Platinové služby od Oracle s reakcí údajně do 5 minut

Pavel Kolář, 19. červen 2012 16:07 0 komentářů

Oracle představil Oracle Platinum Services, nové služby nabízející údajně nejlepší parametry v celém oboru. V jejich rámci mohou zákazníci získat například vzdálený monitoring, velmi rychlou odezvu na případné problémy či automatizované nasazování aktualizací.

Služby Oracle Platinum Services v číslech:

  • 5 minut: Odezva po nahlášení problému. Podpora společnosti Oracle bude na jakékoliv závažné problémy reagovat do 5 minut, poté se problém vyřeší obnovou systému nebo předáním vývojovému týmu Oracle.
  • 15 minut: Obnova systému nebo předání problému vývojovému týmu společnosti Oracle
  • 30 minut: Společné ladění
  • 24/7: Nepřetržitý monitoring 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Kritické aplikace jsou sledovány neustále a případné problémy se řeší centrálně.
  • 1/4 roku: Čtvrtletní doručování oprav/záplat, jejich automatická instalace a aktualizace systémů. Záplaty jsou pomocí vzdáleného přístupu nasazovány přímo do systémů, což výrazně zvyšuje dostupnost kritických aplikací.

Při aktivaci služeb Oracle Platinum Services si zákazníci nainstalují bránu pro bezpečné vzdálené monitorování, čímž se funkce poskytované v rámci Oracle Support Cloud rozšíří i do jejich vnitrofiremního prostředí. Bezpečný dohled pak zákazníkům umožní snížit náklady i složitost, které jsou spojeny s podporou jejich IT prostředí. Zjednoduší se správa IT, zvýší se dostupnost a rychlost aplikací i zabezpečení systémů.

Služby Oracle Platinum Services jsou k dispozici pro řešení Oracle Exadata, Exalogic, SPARC Supercluster a Oracle Cloud. Služby Oracle Platinum Services jsou v současnosti již dostupné pro zákazníky, kteří mají uzavřenou standardní smlouvu o podpoře úrovně Premier Support. Aktivace nevyžaduje od zákazníka žádné dodatečné náklady.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

19. 10.

22. 10.
For Games 2017
24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
RSS 

Zprávičky

ČSÚ: Volební weby byly nedostupné kvůli útoku DDoS

Pavel Houser , 22. říjen 2017 17:43

Výpadky prezentačních server vznikly na straně externího dodavatele komunikačních služeb. ...

Více 0 komentářů

Úřad pro ochranu osobních údajů vyšetřuje e-shop Mall.cz kvůli úniku hesel

ČTK , 22. říjen 2017 08:00

Obchodu Mall.cz odcizili hackeři údaje až ke 750 000 starších uživatelských účtů....

Více 0 komentářů

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů

Operátoři: Metro by mohlo být signálem pokryté do konce roku 2018

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Operátoři mají enormní zájem na pokrytí pražského metra, a to na vlastní náklady....

Více 0 komentářů

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů