mBank radikálně změní svůj internet banking

Karel Michal , 27. listopad 2013 14:24 4 komentářů
Rubriky: Internet, České IT

Stane se tak od února příštího roku v rámci širšího rebrandingu, který zasáhne všechny tři trhy – Česko, Slovensko a Polsko.

Nový design staví na "intuitivním" ovládání, přibude ale také několik desítek nových funkcí a přehledů. Zákazníci mBank budou moci „okusit“ nové internetové bankovnictví od února 2014. Jako první jej začnou používat zákazníci, kteří sami požádají o přednostní přístup v současném internetovém bankovnictví.

„Naším cílem bylo navrhnout jednoduché, přehledné, funkční a uživatelsky přátelské internetové bankovnictví, které spojuje užitečné funkce s intuitivní navigací a svěžím, neotřelým designem," říká Michał Panowicz, výkonný ředitel projektu, a dodal: „Vsadili jsme na inovativní technologická řešení, která v on-line bankovnictví nebyla dosud použita. Že to byl krok správným směrem a že mBank dnes stojí na špici v internetových bankovních inovacích, dokazuje řada mezinárodních ocenění, kterými se dnes Nová mBank může pochlubit."

Zákazníci z druhé vlny (všichni ostatní) pak získají přístup do nového bankovnictví nejpozději v druhém kvartále 2014. Po přechodnou dobu bude zákazníkům umožněno využívat jak původní, tak i nové internetové bankovnictví mBank. Zákazníci budou o všech změnách i možnosti přístupu do nového internetového bankovnictví informováni standardními prostředky, které mBank ke komunikaci využívá. Tedy zprávami v internetovém bankovnictví, e-mailem a SMS.


Komentáře

Bystroushaak #1
Bystroushaak 27. listopad 2013 19:33

Bože, to vypadá hrozně.

návštěvník #2
návštěvník 27. listopad 2013 20:14

eeee, doufám, že si budu moci ponechat to stávající. Nač redesingovat? Proč si všichni myslí, že když pojedou na "vlně cool webu" budou mít více spokojených zákazníků?

x #3
x 28. listopad 2013 00:16

Jdu hledat jinou bezpoplatkovou banku.

Tomáš Ludvík #4
Tomáš Ludvík 29. listopad 2013 08:12

Super! mBank i jako "nizkonakladovka" ma zajem o svoje zakazniky a nabizi jim neco co nemaji ani ty nejvetsi. Rika se tomu Customer Care. Kdo soudi funkci aplikace podle jednoho obrazku nedela moc dobre.

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Čína chce být do 2025 světovým lídrem v oblasti umělé inteligence

ČTK , 22. červenec 2017 09:00

Plán přichází v době, kdy USA chtějí více kontrolovat investice, včetně investic do umělé inteligenc...

Více 0 komentářů

Santa Fe se chystá na premiéru opery o Jobsovi

ČTK , 22. červenec 2017 08:00

Spád opery je stejně rychlý a dynamický jako technologie, které Jobs vytvořil, tvrdí autoři....

Více 0 komentářů

Policejní úřady USA a EU zakročily proti ilegálním serverům

ČTK , 21. červenec 2017 10:00

Kromě AlphaBay se zásah týkal také ilegálního tržiště darknetu Hansa....

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Poskytovatelé IT služeb budou mít brzy problém uspokojit poptávku

Pavel Houser , 21. červenec 2017 09:00

Poskytovatelé řízených IT služeb (MSP – managed service providers) vidí ve službě cybersecurity-as-a...

Více 1 komentářů

Amazon spustil nákupní sociální síť Spark pro chytré telefony

ČTK , 21. červenec 2017 08:00

Jedná se de facto o křížence Instagramu, Pinterestu a e-shopu....

Více 0 komentářů

V Praze se instalují první chytré lavičky připojené přes síť LoRa

Pavel Houser , 20. červenec 2017 13:28

Lavička TreeSmart nabízí wi-fi připojení, nabíjení mobilních zařízení a senzory snímající vlhkost, t...

Více 3 komentářů

SUSE a Supermicro uzavírají globální partnerství

Pavel Houser , 20. červenec 2017 10:00

Firmy poskytnou řešení pro kritickou infrastrukturu, softwarově definovaná datová centra a integrova...

Více 0 komentářů