Telefónica zjednodušila výpis měsíčního vyúčtování služeb

Pavel Kolář, 18. září 2012 16:18 4 komentářů
Rubriky: Telekomunikace

Nová podoba vyúčtování má být přehlednější a sjednocená pro mobilní i fixní služby, společnost na ni přechází od poloviny letošního září.

"Měsíčně rozešleme na 2,5 milionu vyúčtování a věříme, že díky zpřehlednění a sjednocení zákazníci hned uvidí, jaké služby a jak čerpali. Přehlednější bude i souhrn využitých jednotek, a to jak těch neomezených, tak i těch placených," konstatuje Jindřich Fremuth, ředitel online divize společnosti Telefónica Czech Republic.

Nové vyúčtování má být totožné jako jeho elektronická podoba, kterou Telefónica začala upřednostňovat od července 2012. "Klient dostane vždy stejně strukturované informace," doplňuje Fremuth.

První strana nového vyúčtování v tištěné podobě obsahuje identifikační údaje, přehled plateb včetně daně a údaje pro platbu. Ve spodní straně stránky je pak složenka, pokud klient platí jiným způsobem, pak je tento prostor využit pro informace o nabízených službách, případně pro upozornění na nedoplatky z předchozích účetních období.

"Podobu nového vyúčtování vyzkoušela v rámci testovacího provozu vybraná skupina zákazníků již v průběhu léta a test dopadl velmi dobře. Proto nyní nové faktury můžeme začít rozesílat všem klientům," dodává Fremuth. Všichni klienti dostanou s prvním vyúčtováním v nové podobě také průvodní dopis a podrobný popis nového vyúčtování. Vzor nového vyúčtování a průvodce vyúčtováním naleznete v příloze této tiskové zprávy. Další informace například zde.


Komentáře

Luboš Doležel 18. září 2012 23:02

Vida. Když dělali průzkum, tak jsem jim říkal, že vyúčtování ujde, ale hlavně by to chtělo zvednout upload na VDSL.

Tak teď zbývá, aby si vzali k srdci tohleto.

jim #2
jim 19. září 2012 09:00

telefonica jde hodně do sebe... online správa služeb se zlepšila... aktuální faktury si kdykoliv stáhnu v PDF a sám vytisknu, žádné zasílání poštou... podrobný výpis hovorů také... navíc zlevnila volání a volání do vlastní sítě má prakticky zadarmo, zrychlila internet na úrovně o kterých se nám mohlo před dvěma lety jen zdát, uplink je pomalý ale kdo potřebuje rychlý uplink dovede se podle toho zařídit sám... pro většinu národa je myslím telefonica o.k. a díky že ji máme

Ravensun #4
Ravensun 07. březen 2013 12:09

Až na ty ceny, jinak nemám proti nim nic...

Lol Phirae 19. září 2012 11:45

Hmmm, a už se naučili posílat jedno vyúčtování za mobilní i ostatní služby? Asi ne, že. :-)

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

25. 03. INSPO 2017
31. 03. CRA IoT Hackathon
04. 04. Affiliate konference
RSS 

Zprávičky

Čínská ZTE přiznala nelegální zasílání zboží z USA do Íránu

ČTK , 25. březen 2017 09:00

Čínský výrobce telekomunikačního zařízení ZTE Corp. přiznal před soudem v Texasu vinu, že nelegálně ...

Více 0 komentářů

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů