mBank radikálně změní svůj internet banking

Karel Michal , 27. listopad 2013 14:24 4 komentářů
Rubriky: Internet, České IT

Stane se tak od února příštího roku v rámci širšího rebrandingu, který zasáhne všechny tři trhy – Česko, Slovensko a Polsko.

Nový design staví na "intuitivním" ovládání, přibude ale také několik desítek nových funkcí a přehledů. Zákazníci mBank budou moci „okusit“ nové internetové bankovnictví od února 2014. Jako první jej začnou používat zákazníci, kteří sami požádají o přednostní přístup v současném internetovém bankovnictví.

„Naším cílem bylo navrhnout jednoduché, přehledné, funkční a uživatelsky přátelské internetové bankovnictví, které spojuje užitečné funkce s intuitivní navigací a svěžím, neotřelým designem," říká Michał Panowicz, výkonný ředitel projektu, a dodal: „Vsadili jsme na inovativní technologická řešení, která v on-line bankovnictví nebyla dosud použita. Že to byl krok správným směrem a že mBank dnes stojí na špici v internetových bankovních inovacích, dokazuje řada mezinárodních ocenění, kterými se dnes Nová mBank může pochlubit."

Zákazníci z druhé vlny (všichni ostatní) pak získají přístup do nového bankovnictví nejpozději v druhém kvartále 2014. Po přechodnou dobu bude zákazníkům umožněno využívat jak původní, tak i nové internetové bankovnictví mBank. Zákazníci budou o všech změnách i možnosti přístupu do nového internetového bankovnictví informováni standardními prostředky, které mBank ke komunikaci využívá. Tedy zprávami v internetovém bankovnictví, e-mailem a SMS.


Komentáře

Bystroushaak #1
Bystroushaak 27. listopad 2013 19:33

Bože, to vypadá hrozně.

návštěvník #2
návštěvník 27. listopad 2013 20:14

eeee, doufám, že si budu moci ponechat to stávající. Nač redesingovat? Proč si všichni myslí, že když pojedou na "vlně cool webu" budou mít více spokojených zákazníků?

x #3
x 28. listopad 2013 00:16

Jdu hledat jinou bezpoplatkovou banku.

Tomáš Ludvík #4
Tomáš Ludvík 29. listopad 2013 08:12

Super! mBank i jako "nizkonakladovka" ma zajem o svoje zakazniky a nabizi jim neco co nemaji ani ty nejvetsi. Rika se tomu Customer Care. Kdo soudi funkci aplikace podle jednoho obrazku nedela moc dobre.


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů

Nejvyšší soud USA se postavil na stranu Samsungu proti Applu

ČTK , 07. prosinec 2016 12:30

Americký nejvyšší soud se v mnohaletém patentovém sporu mezi výrobci chytrých telefonů Apple a Samsu...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Evropská komise Microsoftu schválila převzetí sítě LinkedIn

ČTK , 07. prosinec 2016 10:30

Evropská komise schválila americké softwarové společnosti Microsoft záměr koupit za 26 miliard dolar...

Více 0 komentářů

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů