Logic point na eventu "Sestavte si svoje CRM" představila case study implementace Microsoft Dynamics 2011 v Centrum Holdings
Na demo eventu v sídle společnosti Microsoft byla představena případová studie implementace CRM systému Microsoft Dynamics ve společnosti Centrum Holdings, ta v ČR provozuje portály Centrum a Atlas.cz a stojí také za online denníkem Aktuálně.cz.
Přečtěte si také
Vysoký tlak v oboru marketingových komunikací vyžaduje rychlé, důsledné a pokud možno bezchybné plnění procesů. Hlavním problémem přechodu na nový systém byla obava ze zdlouhavé implementace, právě tento bod se podařilo obejít přechodem na Dynamics CRM, implementované dodavatelem (Logic point) prakticky na klíč.
„Jako pro budoucí uživatele CRM řešení pro nás bylo velmi důležité, aby implementace proběhla z kraje roku. Upřímně musím říci, že jsem měl obavu z toho, jak se náš implementační partner dokáže vyrovnat s minimálním časem. A musím konstatovat, že výsledek předčil má očekávání, i v této oblasti jsem získal kvalitního partnera,“ prohlásil Martin Vedej, obchodní ředitel společnosti Centrum Holdings.
Přechod na nový CRM systém reálně pomohl zefektivnit řízení obchodního oddělení a back office, zautomatizovat obchodní procesy a zavést řád při nakládání s uživatelskou databází, respektive potenciálním zákaznickým portfoliem.
Novináři si na akci mohli na vlastní kůži pod vedením školitele vyzkoušet implementaci vlastního CRM prostředí pro různé modelové situace, které se vymýšlely na místě.
Logic point je malá česká společnost, která na trhu operuje od roku 2009, její majitelé spolu pracují ovšem již 10. rokem a jsou údajně nejzkušenějším týmem, který implementuje produkt Microsoft Dynamics CRM od jeho vstupu na český trh.