Houser , 26. červenec 2017 13:29

Vodafone spolu se společnostmi Jablotron, Landis+Gyr a Ústavem telekomunikací VUT Brno testuje proto...

Více 0 komentářů

SoftBank usiluje o získání podílu v Uberu

ČTK , 26. červenec 2017 12:45

Celková hodnota Uberu údajně dosahuje až 69 miliard dolarů....

Více 0 komentářů

LG Display prudce zvýšila zisk, chce investovat do obrazovek OLED

ČTK , 26. červenec 2017 09:00

LG Display je dodavatelem společnosti Apple....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

APMS varuje před nevyžádanými hovory ze zahraničních čísel

ČTK , 26. červenec 2017 08:00

Podvodníci tzv. wangiri organizují skrze alternativní či IP operátory, jimž je ukraden číselný rozsa...

Více 1 komentářů

Firmy se při přeshraničním prodeji přes Internet bojí podvodů

ČTK , 25. červenec 2017 16:27

Prodejci se obávají, že pokud lidé z jiného unijního státu za zboží nezaplatí, bude složité peníze v...

Více 0 komentářů

Zákazníci preferují biometrii, ale její zavádění je pomalé

Pavel Houser , 25. červenec 2017 12:50

Manažeři v bankách, kteří jsou zodpovědní za zavádění biometrie, připouštějí nedostatek zkušeností....

Více 1 komentářů

Malware Stantinko napadl více než půl milionu uživatelů ve východní Evropě

Pavel Houser , 25. červenec 2017 10:36

Těžce identifikovatelný nový kmen malwaru se šíří prostřednictvím dvou plug-inů pro prohlížeč Chrome...

Více 0 komentářů