Platinové služby od Oracle s reakcí údajně do 5 minut

Pavel Kolář, 19. červen 2012 16:07 0 komentářů

Oracle představil Oracle Platinum Services, nové služby nabízející údajně nejlepší parametry v celém oboru. V jejich rámci mohou zákazníci získat například vzdálený monitoring, velmi rychlou odezvu na případné problémy či automatizované nasazování aktualizací.

Služby Oracle Platinum Services v číslech:

  • 5 minut: Odezva po nahlášení problému. Podpora společnosti Oracle bude na jakékoliv závažné problémy reagovat do 5 minut, poté se problém vyřeší obnovou systému nebo předáním vývojovému týmu Oracle.
  • 15 minut: Obnova systému nebo předání problému vývojovému týmu společnosti Oracle
  • 30 minut: Společné ladění
  • 24/7: Nepřetržitý monitoring 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Kritické aplikace jsou sledovány neustále a případné problémy se řeší centrálně.
  • 1/4 roku: Čtvrtletní doručování oprav/záplat, jejich automatická instalace a aktualizace systémů. Záplaty jsou pomocí vzdáleného přístupu nasazovány přímo do systémů, což výrazně zvyšuje dostupnost kritických aplikací.

Při aktivaci služeb Oracle Platinum Services si zákazníci nainstalují bránu pro bezpečné vzdálené monitorování, čímž se funkce poskytované v rámci Oracle Support Cloud rozšíří i do jejich vnitrofiremního prostředí. Bezpečný dohled pak zákazníkům umožní snížit náklady i složitost, které jsou spojeny s podporou jejich IT prostředí. Zjednoduší se správa IT, zvýší se dostupnost a rychlost aplikací i zabezpečení systémů.

Služby Oracle Platinum Services jsou k dispozici pro řešení Oracle Exadata, Exalogic, SPARC Supercluster a Oracle Cloud. Služby Oracle Platinum Services jsou v současnosti již dostupné pro zákazníky, kteří mají uzavřenou standardní smlouvu o podpoře úrovně Premier Support. Aktivace nevyžaduje od zákazníka žádné dodatečné náklady.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Čtvrtletní zisk a tržby majitele Googlu výrazně vzrostly

ČTK , 28. duben 2017 15:00

Čistý zisk americké společnosti Alphabet, která je majitelem internetového gigantu Google, v prvním ...

Více 0 komentářů

Bývalí manažeři Olympusu mají zaplatit miliardy za účetní podvod

ČTK , 28. duben 2017 14:00

Skupina bývalých vedoucích pracovníků japonské společnosti Olympus musí firmě zaplatit odškodné 58,8...

Více 0 komentářů

Soud v Ostravě poslal počítačového hackera na 6,5 roku do vězení

ČTK , 28. duben 2017 10:30

Na 6,5 let poslal dnes Krajský soud v Ostravě do vězení počítačového hackera Lumíra Heriče. Podle ro...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Digitální transformace a IoT mění české výrobní společnosti

Pavel Houser , 28. duben 2017 09:00

Často více než 10 let staré ERP systémy nebývají s novými technologiemi kompatibilní....

Více 0 komentářů

Jihokorejští výrobci elektroniky Samsung a LG prudce zvýšili zisk

ČTK , 28. duben 2017 07:00

Jihokorejští výrobci elektroniky Samsung Electronics a LG Electronics v letošním prvním čtvrtletí vý...

Více 0 komentářů

O digitální transformaci usiluje více než polovina českých podniků

Pavel Houser , 27. duben 2017 18:39

Spojení IoT a AI: Zařízení internetu věcí generují velké objemy dat, které mají bez rychlého zpracov...

Více 0 komentářů

Twitter snížil čtvrtletní ztrátu na 61,6 milionu dolarů

ČTK , 27. duben 2017 15:30

Čtvrtletní ztráta americké internetové společnosti Twitter se meziročně snížila na 61,6 milionu dola...

Více 0 komentářů