Kontaktní centrum v cloudu – řešení AlgoCC

ITbiz.cz, 02. září 2014 00:00 0 komentářů
Rubriky: PR článek

Na dnešním trhu společnosti hledají řešení v podobě kontaktního centra, které dokáže zajistit vysokou kvalitu poskytovaných služeb jejím klientům, optimální využití zdrojů centra, zapojení nových komunikačních kanálů a snadnou integraci.

Zároveň je stále trápí tlak na snižování nákladů, a proto požadují nízké počáteční i provozní náklady a rychlé a pohotové zahájení činnosti kontaktního centra.

S cloudovým řešením AlgoCC jsou společnosti oproštěny od břemena provozu vlastního kontaktního centra a mohou se plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle.

AlgoCC poskytuje kompletní funkcionalitu kontaktního centra včetně automatické distribuce kontaktů a možnosti výběru klientem preferované metody komunikace (hlas, e-mail, webchat). Řešení dále zajišťuje aplikaci pro operátory, reporting aktuálního i uplynulého provozu, nahrávání hovorů a řízení kvality.

  • Uživatelsky přívětivé a pracovně efektivní prostředí pro operátory.
  • Kompletní historie komunikace s vlastními klienty a přehled o jejich potřebách.
  • Možnost cíleného oslovování současných i potenciálních zákazníků v rámci definovaných prodejních kampaní.
  • Jednoduchá integrace s dalšími systémy zákazníka, např. CRM, ERP, knowledge base apod.
  • Možnost okamžitého rozšíření kontaktního centra.

Více o řešení AlgoCC se dozvíte 21. října 2014, kdy pro vás společnost Algotech připravuje další z produktových brunchů s následujícím programem:

  • 10.00 – 10.20 Proč jsme se tématu kontaktního centra v cloudu začali věnovat
  • 10.20 – 11.40 Reálná ukázka: Agent, Supervisor, Management (s přestávkou na kávu)
  • 11.40 – 12.30 Kampaně, Chat, BackOffice, Integrace a další 12.30 – 12.50 Případová studie

Možnost pokračování individuálními rozhovory

V případě Vašeho zájmu se prosím registrujte do 13. 10. 2014 na e-mail: registrace@algotech.cz.

Více informací o AlgoCC na www.algotech.cz/specializace/reseni-pro-kontaktni-centra/algocc.html


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Soud potvrdil přípustnost vydání Nikulina do USA kvůli hackerství

ČTK , 24. listopad 2017 13:55

USA Nikulina viní z devíti různých skutků z let 2012 až 2013, mimo jiné z útoku na síť Linkedin.

...

Více 1 komentářů

Nařízení GDPR mohlo být připraveno lépe

ČTK , 24. listopad 2017 11:08

Na 56 % evropských firem si je vědomo nových povinností, které vyplývají z nařízení EU o ochraně oso...

Více 0 komentářů

Čínská Watertek chce prý koupit švédskou Fingerprint Cards

ČTK , 24. listopad 2017 09:00

K zákazníkům švédského výrobce biometrických senzorů patří přední čínští producenti chytrých telefon...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

IBM rozšiřuje Watson Data Platform

Pavel Houser , 24. listopad 2017 08:00

K novým službám patří např. katalogizování a čištění dat, které vývojářům a datovým výzkumníkům mají...

Více 0 komentářů

V zóně u Žatce by mohlo stát datové centrum za 15 miliard

ČTK , 23. listopad 2017 12:26

V průmyslové zóně Triangle u Žatce může vzniknout datové centrum pro společnosti a instituce z celé ...

Více 0 komentářů

ÚOHS schválil změnu vlastníka většiny v AutoContu

ČTK , 23. listopad 2017 09:00

Spojení AutoContu a KKCG nemá mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže...

Více 0 komentářů

Česká hra o atentátu na Heydricha se dostala do světové distribuce Steam

ČTK , 23. listopad 2017 08:30

Do distribuce českou hru dostali hlasováním sami hráči....

Více 0 komentářů