Na dnešním trhu společnosti hledají řešení v podobě kontaktního centra, které dokáže zajistit vysokou kvalitu poskytovaných služeb jejím klientům, optimální využití zdrojů centra, zapojení nových komunikačních kanálů a snadnou integraci.
Zároveň je stále trápí tlak na snižování nákladů, a proto požadují nízké počáteční i provozní náklady a rychlé a pohotové zahájení činnosti kontaktního centra.
S cloudovým řešením AlgoCC jsou společnosti oproštěny od břemena provozu vlastního kontaktního centra a mohou se plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle.
AlgoCC poskytuje kompletní funkcionalitu kontaktního centra včetně automatické distribuce kontaktů a možnosti výběru klientem preferované metody komunikace (hlas, e-mail, webchat). Řešení dále zajišťuje aplikaci pro operátory, reporting aktuálního i uplynulého provozu, nahrávání hovorů a řízení kvality.
- Uživatelsky přívětivé a pracovně efektivní prostředí pro operátory.
- Kompletní historie komunikace s vlastními klienty a přehled o jejich potřebách.
- Možnost cíleného oslovování současných i potenciálních zákazníků v rámci definovaných prodejních kampaní.
- Jednoduchá integrace s dalšími systémy zákazníka, např. CRM, ERP, knowledge base apod.
- Možnost okamžitého rozšíření kontaktního centra.
Více o řešení AlgoCC se dozvíte 21. října 2014, kdy pro vás společnost Algotech připravuje další z produktových brunchů s následujícím programem:
- 10.00 – 10.20 Proč jsme se tématu kontaktního centra v cloudu začali věnovat
- 10.20 – 11.40 Reálná ukázka: Agent, Supervisor, Management (s přestávkou na kávu)
- 11.40 – 12.30 Kampaně, Chat, BackOffice, Integrace a další
12.30 – 12.50 Případová studie
Možnost pokračování individuálními rozhovory
V případě Vašeho zájmu se prosím registrujte do 13. 10. 2014 na e-mail: registrace@algotech.cz.
Více informací o AlgoCC na www.algotech.cz/specializace/reseni-pro-kontaktni-centra/algocc.html