Software AG vytvořilo pro IT profesionály pracující s jejich produkty technologický portál Technology Community

ITbiz.cz, 20. prosinec 2011 19:01 0 komentářů

Portál Technology Community funguje jako informační zdroje ke všem oblastem produktového portfolia Software AG, konkrétně o rodinách produktů Adabas, ARIS, CentraSite, Natural, Terracotta a webMethods. Celá komunitní platforma je zdarma dostupnou znalostní bází a komunikačním kanálem pro experty, který spojuje vývojáře a systémové administrátory ve společné profesní síti.

Základ databáze tvoří diskuzní fóra, wiki a aktuální články o produktech, nechybí ale ani ukázky zdrojových kódů, webové semináře či produktová videa, newslettery a řada zdrojů k volnému stažení. Příspěvky z jednotlivých diskusních skupin mohou být sdíleny na sociálních sítích jako je LinkedIn, Facebook nebo Twitter.

Technology Community, kterou spustilo Software AG, je centrálním místem pro napojení na všechny vývojářské zdroje, komunikační kanály a pro všechny členy komunit,“ řekl Brian Johnson z Eaton Corporation, zástupce Severní Ameriky ve vedení uživatelské skupiny Software AG (Software AG User Group).

„Nabízí mnoho užitečných funkcionalit, které vám umožní interakci s ostatními členy komunity a nalézat tak odpovědi, které nejsou jinde k dispozici. Doporučuji každému začít používat Technology Community a přispívat svými postřehy při budování tohoto intuitivního a dynamického prostředí.“

Technology Community má k dnešnímu dni více než 16 000 členů a obsahuje více než 50 000 příspěvků v různých diskusních fórech. Během posledních dvou let se za den počet příspěvků do této znalostní báze zdvojnásobil a každý den je registrováno přes 14 000 přístupů.

„Technology Community je jedinečný zdroj pro získávání nejčerstvějších aktualizací našich produktů, ale také komplexní znalostní báze o technologiích Software AG, včetně demo a zkušebních verzí, ukázek zdrojových kódů a odborné know-how,“ říká Gerd Schneider, Vice President pro komunity v Software AG. „Platforma splňuje požadavky na sdílení znalostí, usnadňuje práci na vývojových projektech a pomáhá řešit problémy. Nové funkcionality umožňují ještě jednodušeji sdílet informace a spolupracovat na denní bázi.“


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů