Kontaktní centrum v cloudu – řešení AlgoCC

ITbiz.cz, 02. září 2014 00:00 0 komentářů
Rubriky: PR článek

Na dnešním trhu společnosti hledají řešení v podobě kontaktního centra, které dokáže zajistit vysokou kvalitu poskytovaných služeb jejím klientům, optimální využití zdrojů centra, zapojení nových komunikačních kanálů a snadnou integraci.

Zároveň je stále trápí tlak na snižování nákladů, a proto požadují nízké počáteční i provozní náklady a rychlé a pohotové zahájení činnosti kontaktního centra.

S cloudovým řešením AlgoCC jsou společnosti oproštěny od břemena provozu vlastního kontaktního centra a mohou se plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle.

AlgoCC poskytuje kompletní funkcionalitu kontaktního centra včetně automatické distribuce kontaktů a možnosti výběru klientem preferované metody komunikace (hlas, e-mail, webchat). Řešení dále zajišťuje aplikaci pro operátory, reporting aktuálního i uplynulého provozu, nahrávání hovorů a řízení kvality.

  • Uživatelsky přívětivé a pracovně efektivní prostředí pro operátory.
  • Kompletní historie komunikace s vlastními klienty a přehled o jejich potřebách.
  • Možnost cíleného oslovování současných i potenciálních zákazníků v rámci definovaných prodejních kampaní.
  • Jednoduchá integrace s dalšími systémy zákazníka, např. CRM, ERP, knowledge base apod.
  • Možnost okamžitého rozšíření kontaktního centra.

Více o řešení AlgoCC se dozvíte 21. října 2014, kdy pro vás společnost Algotech připravuje další z produktových brunchů s následujícím programem:

  • 10.00 – 10.20 Proč jsme se tématu kontaktního centra v cloudu začali věnovat
  • 10.20 – 11.40 Reálná ukázka: Agent, Supervisor, Management (s přestávkou na kávu)
  • 11.40 – 12.30 Kampaně, Chat, BackOffice, Integrace a další 12.30 – 12.50 Případová studie

Možnost pokračování individuálními rozhovory

V případě Vašeho zájmu se prosím registrujte do 13. 10. 2014 na e-mail: registrace@algotech.cz.

Více informací o AlgoCC na www.algotech.cz/specializace/reseni-pro-kontaktni-centra/algocc.html


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Pozornost věnovaná e-mailům se zvyšuje

ITBiz.cz , 27. červenec 2017 13:30

Průměrný čas strávený čtením e-mailu se mezi lety 2011-16 zvýšil o 7 %. V průběhu 6 let, mezi roky 2...

Více 0 komentářů

Zisk Facebooku prudce stoupl

ČTK , 27. červenec 2017 10:30

Celkové příjmy společnosti se zvýšily o téměř 45 % na 9,32 miliardy dolarů....

Více 0 komentářů

Luxusní značky zřejmě budou moci zabránit internetovému prodeji

ČTK , 27. červenec 2017 10:00

Deset let trvající bitva luxusních značek o ochranu jejich image se zřejmě přiblížila ke svému konci...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Šéf Applu prý slíbil Trumpovi, že postaví v USA tři velké továrny

ČTK , 27. červenec 2017 09:00

Výstavba tří závodů by byla pro Apple nebývalým rozhodnutím. Firma teď vlastní pouze jednu továrnu, ...

Více 0 komentářů

Nintendo je díky poptávce po konzoli Switch opět v zisku

ČTK , 27. červenec 2017 08:00

Firma ve čtvrtletí prodala 1,97 milionu herních přístrojů Switch a od začátku prodeje v březnu jich ...

Více 0 komentářů

Vodafone pokračuje v implementaci NB-IoT

Pavel Houser , 26. červenec 2017 13:29

Vodafone spolu se společnostmi Jablotron, Landis+Gyr a Ústavem telekomunikací VUT Brno testuje proto...

Více 0 komentářů

SoftBank usiluje o získání podílu v Uberu

ČTK , 26. červenec 2017 12:45

Celková hodnota Uberu údajně dosahuje až 69 miliard dolarů....

Více 0 komentářů