mBank radikálně změní svůj internet banking

Karel Michal , 27. listopad 2013 14:24 4 komentářů
Rubriky: Internet, České IT

Stane se tak od února příštího roku v rámci širšího rebrandingu, který zasáhne všechny tři trhy – Česko, Slovensko a Polsko.

Nový design staví na "intuitivním" ovládání, přibude ale také několik desítek nových funkcí a přehledů. Zákazníci mBank budou moci „okusit“ nové internetové bankovnictví od února 2014. Jako první jej začnou používat zákazníci, kteří sami požádají o přednostní přístup v současném internetovém bankovnictví.

„Naším cílem bylo navrhnout jednoduché, přehledné, funkční a uživatelsky přátelské internetové bankovnictví, které spojuje užitečné funkce s intuitivní navigací a svěžím, neotřelým designem," říká Michał Panowicz, výkonný ředitel projektu, a dodal: „Vsadili jsme na inovativní technologická řešení, která v on-line bankovnictví nebyla dosud použita. Že to byl krok správným směrem a že mBank dnes stojí na špici v internetových bankovních inovacích, dokazuje řada mezinárodních ocenění, kterými se dnes Nová mBank může pochlubit."

Zákazníci z druhé vlny (všichni ostatní) pak získají přístup do nového bankovnictví nejpozději v druhém kvartále 2014. Po přechodnou dobu bude zákazníkům umožněno využívat jak původní, tak i nové internetové bankovnictví mBank. Zákazníci budou o všech změnách i možnosti přístupu do nového internetového bankovnictví informováni standardními prostředky, které mBank ke komunikaci využívá. Tedy zprávami v internetovém bankovnictví, e-mailem a SMS.


Komentáře

Bystroushaak #1
Bystroushaak 27. listopad 2013 19:33

Bože, to vypadá hrozně.

návštěvník #2
návštěvník 27. listopad 2013 20:14

eeee, doufám, že si budu moci ponechat to stávající. Nač redesingovat? Proč si všichni myslí, že když pojedou na "vlně cool webu" budou mít více spokojených zákazníků?

x #3
x 28. listopad 2013 00:16

Jdu hledat jinou bezpoplatkovou banku.

Tomáš Ludvík #4
Tomáš Ludvík 29. listopad 2013 08:12

Super! mBank i jako "nizkonakladovka" ma zajem o svoje zakazniky a nabizi jim neco co nemaji ani ty nejvetsi. Rika se tomu Customer Care. Kdo soudi funkci aplikace podle jednoho obrazku nedela moc dobre.

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Pokles prodeje smartphonů potvrzuje i Gartner

ČTK , 24. únor 2018 12:04

Meziroční nárůst čtvrtletního prodeje zaznamenaly v rámci první pětky pouze Huawei a Xiaomi....

Více 0 komentářů

Broadcom snížil nabídku na rivala Qualcomm na 117 miliard dolarů

ČTK , 23. únor 2018 10:00

Převzetí Qualcommu by bylo největší akvizicí v historii technologického sektoru....

Více 0 komentářů

T-Mobile měl úspěšný rok

Pavel Houser , 23. únor 2018 09:00

T-Mobile oznámil finanční výsledky za rok 2017. Celkové tržby z mobilních a pevných služeb včetně pr...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

NÚKIB loni řešil méně hlášení o kybernetických incidentech

ČTK , 23. únor 2018 08:00

Na podzim NÚKIB musel řešit i útok na weby, na kterých se zobrazovaly aktuální volební výsledky....

Více 0 komentářů

Hackeři zneužili cloudový systém Tesly k těžbě kryptoměn

ČTK , 22. únor 2018 10:00

Průnik se odehrál přes konzoli systému Kubernetes pro optimalizaci cloudových aplikací. ...

Více 0 komentářů

Dvakrát ze světa open source CRM: Sugar a SuiteCRM

Pavel Houser , 22. únor 2018 09:00

CRM systém Sugar je nabízen v několika edicích. Placené edice lze standardně provozovat formou služb...

Více 0 komentářů

Intel chce investovat 5 miliard dolarů do izraelské továrny

ČTK , 22. únor 2018 08:00

Předpokládá se, že Intel na rozšíření továrny obdrží státní podporu v hodnotě až 10 % investice....

Více 0 komentářů