margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

SAP představil Social Media Analytics, nástroj pro rychlou analýzu sociálních sítí

Karel Michal , 19. prosinec 2011 17:11 0 komentářů

Německý softwarový gigant z Walldorfu, společnost SAP AG ve spolupráci s firmou NetBase oznámila uvedení řešení NetBase pro využití dat ze sociálních médií. Produkt SAP Social Media Analytics, bude fungovat jako rozšíření systému SAP a společnostem umožní efektivnější datamining informací ze sociálních sítí.

Jak je pro tuto firmu obvyklé, SAP sází u tohoto produktu hodně také na poskytování prakticky nezbytné zákaznické podpory. „Zákazníci SAP si uvědomují, že naslouchání dění na sociálních sítích jim může velice pomoci ve vztahu s jejich zákazníky. A nejen k tomuto účelu je dobré využívat získané informace. Sofistikovaná analýza dat ze sociálních médií by také měla být základem pro řadu kvalifikovaných obchodních rozhodnutí,“ prohlásil k uvedení produktu Sanjay Poonen, prezident divize Global Solutions společnosti SAP. „Společnost NetBase zde nabízí škálovatelné a pokročilé technologie, které lze navíc snadno integrovat do řešení SAP.“

Řešení SAP Social Media Analytics je určeno primárně pro specialisty z oblasti marketingu. Těm nabídne podrobné analýzy v reálném čase, schopnost zpracovávat paralelně miliardy příspěvků na milionech serverů a získávat z nich strukturované informace (i v podobě metrik/kvantitativních vyhodnocení) umožňující rychle zachytit aktuální trendy, rozpoznat vnímání jednotlivých produktů, služeb i firem a sledovat jejich úspěšnost na trhu i vývoj.

SAP Social Media Analytics běží v cloudu a využívá pokročilých metod pro zpracování přirozeného jazyka (NLP – natural language processing), na jejichž základě v příspěvcích v sociálních médiích odhaluje vývoj názorů, emocí i chování, které korespondují s trendy trhu. Určitou výhodou oproti konkurenčním produktům, které jsou dnes na trhu, je poměrně velké množství prefabrikovaných filtrů, takže není v řadě případů nutné složitě vytvářet vlastní pravidla.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů