mBank radikálně změní svůj internet banking

Karel Michal , 27. listopad 2013 14:24 4 komentářů
Rubriky: Internet, České IT

Stane se tak od února příštího roku v rámci širšího rebrandingu, který zasáhne všechny tři trhy – Česko, Slovensko a Polsko.

Nový design staví na "intuitivním" ovládání, přibude ale také několik desítek nových funkcí a přehledů. Zákazníci mBank budou moci „okusit“ nové internetové bankovnictví od února 2014. Jako první jej začnou používat zákazníci, kteří sami požádají o přednostní přístup v současném internetovém bankovnictví.

„Naším cílem bylo navrhnout jednoduché, přehledné, funkční a uživatelsky přátelské internetové bankovnictví, které spojuje užitečné funkce s intuitivní navigací a svěžím, neotřelým designem," říká Michał Panowicz, výkonný ředitel projektu, a dodal: „Vsadili jsme na inovativní technologická řešení, která v on-line bankovnictví nebyla dosud použita. Že to byl krok správným směrem a že mBank dnes stojí na špici v internetových bankovních inovacích, dokazuje řada mezinárodních ocenění, kterými se dnes Nová mBank může pochlubit."

Zákazníci z druhé vlny (všichni ostatní) pak získají přístup do nového bankovnictví nejpozději v druhém kvartále 2014. Po přechodnou dobu bude zákazníkům umožněno využívat jak původní, tak i nové internetové bankovnictví mBank. Zákazníci budou o všech změnách i možnosti přístupu do nového internetového bankovnictví informováni standardními prostředky, které mBank ke komunikaci využívá. Tedy zprávami v internetovém bankovnictví, e-mailem a SMS.


Komentáře

Bystroushaak #1
Bystroushaak 27. listopad 2013 19:33

Bože, to vypadá hrozně.

návštěvník #2
návštěvník 27. listopad 2013 20:14

eeee, doufám, že si budu moci ponechat to stávající. Nač redesingovat? Proč si všichni myslí, že když pojedou na "vlně cool webu" budou mít více spokojených zákazníků?

x #3
x 28. listopad 2013 00:16

Jdu hledat jinou bezpoplatkovou banku.

Tomáš Ludvík #4
Tomáš Ludvík 29. listopad 2013 08:12

Super! mBank i jako "nizkonakladovka" ma zajem o svoje zakazniky a nabizi jim neco co nemaji ani ty nejvetsi. Rika se tomu Customer Care. Kdo soudi funkci aplikace podle jednoho obrazku nedela moc dobre.

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Pracovní nabídky v SAP Services připravují roboti

Pavel Houser , 28. květen 2017 08:00

Ve společnosti SAP Services se podařilo zautomatizovat tvorbu pracovních nabídek napříč různými země...

Více 1 komentářů

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů